Than_Junior Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Spec.B jest wiekszy lans niz OBK - to argument niepodwazalny 8) Kurde no oba modele maja swoje zady i walety - tyle ze ja wole zady i walety Spec. B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Spec.B jest wiekszy lans niz OBK - to argument niepodwazalny 8) Człowieku, większy lans robią samochody terenowe, SUVy, itp., a nie jakieś tam zwykłe sedany :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Sedany są niemodne! Już. [ Dodano: Nie Maj 04, 2008 12:25 am ] Nawet nowe Audi RS6, najpierw w wersji Avant się ukaże ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekSubru Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Jedyne co tutaj staramy sie udowodnic, to przewage Spec.B nad OBK skoro wymaga ona udowodnienia - to chyba ona jest nikła, a napewno niedość oczywista Pozdrawiam nieustająco serdecznie - napisz proszę co tam Spec.B jeszcze potrafi, na pewno na kimś zrobi to wrażenie Dla mnie najlepszym kompromisem jest OBK w wersji 2,5T - niestety nie sprzedawany w Europie. A jedyny minus OBK i Spec B. to za wysoka pozycja za kierownicą. Ciekawe czy pasują do nich fotele od nowego WRX'a? (chodzi o punkty mocowania?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 A jedyny minus OBK i Spec B. to za wysoka pozycja za kierownicą. Dla jednych minus dla innych plus. Gdyby OBK miał niską pozycję za kierownicą to by mnie przez szyby boczne nie było widać. 2.5T z OBK US o ile się orientuje rozwija aż 2 konie mechaniczne więcej niż 3.0R. Ale nie wiem jak to jest z osiągami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Zresztą po co komu Spec B, ten samochód nie ma żadnej przewagi w stosunku do OBK :razz: [ Dodano: Nie Maj 04, 2008 1:06 am ] Ale nie wiem jak to jest z osiągami Jest już większa różnica i moment jest większy, 3.0 ma coś koło 300Nm, a 2.5 320Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 No nie ma Takiego Spec. B to ja spokojnie mogę w bagażniku wozić A on mnie już nie : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Widać TJ-owi skończyły się już argumenty :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Skończyły mu się już po pierwszym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Skończyły mu się już po pierwszym Racja, ale nie chciałem go aż tak dobijać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Nazwał nas nudnymi to niech teraz ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 2.5T można zawsze nieco podkręcić - tak jak WRX. OBK jest tylko z AT (bleeee), SPEC B też jest jako kombi Jedyne co może zaoferować OBK to tylko wyższy i miększy zawias - dobry na dziurawe drogi, trochę słabszy do okazyjnego upalania No i to AT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 aflinta, Szczerze mówiąc to niewiele pomogłeś Spec. B bo jednak 5EAT nie jest taki BLEEEE - Sam TJ Ci to powie :P Spec B. kombi to wannabe OBK 3.0r to że jest TROCHĘ słabszy do okazyjnego upalania rekompensuje tym że może pojechać trasę terenową na plejadach..... I szosową też ;] A Spec. B tylko szosową 3.0 fajniej brzmi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Harvester, wybacz, ale 6MT jednak fajniejsza od jakiegoś automata. 3.0 jest w europie i brzmi tak samo, OBK nic do tego nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pity Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 wybaczcie , jestem nowicjuszem , co to jest SPEC B ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 No dobra to jest jeden argument na + dla Spec B. (skrzynia) ..... Przeciwko pozostałym 100000 na + dla OBK ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Harvester, idź już spać - i tak masz 2,5 N/A a ja 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 aflinta, no i dobra jest pity, --> http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... B6nie%BFka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 to że jest TROCHĘ słabszy do okazyjnego upalania Może i słabszy, ale czasówki i to na krętej drodze zrobi lepsze :razz: [ Dodano: Nie Maj 04, 2008 1:48 am ] co to jest SPEC B ???? Taki nudny samochód :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 pity, Nie musisz wiedzieć OBK jest cacy. ;] Spec. B to takie wannabe Legacy STi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warp9 Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 pity, gdybys tylko wiedzial, nie popelnilbys tego bledu , ktory widnieje w Twojej rubryczce "auto". Dobrze, ze spec. B na gnojowke nikt nie wprowadza do produkcji :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 podczas tej dyskusji zrodzil sie pomysl do podzielenia tematu "moje Subaru" na poszczegolne modele. Jest ktos za? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Chyba trzeba zmienić temat wątku na "Mój Outback" Wtedy ja też się pochwalę, a co . Jestem jak najbardziej za. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Than_Junior, NIE!! Z pewnością ulżyło by to Twoim cierpieniom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 dammit, na wylot mnie przejzal! btw, ma ktos sposob na zamontowanie cyfrowki na desce rozdzielczej w taki sposob, aby byla stabilna, ale jednoczesnie deski nie uszkodzila? Bede chcial w czerwcu nakrecic swoj przejazd na Ringu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się