aretzky Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Sam byłem zdziwiony. Tyle się człowiek naczytał a tu wszystko działa. Jedynie zawór zmiennych faz do wymiany, wywalał wypadanie zapłonu na całej lewej stronie oraz napinacze padły. Tu profilaktycznie zmieniłem cały rozrząd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Odebrałem dzisiaj swojego Obk z przeglądu, silnik pracuje idealnie i nie potrzebna regulacja zaworów. Właściciel mówił, że coraz więcej H6 przyjeżdza zagazowanych. Średni w ok 90-120kkm na lpg jest wymagana regulacja, więc w sumie nie tak źle. Dla odmiany spytałem o diesla, tylko w tym roku naprawił 23 silniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Odebrałem dzisiaj swojego Obk z przeglądu, silnik pracuje idealnie i nie potrzebna regulacja zaworów. Właściciel mówił, że coraz więcej H6 przyjeżdza zagazowanych. Średni w ok 90-120kkm na lpg jest wymagana regulacja, więc w sumie nie tak źle. Dla odmiany spytałem o diesla, tylko w tym roku naprawił 23 silniki Niezły wynik mój mówi że lepsze zagazowane H6 niż SBD a też kilka takich serwisuje. Mimo tego pozostanę wierny benzynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Odebrałem dzisiaj swojego Obk z przeglądu, silnik pracuje idealnie i nie potrzebna regulacja zaworów. Właściciel mówił, że coraz więcej H6 przyjeżdza zagazowanych. Średni w ok 90-120kkm na lpg jest wymagana regulacja, więc w sumie nie tak źle. Dla odmiany spytałem o diesla, tylko w tym roku naprawił 23 silniki Niezły wynik mój mówi że lepsze zagazowane H6 niż SBD a też kilka takich serwisuje. Mimo tego pozostanę wierny benzynie Moze to ten sam bo tez mi tak kiedyś powiedział. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Średni w ok 90-120kkm na lpg jest wymagana regulacja, więc w sumie nie tak źle. i to jest bardzo dobra wiadomość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Odebrałem dzisiaj swojego Obk z przeglądu, silnik pracuje idealnie i nie potrzebna regulacja zaworów. Właściciel mówił, że coraz więcej H6 przyjeżdza zagazowanych. Średni w ok 90-120kkm na lpg jest wymagana regulacja, więc w sumie nie tak źle. Dla odmiany spytałem o diesla, tylko w tym roku naprawił 23 silniki Niezły wynik mój mówi że lepsze zagazowane H6 niż SBD a też kilka takich serwisuje.Mimo tego pozostanę wierny benzynie Moze to ten sam bo tez mi tak kiedyś powiedział. Jak to na Okęciu w Warszawie, to jest taka szansa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 13 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2014 Odebrałem dzisiaj swojego Obk z przeglądu, silnik pracuje idealnie i nie potrzebna regulacja zaworów. Właściciel mówił, że coraz więcej H6 przyjeżdza zagazowanych. Średni w ok 90-120kkm na lpg jest wymagana regulacja, więc w sumie nie tak źle. Dla odmiany spytałem o diesla, tylko w tym roku naprawił 23 silniki Niezły wynik mój mówi że lepsze zagazowane H6 niż SBD a też kilka takich serwisuje.Mimo tego pozostanę wierny benzynie Moze to ten sam bo tez mi tak kiedyś powiedział.Jak to na Okęciu w Warszawie, to jest taka szansa Bardziej na południowy wschód, ale to dobrze o nich świadczy ze maja powtarzalne opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 U mnie tez juz 40kkm na LPG i nic złego nie zaobserwowalem, silnik w sumie ma juz 398kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 silnik w sumie ma juz 398kkm. I to jest przebieg.... Też mam takie plany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 15 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 U mnie tez juz 40kkm na LPG i nic złego nie zaobserwowalem, silnik w sumie ma juz 398kkm. Której generacji ten OBK? II czy może III? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 2004 rok, to chyba lll generacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazy Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 A może Subaru w silnikach z si drive zastosowało utwardzone gniazda zaworowe, w na mapie "I" silnik pracuje na uboższej mieszance. Tak się pocieszam bo też planuję lpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 W trybie inteligent inaczej działa przepustnica i rozrząd. Poza tym automat wcześniej zmienia biegi. Mieszanka paliwowo-powietrzna wyliczana jest z obciążenia. Ale absolutnie silnik nie jeździ na ubogiej mieszance. Poza tym na nie da się jeździć. Dla mnie najoszczędniejszy tryb to [s#] . Przy pozostałych trybach notowałem wyższe spalanie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 W trybie inteligent inaczej działa przepustnica i rozrząd. Poza tym automat wcześniej zmienia biegi. Mieszanka paliwowo-powietrzna wyliczana jest z obciążenia. Ale absolutnie silnik nie jeździ na ubogiej mieszance. Poza tym na nie da się jeździć. Dla mnie najoszczędniejszy tryb to [s#] . Przy pozostałych trybach notowałem wyższe spalanie! Da się jeżdzić na ja tak pokonuje ok 60% przeebiegu ale głównie tras. Spalanie ok 1l mniej na . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazy Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Dla mnie w W trybie inteligent inaczej działa przepustnica i rozrząd. Poza tym automat wcześniej zmienia biegi. Mieszanka paliwowo-powietrzna wyliczana jest z obciążenia. Ale absolutnie silnik nie jeździ na ubogiej mieszance. Poza tym na nie da się jeździć. Dla mnie najoszczędniejszy tryb to [s#] . Przy pozostałych trybach notowałem wyższe spalanie! Da się jeżdzić na ja tak pokonuje ok 60% przeebiegu ale głównie tras. Spalanie ok 1l mniej na . Dla mnie w S# zbyt agresywnie zmienia biegi w normalnej jeżdzie S# Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 W trybie inteligent inaczej działa przepustnica i rozrząd. Poza tym automat wcześniej zmienia biegi. Mieszanka paliwowo-powietrzna wyliczana jest z obciążenia. Ale absolutnie silnik nie jeździ na ubogiej mieszance. Poza tym na nie da się jeździć. Dla mnie najoszczędniejszy tryb to [s#] . Przy pozostałych trybach notowałem wyższe spalanie! Da się jeżdzić na ja tak pokonuje ok 60% przeebiegu ale głównie tras. Spalanie ok 1l mniej na . W moim przypadku czy czy spalanie wychodzi podobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Dla mnie w S# zbyt agresywnie zmienia biegi w normalnej jeżdzie S# Istotnie sposób działania AT w trybie S# jest niedopracocowany w H6. Zupełnie inaczej to działa w Legacy GT . Dlatego ja jadąc H6 ręcznie zmieniam biegi łopatkami. To optymalne rozwiązanie z punktu widzenia spalania i dynamiki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 4 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 Mi w trybie #S pali ok 2-3 litry więcej niż w S Spalanie w trybie nie zmierzone, poległem nerwowo po ok. 50 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 w ASO mikołów zrobili w moim H6 bez wyciągania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 w ASO mikołów zrobili w moim H6 bez wyciągania Ale co Ci zrobili ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 regulację zaworów bez wyciągania silnika, płytki były szlifowane, czekałem 3 dni i zapłaciłem coś koło 2000zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 regulację zaworów bez wyciągania silnika, płytki były szlifowane, czekałem 3 dni i zapłaciłem coś koło 2000zł No to miło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Nie wiem czy tak miło, skoro płytki nie były wymieniane, a tylko szlifowane. Przy takiej regulacji powinno to kosztować dużo mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Nie wiem czy tak miło, skoro płytki nie były wymieniane, a tylko szlifowane. Przy takiej regulacji powinno to kosztować dużo mniej. Jeżeli potrafisz to zrobić taniej to ja chętnie się do Ciebie zgłoszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Ja nie, ale wiem kto i gdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się