Skocz do zawartości

Technika jazdy AT w np.: w OBK 3,0, ale nie tylko....


Mopi

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie na R bez problemu wchodzi. Nie ma blokady. A na P to wystarczy mieć delikatnie hamulec wciśnięty i też wejdzie

 

 

jakbys kiedys chcial na forum sprzedawac swojego OBK, to powodzenia! :mrgreen:

 

;)

 

Serio, to mysle ze do pewnej predkosci tak jest, sprzeglo na to pozwala, ale zaloze sie ze jak przekroczysz powiedzmy 20 czy 30 to za Chiny tego nie zrobisz. Ale ja nie bede sprawdzal czy sie przypadkiem nie myle :P

 

 

PS dziekowalem Ci juz za advice facebook'owy? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

używanie tempomatu zmniejsza zużycie paliwa (sygnał z tempomatu jest interpretowany przez logikę skrzyni jako stałe warunki jazdy i dołączana jest blokada sprzęgła hydrokinatycznego = likwidacja strat wynikających z poślizgu na sprzęgle.

 

z ciekawości - czy dlatego przy włączonym tempomacie rośnie chwilowe spalanie w długim zakręcie?

 

podczas jazdy z predkoscia kolo 20km/h, prowadzaca zlapala za dzwignie zmiany biegow po czym z zapalem popchnela ja do przodu, zlapalem w momencie kiedy byla na pozycji N

 

historia lubi się powtarzać... ja (w 94roku) nie złapałem, samochód (Camry 2,5 V6 z 91r) stanął dęba ale nic się nie stało. W sensie, że blokady nie było. Chyba, że ten dynks się złamał :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakbys kiedys chcial na forum sprzedawac swojego OBK, to powodzenia! :mrgreen:
A zobaczysz, że sprzedam :P

 

Serio, to mysle ze do pewnej predkosci tak jest, sprzeglo na to pozwala, ale zaloze sie ze jak przekroczysz powiedzmy 20 czy 30 to za Chiny tego nie zrobisz. Ale ja nie bede sprawdzal czy sie przypadkiem nie myle :P
Ja też nie. ale zdziwiło mnie to bo na przykład wogóle nie ma blokady jak z N na D lub R chce się wrzucić. W Audi lub VW trzeba hamulec. Ale tak czy inaczej rozwiązanie Subaru bardziej mi się podoba.

 

PS dziekowalem Ci juz za advice facebook'owy?:)

 

Tylko raz. No i jak wybierasz się ? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po kilku kilometrach jazdy po pieknym mieście Wrocławiu, a może raczej nie po km a po kilogodzinach zauważyłem:

Tryb I - zbędny bo do bani. Tak się jeżdzić nie da, tzn da ale co to za jazda ?

Tryb S - może być, nawet nawet.

Tryb Sharp - rewelka. I o to chodzi !!! Dla mnie mógłby być jako standart włączony, jedyny "problem" to spalanie ale jaki fun :)

Nie czuję potrzeby zmieniać biegów w manualu przy jakimkolwiek ustawieniu, co najwyżej na S tylko manetką redukcja.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po kilku kilometrach jazdy po pieknym mieście Wrocławiu, a może raczej nie po km a po kilogodzinach zauważyłem:

Tryb I - zbędny bo do bani. Tak się jeżdzić nie da, tzn da ale co to za jazda ?

Tryb S - może być, nawet nawet.

Tryb Sharp - rewelka. I o to chodzi !!! Dla mnie mógłby być jako standart włączony, jedyny "problem" to spalanie ale jaki fun :)

Nie czuję potrzeby zmieniać biegów w manualu przy jakimkolwiek ustawieniu, co najwyżej na S tylko manetką redukcja.

Pozdrawiam

Mam takie same doswiadczenia , niemniej trzeba wziaść pod uwage , ze uzywając trybu 1 mozna osiagnac bardzo niskie spalanie. :!: ...oczywiscie tylko w sytuacji jak zapala się kontrolka stanu benz, a do stacji spory kawałek.... :mrgreen:

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po kilku kilometrach jazdy po pieknym mieście Wrocławiu, a może raczej nie po km a po kilogodzinach zauważyłem:

Tryb I - zbędny bo do bani. Tak się jeżdzić nie da, tzn da ale co to za jazda ?

Tryb S - może być, nawet nawet.

Tryb Sharp - rewelka. I o to chodzi !!! Dla mnie mógłby być jako standart włączony, jedyny "problem" to spalanie ale jaki fun :)

Nie czuję potrzeby zmieniać biegów w manualu przy jakimkolwiek ustawieniu, co najwyżej na S tylko manetką redukcja.

Pozdrawiam

Mam takie same doswiadczenia , niemniej trzeba wziaść pod uwage , ze uzywając trybu 1 mozna osiagnac bardzo niskie spalanie. :!: ...oczywiscie tylko w sytuacji jak zapala się kontrolka stanu benz, a do stacji spory kawałek.... :mrgreen:

AK

 

No dobra, przyznam się, że mi też przyjemnie jeździ się na "S#", ale dobrze, że jest możliowść wyboru między ekonomią a sportem :!: Faktycznie mniejszy sens ma dla mnie S - sport. Zresztą na ogół rzeczy pośrednie "samakują" jakoś tak przeciętnie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, przyznam się, że mi też przyjemnie jeździ się na "S#", ale dobrze, że jest możliowść wyboru między ekonomią a sportem :!: Faktycznie mniejszy sens ma dla mnie S - sport. Zresztą na ogół rzeczy pośrednie "samakują" jakoś tak przeciętnie :wink:

No to jak jest z tym S#? W instrukcji piszą, żeby nie przesadzać z częstym używaniem. Też bym na stałe sobie wrzucił, ale to chyba nie wyjdzie na zdrowie??? :sad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...