Than_Junior Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 U mnie na R bez problemu wchodzi. Nie ma blokady. A na P to wystarczy mieć delikatnie hamulec wciśnięty i też wejdzie jakbys kiedys chcial na forum sprzedawac swojego OBK, to powodzenia! Serio, to mysle ze do pewnej predkosci tak jest, sprzeglo na to pozwala, ale zaloze sie ze jak przekroczysz powiedzmy 20 czy 30 to za Chiny tego nie zrobisz. Ale ja nie bede sprawdzal czy sie przypadkiem nie myle PS dziekowalem Ci juz za advice facebook'owy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 używanie tempomatu zmniejsza zużycie paliwa (sygnał z tempomatu jest interpretowany przez logikę skrzyni jako stałe warunki jazdy i dołączana jest blokada sprzęgła hydrokinatycznego = likwidacja strat wynikających z poślizgu na sprzęgle. z ciekawości - czy dlatego przy włączonym tempomacie rośnie chwilowe spalanie w długim zakręcie? podczas jazdy z predkoscia kolo 20km/h, prowadzaca zlapala za dzwignie zmiany biegow po czym z zapalem popchnela ja do przodu, zlapalem w momencie kiedy byla na pozycji N historia lubi się powtarzać... ja (w 94roku) nie złapałem, samochód (Camry 2,5 V6 z 91r) stanął dęba ale nic się nie stało. W sensie, że blokady nie było. Chyba, że ten dynks się złamał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 jakbys kiedys chcial na forum sprzedawac swojego OBK, to powodzenia! A zobaczysz, że sprzedam Serio, to mysle ze do pewnej predkosci tak jest, sprzeglo na to pozwala, ale zaloze sie ze jak przekroczysz powiedzmy 20 czy 30 to za Chiny tego nie zrobisz. Ale ja nie bede sprawdzal czy sie przypadkiem nie myle Ja też nie. ale zdziwiło mnie to bo na przykład wogóle nie ma blokady jak z N na D lub R chce się wrzucić. W Audi lub VW trzeba hamulec. Ale tak czy inaczej rozwiązanie Subaru bardziej mi się podoba. PS dziekowalem Ci juz za advice facebook'owy? Tylko raz. No i jak wybierasz się ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 No i jak wybierasz się ? narazie nie mam kiedy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mopi Opublikowano 14 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Po kilku kilometrach jazdy po pieknym mieście Wrocławiu, a może raczej nie po km a po kilogodzinach zauważyłem: Tryb I - zbędny bo do bani. Tak się jeżdzić nie da, tzn da ale co to za jazda ? Tryb S - może być, nawet nawet. Tryb Sharp - rewelka. I o to chodzi !!! Dla mnie mógłby być jako standart włączony, jedyny "problem" to spalanie ale jaki fun Nie czuję potrzeby zmieniać biegów w manualu przy jakimkolwiek ustawieniu, co najwyżej na S tylko manetką redukcja. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Po kilku kilometrach jazdy po pieknym mieście Wrocławiu, a może raczej nie po km a po kilogodzinach zauważyłem:Tryb I - zbędny bo do bani. Tak się jeżdzić nie da, tzn da ale co to za jazda ? Tryb S - może być, nawet nawet. Tryb Sharp - rewelka. I o to chodzi !!! Dla mnie mógłby być jako standart włączony, jedyny "problem" to spalanie ale jaki fun Nie czuję potrzeby zmieniać biegów w manualu przy jakimkolwiek ustawieniu, co najwyżej na S tylko manetką redukcja. Pozdrawiam Mam takie same doswiadczenia , niemniej trzeba wziaść pod uwage , ze uzywając trybu 1 mozna osiagnac bardzo niskie spalanie. :!: ...oczywiscie tylko w sytuacji jak zapala się kontrolka stanu benz, a do stacji spory kawałek.... AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Po kilku kilometrach jazdy po pieknym mieście Wrocławiu, a może raczej nie po km a po kilogodzinach zauważyłem:Tryb I - zbędny bo do bani. Tak się jeżdzić nie da, tzn da ale co to za jazda ? Tryb S - może być, nawet nawet. Tryb Sharp - rewelka. I o to chodzi !!! Dla mnie mógłby być jako standart włączony, jedyny "problem" to spalanie ale jaki fun Nie czuję potrzeby zmieniać biegów w manualu przy jakimkolwiek ustawieniu, co najwyżej na S tylko manetką redukcja. Pozdrawiam Mam takie same doswiadczenia , niemniej trzeba wziaść pod uwage , ze uzywając trybu 1 mozna osiagnac bardzo niskie spalanie. :!: ...oczywiscie tylko w sytuacji jak zapala się kontrolka stanu benz, a do stacji spory kawałek.... AK No dobra, przyznam się, że mi też przyjemnie jeździ się na "S#", ale dobrze, że jest możliowść wyboru między ekonomią a sportem :!: Faktycznie mniejszy sens ma dla mnie S - sport. Zresztą na ogół rzeczy pośrednie "samakują" jakoś tak przeciętnie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 phi, ja tam S# rzadko uzywam :roll: ale to tylko potwierdza teorie, ze dobrze jest miec 3 tryby - dla kazdego cos dobrego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejkoo Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 No dobra, przyznam się, że mi też przyjemnie jeździ się na "S#", ale dobrze, że jest możliowść wyboru między ekonomią a sportem :!: Faktycznie mniejszy sens ma dla mnie S - sport. Zresztą na ogół rzeczy pośrednie "samakują" jakoś tak przeciętnie :wink: No to jak jest z tym S#? W instrukcji piszą, żeby nie przesadzać z częstym używaniem. Też bym na stałe sobie wrzucił, ale to chyba nie wyjdzie na zdrowie??? :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się