Skocz do zawartości

Grzebanie w silniku H6


rydzada

Rekomendowane odpowiedzi

Sam byłem zdziwiony. Tyle się człowiek naczytał a tu wszystko działa. Jedynie zawór zmiennych faz do wymiany, wywalał wypadanie zapłonu na całej lewej stronie oraz napinacze padły. Tu profilaktycznie zmieniłem cały rozrząd. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odebrałem dzisiaj swojego Obk z przeglądu, silnik pracuje idealnie i nie potrzebna regulacja zaworów. Właściciel mówił, że coraz więcej H6 przyjeżdza zagazowanych. Średni w ok 90-120kkm na lpg jest wymagana regulacja, więc w sumie nie tak źle.

Dla odmiany spytałem o diesla, tylko w tym roku naprawił 23 silniki :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odebrałem dzisiaj swojego Obk z przeglądu, silnik pracuje idealnie i nie potrzebna regulacja zaworów. Właściciel mówił, że coraz więcej H6 przyjeżdza zagazowanych. Średni w ok 90-120kkm na lpg jest wymagana regulacja, więc w sumie nie tak źle.

Dla odmiany spytałem o diesla, tylko w tym roku naprawił 23 silniki :(

Niezły wynik ;) mój mówi że lepsze zagazowane H6 niż SBD ;) a też kilka takich serwisuje.

 

Mimo tego pozostanę wierny benzynie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Odebrałem dzisiaj swojego Obk z przeglądu, silnik pracuje idealnie i nie potrzebna regulacja zaworów. Właściciel mówił, że coraz więcej H6 przyjeżdza zagazowanych. Średni w ok 90-120kkm na lpg jest wymagana regulacja, więc w sumie nie tak źle.

Dla odmiany spytałem o diesla, tylko w tym roku naprawił 23 silniki :(

Niezły wynik ;) mój mówi że lepsze zagazowane H6 niż SBD ;) a też kilka takich serwisuje.

Mimo tego pozostanę wierny benzynie ;)

Moze to ten sam bo tez mi tak kiedyś powiedział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Odebrałem dzisiaj swojego Obk z przeglądu, silnik pracuje idealnie i nie potrzebna regulacja zaworów. Właściciel mówił, że coraz więcej H6 przyjeżdza zagazowanych. Średni w ok 90-120kkm na lpg jest wymagana regulacja, więc w sumie nie tak źle.

Dla odmiany spytałem o diesla, tylko w tym roku naprawił 23 silniki :(

Niezły wynik ;) mój mówi że lepsze zagazowane H6 niż SBD ;) a też kilka takich serwisuje.

Mimo tego pozostanę wierny benzynie ;)

Moze to ten sam bo tez mi tak kiedyś powiedział.

Jak to na Okęciu w Warszawie, to jest taka szansa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

Odebrałem dzisiaj swojego Obk z przeglądu, silnik pracuje idealnie i nie potrzebna regulacja zaworów. Właściciel mówił, że coraz więcej H6 przyjeżdza zagazowanych. Średni w ok 90-120kkm na lpg jest wymagana regulacja, więc w sumie nie tak źle.

Dla odmiany spytałem o diesla, tylko w tym roku naprawił 23 silniki :(

Niezły wynik ;) mój mówi że lepsze zagazowane H6 niż SBD ;) a też kilka takich serwisuje.

Mimo tego pozostanę wierny benzynie ;)

Moze to ten sam bo tez mi tak kiedyś powiedział.
Jak to na Okęciu w Warszawie, to jest taka szansa :)

Bardziej na południowy wschód, ale to dobrze o nich świadczy ze maja powtarzalne opinie.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W trybie inteligent inaczej działa przepustnica i rozrząd. Poza tym automat wcześniej zmienia biegi. Mieszanka paliwowo-powietrzna wyliczana jest z obciążenia. Ale absolutnie silnik nie jeździ na ubogiej mieszance.

Poza tym na nie da się jeździć. Dla mnie najoszczędniejszy tryb to [s#] :) . Przy pozostałych trybach notowałem wyższe spalanie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W trybie inteligent inaczej działa przepustnica i rozrząd. Poza tym automat wcześniej zmienia biegi. Mieszanka paliwowo-powietrzna wyliczana jest z obciążenia. Ale absolutnie silnik nie jeździ na ubogiej mieszance.

Poza tym na nie da się jeździć. Dla mnie najoszczędniejszy tryb to [s#] :) . Przy pozostałych trybach notowałem wyższe spalanie!

 

Da się jeżdzić na ja tak pokonuje ok 60% przeebiegu ale głównie tras. Spalanie ok 1l mniej na .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie w

 

 



W trybie inteligent inaczej działa przepustnica i rozrząd. Poza tym automat wcześniej zmienia biegi. Mieszanka paliwowo-powietrzna wyliczana jest z obciążenia. Ale absolutnie silnik nie jeździ na ubogiej mieszance.

Poza tym na nie da się jeździć. Dla mnie najoszczędniejszy tryb to [s#] :) . Przy pozostałych trybach notowałem wyższe spalanie!

 

Da się jeżdzić na ja tak pokonuje ok 60% przeebiegu ale głównie tras. Spalanie ok 1l mniej na .

 

Dla mnie w S# zbyt agresywnie zmienia biegi w normalnej jeżdzie

 S# 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W trybie inteligent inaczej działa przepustnica i rozrząd. Poza tym automat wcześniej zmienia biegi. Mieszanka paliwowo-powietrzna wyliczana jest z obciążenia. Ale absolutnie silnik nie jeździ na ubogiej mieszance.

Poza tym na nie da się jeździć. Dla mnie najoszczędniejszy tryb to [s#] :) . Przy pozostałych trybach notowałem wyższe spalanie!

 

Da się jeżdzić na ja tak pokonuje ok 60% przeebiegu ale głównie tras. Spalanie ok 1l mniej na .

 

 

W moim przypadku czy czy spalanie wychodzi podobnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie w S# zbyt agresywnie zmienia biegi w normalnej jeżdzie S#

 

Istotnie sposób działania AT w trybie S# jest niedopracocowany w H6. Zupełnie inaczej to działa w Legacy GT :).

Dlatego ja jadąc H6 ręcznie zmieniam biegi łopatkami. To optymalne rozwiązanie z punktu widzenia spalania i dynamiki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...