Jump to content
rydzada

Grzebanie w silniku H6

Recommended Posts

W Outback-u H6 jest ciasno pod klapą - to pewne, ale czy do regulacji luzów zaworowych faktycznie trzeba wyjąć silnik ???? Czy można wymienić uszczelki pokryw zaworów bez wyciągania silnika, czy też NIE ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

rydzada, nawet jeśli można... to prościej wyjąć silnik chyba, to nie jest nic nadzwyczajnego :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
rydzada, nawet jeśli można... to prościej wyjąć silnik chyba, to nie jest nic nadzwyczajnego :)

 

wyjac motor najlatwiej i wcale to nie trwa niewiadomo ile

Share this post


Link to post
Share on other sites

do regulacji zaworów wyjecie silnika jest niezbędne, regulacja zaworów w tym aucie może potrwać z miesiąc :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawe czy już wyregulowali czy jeszcze są w trakcie :lol:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
regulacja zaworów w tym aucie może potrwać z miesiąc :lol:

 

powiedzmy...3 dni to pewne.. :)

 

Ale wykop :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co ciekawe w service manual nie ma pozycji wyjecia motoru przy regulacji zaworow. Z jednej strony szybciej i wygodnie jest wyciagnac motor z drugiej wyciagneicie w szczegolnosci starszego motoru generuje mozliwosc kolejnych problemow (opinia serwisu)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie trzeba wyciagac silnika mozna wyregulowac ale troszke czasu zajmie odkrecasz poduszki silnika i przesowasz silnik albo na prawo albo na lewo do regulacji

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie trzeba wyciagac silnika mozna wyregulowac ale troszke czasu zajmie odkrecasz poduszki silnika i przesowasz silnik albo na prawo albo na lewo do regulacji

 

Jest to naprawdę bezsensowna , i droższa operacja jak wyjście silnika

Share this post


Link to post
Share on other sites

wcale nie dluzsza ja to robie 3 godziny a wyjecie silnika tez potrwa rozlaczyc skrzynie ,przewody wodne ,wyjecie chlodnicy to pochlania czas

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak wymiana swiec , sprawdzenie luzow bo przy kazdym servisie 105 tys jest wymiana swiec i sprawdzenie luzow zaworowych,swiece najlepie wymienia sie od dolu

Edited by slawek0511

Share this post


Link to post
Share on other sites
tak wymiana swiec , sprawdzenie luzow bo przy kazdym servisie 105 tys jest wymiana swiec i sprawdzenie luzow zaworowych,swiece najlepie wymienia sie od dolu

żartowalem z ta wymianą.....troche sie orientuje.....czyli :

ie trzeba wyciagac silnika mozna wyregulowac

wymiana świec + regulacja zaworów w H6.....w zasadzie "na poczekaniu"...

ja to robie 3 godziny

czyli z kolegą...w 2 godz. ?.. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
wyjecie chlodnicy to pochlania czas

 

Niezły magik jesteś, wałki rozrządu zapewne wyjmujesz (konieczność przy regulacji luzów w 245konnym motorze) bez rozpinania rozrządu - bo nie wyobrażam sobie demontażu łańcucha bez wyjęcia chłodnicy :facepalm::toobad: .

Share this post


Link to post
Share on other sites
sorki przejezyczylem sie nie reguluje ale sprawdzam luzy zaworowe

 

....a juz chciałem z Carfitem pojechac do Ciebie i popatrzeć..... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli żadnym Koper-fieldem :mrgreen: nie jesteś... tylko tak jak wszyscy... jednak silnik wyjmujesz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli żadnym Koper-fieldem :mrgreen: nie jesteś...

 

Koper na tym forum jest tylko jeden :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie a w outbacku 2008 2,5 manual NA da się jakoś wydobyć pokrywy zaworów (lewa i prawa)  bez wyciągania wtryskiwaczy ? W manualu opisują że wcześniej się usuwa. w autach z 2006 chyba coś takiego nie było potrzebne. Pytam bo jeśli tak to chyba muszę poszukać najpierw nowych O-ringów pod wtryski (tak sugerują w manualu) no i ciut więcej czasu zajmie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja robiłem luzy zaworowe wraz z wymianą uszczelek i naprawdę wyjęcie silnika to była chwila moment. Co ciekawe po 120 tys.km w tym 60 tys. km na lpg nie było żadnego luzu po za wartość z manuala:)

01.JPG02.JPG03.JPG

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak to nie rozleciał się, nie wybuchł :angry::) ?

 

 

Mój właśnie zostawiłem na przeglądzie, na razie 30kkm na lpg, zobaczymy co serwis na to powie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Mój właśnie zostawiłem na przeglądzie, na razie 30kkm na lpg, zobaczymy co serwis na to powie.

Mój ma już cos ok 40kkm z lpg i nic

chyba nic  :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...