rydzada Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 W Outback-u H6 jest ciasno pod klapą - to pewne, ale czy do regulacji luzów zaworowych faktycznie trzeba wyjąć silnik ???? Czy można wymienić uszczelki pokryw zaworów bez wyciągania silnika, czy też NIE ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 rydzada, nawet jeśli można... to prościej wyjąć silnik chyba, to nie jest nic nadzwyczajnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 rydzada, nawet jeśli można... to prościej wyjąć silnik chyba, to nie jest nic nadzwyczajnego wyjac motor najlatwiej i wcale to nie trwa niewiadomo ile Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 do regulacji zaworów wyjecie silnika jest niezbędne, regulacja zaworów w tym aucie może potrwać z miesiąc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 regulacja zaworów w tym aucie może potrwać z miesiąc powiedzmy...3 dni to pewne.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Ciekawe czy już wyregulowali czy jeszcze są w trakcie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 regulacja zaworów w tym aucie może potrwać z miesiąc powiedzmy...3 dni to pewne.. Ale wykop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Co ciekawe w service manual nie ma pozycji wyjecia motoru przy regulacji zaworow. Z jednej strony szybciej i wygodnie jest wyciagnac motor z drugiej wyciagneicie w szczegolnosci starszego motoru generuje mozliwosc kolejnych problemow (opinia serwisu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek0511 Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 nie trzeba wyciagac silnika mozna wyregulowac ale troszke czasu zajmie odkrecasz poduszki silnika i przesowasz silnik albo na prawo albo na lewo do regulacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 nie trzeba wyciagac silnika mozna wyregulowac ale troszke czasu zajmie odkrecasz poduszki silnika i przesowasz silnik albo na prawo albo na lewo do regulacji Jest to naprawdę bezsensowna , i droższa operacja jak wyjście silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek0511 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 wcale nie dluzsza ja to robie 3 godziny a wyjecie silnika tez potrwa rozlaczyc skrzynie ,przewody wodne ,wyjecie chlodnicy to pochlania czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 wcale nie dluzsza ja to robie 3 godziny a z wymiana świec..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek0511 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 (edytowane) tak wymiana swiec , sprawdzenie luzow bo przy kazdym servisie 105 tys jest wymiana swiec i sprawdzenie luzow zaworowych,swiece najlepie wymienia sie od dolu Edytowane 11 Lutego 2013 przez slawek0511 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 tak wymiana swiec , sprawdzenie luzow bo przy kazdym servisie 105 tys jest wymiana swiec i sprawdzenie luzow zaworowych,swiece najlepie wymienia sie od dolu żartowalem z ta wymianą.....troche sie orientuje.....czyli : ie trzeba wyciagac silnika mozna wyregulowac wymiana świec + regulacja zaworów w H6.....w zasadzie "na poczekaniu"... ja to robie 3 godziny czyli z kolegą...w 2 godz. ?.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 wyjecie chlodnicy to pochlania czas Niezły magik jesteś, wałki rozrządu zapewne wyjmujesz (konieczność przy regulacji luzów w 245konnym motorze) bez rozpinania rozrządu - bo nie wyobrażam sobie demontażu łańcucha bez wyjęcia chłodnicy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek0511 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 sorki przejezyczylem sie nie reguluje ale sprawdzam luzy zaworowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 sorki przejezyczylem sie nie reguluje ale sprawdzam luzy zaworowe ....a juz chciałem z Carfitem pojechac do Ciebie i popatrzeć..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek0511 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 do regulacji trzeba wyjac silnik to jest sporo pracy zdjac przednia obudowe zdjac lancuch aby dostac sie do walkow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Czyli żadnym Koper-fieldem nie jesteś... tylko tak jak wszyscy... jednak silnik wyjmujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Czyli żadnym Koper-fieldem nie jesteś... Koper na tym forum jest tylko jeden Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remian Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Panowie a w outbacku 2008 2,5 manual NA da się jakoś wydobyć pokrywy zaworów (lewa i prawa) bez wyciągania wtryskiwaczy ? W manualu opisują że wcześniej się usuwa. w autach z 2006 chyba coś takiego nie było potrzebne. Pytam bo jeśli tak to chyba muszę poszukać najpierw nowych O-ringów pod wtryski (tak sugerują w manualu) no i ciut więcej czasu zajmie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aretzky Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Ja robiłem luzy zaworowe wraz z wymianą uszczelek i naprawdę wyjęcie silnika to była chwila moment. Co ciekawe po 120 tys.km w tym 60 tys. km na lpg nie było żadnego luzu po za wartość z manuala:) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 jak to nie rozleciał się, nie wybuchł ? Mój właśnie zostawiłem na przeglądzie, na razie 30kkm na lpg, zobaczymy co serwis na to powie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Mój właśnie zostawiłem na przeglądzie, na razie 30kkm na lpg, zobaczymy co serwis na to powie. Mój ma już cos ok 40kkm z lpg i nic chyba nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się