rucok Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 witam serdecznie . Mam pytanie czy można zwiększyć moment obrotowy w subaru foresyer a jeśti tak w jaki sposób ? Jeśli ktoś wie to prosę mi podpowiedzieć .dzięki pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Nie ma jak to profi zadane pytanie ze wszystkimi szczegółami :roll: Może chociaż powiesz co tam masz pod maską obecnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glipa Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 czy można zwiększyć moment obrotowy A prosę bardzo, jus mówie: ja zwiększam moment obrotowy naciskając pedał przyspiesznika przez co zwiększa się otwarcie przepustnicy i, pomijając procesy napełniania cylindrów, wzrasta prędkość obrotowa wału korbowego i zwiększa się moment obrotowy na wale korbowym (czy jakoś tak). Moment obrotowy w moim silniku zwiększa się do prędkości ok. 4000obr/min a potem spada. Nie znam innej metody zwiększania momentu obrotowego, może ktoś z forumowiczów poda inny sposób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar3k Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 ze wzgledow bezpieczenstwa samco do IC i pompa paliwa dla dzwieku catback apexi rs remapik z targewtem nie na moc ale poprawienie elastycznosci w calym zakresie obortów bylo : 176,6 KM , 244 Nm jest : 201,1 KM , 267 Nm Dane z pomiaru forek zdecydowanie szybszy elastycznieszy i milszy w prowadzeniu ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 a co jak kolega ma N/A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 a co jak kolega ma N/A Zostaje mu tylko mocniejsze naciskanie pedała (do modów: to nie bluzg - to to co pod prawą stopą) lub zmiana autka. Opcją w N/A jest też mała wajcha na tunelu środkowym. Po jej podniesieniu rośnie moment na kołach. No chyba, że to AT. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Jezeli Forester turbo to uppipe i downpipe bez katalizatorow + strojenie. Jezeli 2.0 N/A to zwiekszenie pojemnosci (ymiana bloku na 2.5l) + swinka. Jezeli 2.5 N/A to zmiana samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Wymiana: - układu wydechowego (bez kata i najlepiej 2,5 lub 3 cale - można kupić gotowy cały układ), - układu dolotowego (o większej wydajności filtr powietrza - duże pole do popisu), - wtryskiwaczy (wystarcz katalogowo wybrać co chcemy) trochę poprawi parametry. Powyższa opcja wykonalna samodzielnie bez fachowców i specjalnego oprogramowania. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Powyższa opcja wykonalna samodzielnie bez fachowców i specjalnego oprogramowania. Efekt marginalny, ryzyko - niewspółmiernie wyższe . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Wymiana:- układu wydechowego (bez kata i najlepiej 2,5 lub 3 cale - można kupić gotowy cały układ), - układu dolotowego (o większej wydajności filtr powietrza - duże pole do popisu), - wtryskiwaczy (wystarcz katalogowo wybrać co chcemy) trochę poprawi parametry. Powyższa opcja wykonalna samodzielnie bez fachowców i specjalnego oprogramowania. Powodzenia Wydech 3 cale, inne wtryskiwacze i bez strojenia? Eeee...hmmm...powiem tylko tyle: kasa wydana bez sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Eeee...hmmm...powiem tylko tyle: kasa wydana bez sensu. Kruk .... ale kto powiedział, że na tym koniec?! Jak na rozpoczęcie przeróbek, to uważam podane wcześniej rozwiązania za właściwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Jak na rozpoczęcie przeróbek, to uważam podane wcześniej rozwiązania za właściwe. Mniej więcej takie, jak w ramach remontu pokoju i wymiany mebli kupienie wazonu - pewnie się kiedyś przyda, jak już te główne rzeczy zostaną zrobione. Plus dochodzi ryzyko, że nie będzie pasował (tak jak ryzyko, że samochód z przelotem przed remapem się popsuje) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Pomoze wymiana wydechu, jechal bedzie tak samo ale jaki dzwiek subaru foresyer glowkujecie i glowkujecie - a przeca nie ma takiego samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 jak w ramach remontu pokoju i wymiany mebli kupienie wazonu - pewnie się kiedyś przyda, pięknie powiedziane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aero9000 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 co Wy się znacie na tuningu 100 litrowa butla z podtlenkiem i dopiero moment rośnie .... w jeden moment a bebechy wyłażą przez maskę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Kruk i Przemeq...nie każdego od razu stać na zmianę auta na rakietę, a modyfikacja posiadanego wózka może być rozpoczęta od dowolnego podzespołu, elementu. Są ludzie, którzy na pierwszym miejscu stawiają na bezpieczeństwo - zatem montują lepsze hamulce, zawieszenie, klatke; są też tacy co kochają dźwięk boxera - wymieniają wydech, pozbywają się zbędnej tapicerki, kanapy; a także są i tacy którym tylko przeróbki w silniku dają satysfakcję - traktują za coś na miejscu, a tutaj jest już niezłe pole do popisu - wymiana bloku, wału, tłoków, skrzyni itp. Przeliczając wszystkie możliwe zmiany, to spokojnie trzeba uzbierać na drugie identyczne auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Ponieważ jest to forum techniczne, sugeruję dyskutantom skupienie się na (fakt, niejasno określonym) problemie a nie kopaniem nowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
albertito_2007 Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 Delikatny OT: czy ktos mi podpowie, jaki jest max moment obrotowy i przy jakich obrotach sie go uzyskuje w 2.0 wolnossaku (115KM) ?? mimo prob, nie znalazlem w szukajce... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frykas Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 Jezeli 2.0 N/A to zwiekszenie pojemnosci (ymiana bloku na 2.5l) + swinka. można troszke jasniej? w SI 2.0 wolnyssak tez sie tak da? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 Chyba tak, trzeba sprawdzic jaka wyjdzie kompresja. Do bloku 2.5 mozna przykreci glowice i osprzet z mniejszych silnikow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 czy ktos mi podpowie, jaki jest max moment obrotowy i przy jakich obrotach sie go uzyskuje w 2.0 wolnossaku (115KM) ?? 184 nm przy 3600 obrotow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frykas Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 Chyba tak, trzeba sprawdzic jaka wyjdzie kompresja. Do bloku 2.5 mozna przykreci glowice i osprzet z mniejszych silnikow. a jak się do tego zabrać bo planowałem zmiane całego silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 Poszukaj na nasioc w dziale N/A pod haslem " frankenstein". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
albertito_2007 Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 albertito_2007 napisał/a:czy ktos mi podpowie, jaki jest max moment obrotowy i przy jakich obrotach sie go uzyskuje w 2.0 wolnossaku (115KM) ?? 184 nm przy 3600 obrotow Dziekowac, dziekowac Juz sie stad zawijam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się