turdziGT Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Z racj tego ze zaczely mie sie wieksze przebiegi i troche mi szkoda GTeka robie przymiarke do kupna Audi. Model jaki wchodzi w gre to Audi A3 Sportback 2,0 TDI 140 lub 170. Nie musi byc quattro ale musi byc manual i z pakietem S-line. Jesli sa tu osoboby posiadajace takie auto lub wiedza cos na jego temat ( lub maja doswiadczenie z silnikiem 2.0 TDI i innych modeli ) chetnie wezme pod uwage wszystkie sugestie. Chodzi mi glowinie o awaryjnosc , trwalosc i ogolnie spostrzezenia wynikajace z posiadania i jazdy tym autem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 lub maja doswiadczenie z silnikiem 2.0 TDI i innych modeli Mam od niedawna pewne doświadczenie z silnikiem TDI paska, a to chyba ten sam. Jest koszmarny. A tak na poważniej: trudno mówić o nim "dynamiczny", jak człowiek jest przyzwyczajony do dynamiki STI. Trudno też, by nie denerwował klekot, gdy jest się przyzwyczajonym do pięknego bulgotu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Chodzi mi glowinie o awaryjnosc , trwalosc i ogolnie spostrzezenia wynikajace z posiadania i jazdy tym autem. 2,0 ma problemy z głowicami, pękają, podobno problem jest rowiazany ale... trwałość ciężko powiedzić, silnik stosunkowo młody. charakterystyka jest dość dziwna, nic się nie dzieje, nic, nic, nagle wyrywa 2, 3 sekundy radosci i zdycha ;/ koleżanka po dwóch tygodniach jazdy pojechała reklamowac auto że zupełnie nie jedzie, powiedziano jej że silnik ma taką charakterystyke i koniec. narazie są problemy z mapowaniem. jeżeli diesel to tylko DSG, skrzynia jest super :!: spalanie w miescie 10L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 trudno mówić o nim "dynamiczny", jak człowiek jest przyzwyczajony do dynamiki STI. no ciezko mi sie nie zgodzic aczkolwiek ten 170KM na papierze wyglada calkeim calkiem jednak bardziej niz na osagach zalezy mi na niezawodnosci a z tym z tego co wiem to w 2.0 TDI bywa roznie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 gr1zly miał A3 2.0TDi S-line. Super auto, do miasta i na trasy (dwie osoby) ideał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 owoc666, a 140 cz 170 KM ?Zreszta PW do gr1zly juz poszlo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 turdziGT, gr1zly miał 140 KM quattro. Naprawdę wystarczająca moc do przemieszczania się - więc odpuściłbym wszelakie chip-tuningi i tym podobne. Wracałem kiedyś tym autem z Warszawy - prędkości 150-180 - i spaliło 7,5 chyba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 owoc666, czyli uwazasz ze lepiej jest kupic 140 quattro niz oske 170 ? bo o te dwa silniki toczy sie zażarta dyskusja jedni mowia ze nie wato doplacac do 170 inni ze tak.Zadne chipy nie wchodza w gre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kielbolek Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Posiadam Passata 2.0 TDI 170 KM i całkiem daje radę. Jest dość dynamiczny i dobry do wyprzedzania na trasie. Jeśli chodzi o niezawodność to nie mogę wiele powiedzieć bo auto mam od 3 miesięcy. Spalanie w mieście to ok 10L i szybko rośnie jak się dynamicznie jeździ, w trasie przy prędkościach 140-160 spala ok 7,5 L. Największa wada to brak 4x4, VW do tego silnika nie oferuje 4MOTION, nie wiem jak audi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 woc666, czyli uwazasz ze lepiej jest kupic 140 quattro Oczywiście, że tak. Na normalnej oponie ten diesel (na mokrym) strasznie mieli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 2,0 ma problemy z głowicami, pękają, podobno problem jest rowiazany ale... na pewno do 2006 mialy ten problemtrwałość ciężko powiedzić' date=' silnik stosunkowo młody. [/quote']poza rzeczonymi glowicami znam auta ktore maja 150+ kkmnarazie są problemy z mapowaniem. bajka - od dawna sa "rozpracowane" nawet 170 z filtrem czastek stalych140 w serii ma okolo 150 koni a po programie 180 170 trzyma serie po programie ok. 200KM z racji duzego momentu szukalbym napedu na 4 kola (haldex n-tej generacji) jezdzilem ostatnio swoim ex-2.0 tdi i to co kiedys cieszylo jesli chodzi o moc (180KM) - wydaje sie teraz przemieszczaniem na plecach zolwia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Nie musi byc quattro Juz przy pierwszym deszczu zorientujesz ze quattro to koniecznosc :!: , jezdzilem A3 2.0 TDI ze starszym, lepszym( z pompkami ale bez filtra czastek stalych) silnikiem 140 KM + program 180/400 i tak jak napisal OWOC to super auto. Testowalem oske i na suchym juz miala problem z trakcja :!: Wg mnie szkoda na nowa wersje 170KM, lepiej kup starsza 2.0 140KM Q i zrob program na 180KM i 400Nm (diesel bez programu to gorzej niz Subaru bez wydechu) wtedy autu naprawde nic nie brakuje i jezdzi bezawaryjnie (kolega mial). Silnik 2.0 jest odporny na mody po zmianie turbiny + big FMIC, wydech, program, na ok 240+ KM i dalej pali malo :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 bajka powtarzam tylko to co słyszałem i nie biore odpowiedzialnosci za to co mówie w ASO bez problemu podkrecają 1,9 z zachowaniem gwarancji, za 2,0 nie chcieli sie brac :wink: ale sa widac inne chetne i ogarniajace firmy :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 no dobrze dobrze panowie zaczyna mi sie nakreslac juz jakas wizja. Maciek myslisz ze do tej 140 program faktycznie jest konieczny wiesz do szybkiej jazdy bede mial GTeka.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autem zrobiłem 35tys km Zaczne od spalania trasa: - krk- zakopane miedzy 80-110km/h 5,1 L - krk-Wrocław dno non-stop 1h 38min 11,2L to sa skrajne wartosci zazwyczaj bylo to okolo 6,5-8,5 L miasto 10 L nigdy nie przekroczyłem Co do róznić miedzy 140km a 170km, praktycznie nie odczuwalna a zawsze masz 4x4, nie wiem czemu ale 140km jest bardziej podatny na jakies przerobki niz 170km W moim aucie było zawieszenie sportowe s-line, które po 30k km zaczeło sie tłuc wiec odradzam tego typu opcje. Co około 6-7 tys km trzeba było dolać 0,5 oleju. Bardzo dobre auto do jazdy po miescie i nie tylko. W razie jeszcze jakis pytań PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 a jak sprawuje się ten Haldex?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 a jak sprawuje się ten Haldex?? Lepiej od haldexa 1 gen w zimie bokami mozna zamiatac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 gr1zly, dziex duzo mi to pomoglo.Widze wiec ze lepiej zainwestowac w quattro + pelny pakiecik S-sport ( auto raczej nie bedzie smigac po polskich drogach ) niz w ekstra KM. a jak sprawuje się ten Haldex?? no wlasnie ? [ Dodano: Pią Kwi 18, 2008 1:25 pm ] w zimie bokami mozna zamiatac no to gitara :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 a jak sprawuje się ten Haldex?? no wlasnie ? miałem jedna sytuacje tylko, w której haldex nie ogarnął w zimie jadąc przez wioske musialem zjechac prawym kołem z drogi i zatrzymać sie zeby przepuscic cieżarówke, koło sie zakopało i nie dało sie wyjechac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Co do róznić miedzy 140km a 170km, praktycznie nie odczuwalna a zawsze masz 4x4, nie wiem czemu ale 140km jest bardziej podatny na jakies przerobki niz 170km nie do konca - ale w porownaniu do STI lub GT to oba stoja w miejscu. ps. 140 wcale nie jest bardziej podatny niz 170 - roznica na poczatku wynikala z DPF (filtra czastek stalych), tak czy inaczej 140 to za malo do normalnej jazdy wiec program bedzie koniecznoscia (warto dla przyspieszenia 0-100 o ponad sekunde lepszego), juz w serii jest ponad 330 Nm w 140-ce (faktycznie nie na papierze) wiec sam przod bez szpery mieli jak glupi przy ostrzejszym ruszaniu - nie mowiac juz o mokrym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 za ok 8-10k ze 140tke robi sie 240tke, dlatego uwazam ze szkoda kasy na 170tke [ Dodano: Pią Kwi 18, 2008 2:08 pm ] no dobrze dobrze panowie zaczyna mi sie nakreslac juz jakas wizja. Maciek myslisz ze do tej 140 program faktycznie jest konieczny wiesz do szybkiej jazdy bede mial GTeka.... program nie jest konieczny, ale kosztuje tak malo ze glupota bylo by go nie miec, mamy w GolfieTDI zmieniony soft, w ASO nikt sie nie kapnal, auto zrobilo 50 tys km bezawaryjnie, naprawde warto i przynaje to nawet moja mama ktora jezdzil spokojnie (poza tym spalanie spadlo o 0,4L) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 nie do konca - ale w porownaniu do STI lub GT to oba stoja w miejscu. wiedziałem, ze znajdzie sie ktos co napisze cos takiego jaki ma sens takie porównanie? Według mnie żadnego. Na szczęście za troche inne pieniądze można mieć S3, które wcale wolniejsze od STI nie jest Graf dobrze pisze program w dieslu nie kosztuje dużo a może byc zawsze troche lepiej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 nie do konca - ale w porownaniu do STI lub GT to oba stoja w miejscu. ale inaczej patrzac -> pala 2,5x mniej, wiec chyba relacje osiagi/spalanie maja lepsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 ale inaczej patrzac -> pala 2,5x mniej, wiec chyba relacje osiagi/spalanie maja lepszaale relacja stopien fun'u do ilosci spalonego paliwa juz nie wiedziałem' date=' ze znajdzie sie ktos co napisze cos takiego jaki ma sens takie porównanie? Według mnie żadnego[/quote'] wyrywasz z kontekstu jakies zdanie i udajesz swiete oburzenie, po co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 ale relacja stopien fun'u do ilosci spalonego paliwa juz nie w moim przypadku to zależy, np na autostradzie nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się