Jump to content

Grzebanie w silniku H6


Recommended Posts

W Outback-u H6 jest ciasno pod klapą - to pewne, ale czy do regulacji luzów zaworowych faktycznie trzeba wyjąć silnik ???? Czy można wymienić uszczelki pokryw zaworów bez wyciągania silnika, czy też NIE ?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ciekawe czy już wyregulowali czy jeszcze są w trakcie

Ja robiłem luzy zaworowe wraz z wymianą uszczelek i naprawdę wyjęcie silnika to była chwila moment. Co ciekawe po 120 tys.km w tym 60 tys. km na lpg nie było żadnego luzu po za wartość z manuala:)

rydzada, nawet jeśli można... to prościej wyjąć silnik chyba, to nie jest nic nadzwyczajnego :)

 

wyjac motor najlatwiej i wcale to nie trwa niewiadomo ile

Link to post
Share on other sites
  • 4 years later...
regulacja zaworów w tym aucie może potrwać z miesiąc :lol:

 

powiedzmy...3 dni to pewne.. :)

 

Ale wykop :)

Link to post
Share on other sites

Co ciekawe w service manual nie ma pozycji wyjecia motoru przy regulacji zaworow. Z jednej strony szybciej i wygodnie jest wyciagnac motor z drugiej wyciagneicie w szczegolnosci starszego motoru generuje mozliwosc kolejnych problemow (opinia serwisu)

Link to post
Share on other sites

nie trzeba wyciagac silnika mozna wyregulowac ale troszke czasu zajmie odkrecasz poduszki silnika i przesowasz silnik albo na prawo albo na lewo do regulacji

 

Jest to naprawdę bezsensowna , i droższa operacja jak wyjście silnika

Link to post
Share on other sites
tak wymiana swiec , sprawdzenie luzow bo przy kazdym servisie 105 tys jest wymiana swiec i sprawdzenie luzow zaworowych,swiece najlepie wymienia sie od dolu

żartowalem z ta wymianą.....troche sie orientuje.....czyli :

ie trzeba wyciagac silnika mozna wyregulowac

wymiana świec + regulacja zaworów w H6.....w zasadzie "na poczekaniu"...

ja to robie 3 godziny

czyli z kolegą...w 2 godz. ?.. :rolleyes:

Link to post
Share on other sites
wyjecie chlodnicy to pochlania czas

 

Niezły magik jesteś, wałki rozrządu zapewne wyjmujesz (konieczność przy regulacji luzów w 245konnym motorze) bez rozpinania rozrządu - bo nie wyobrażam sobie demontażu łańcucha bez wyjęcia chłodnicy :facepalm::toobad: .

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Panowie a w outbacku 2008 2,5 manual NA da się jakoś wydobyć pokrywy zaworów (lewa i prawa)  bez wyciągania wtryskiwaczy ? W manualu opisują że wcześniej się usuwa. w autach z 2006 chyba coś takiego nie było potrzebne. Pytam bo jeśli tak to chyba muszę poszukać najpierw nowych O-ringów pod wtryski (tak sugerują w manualu) no i ciut więcej czasu zajmie.

Link to post
Share on other sites

Ja robiłem luzy zaworowe wraz z wymianą uszczelek i naprawdę wyjęcie silnika to była chwila moment. Co ciekawe po 120 tys.km w tym 60 tys. km na lpg nie było żadnego luzu po za wartość z manuala:)

01.JPG02.JPG03.JPG

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...