dragon666666 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Witam wszystkich, mam zamiar kupic Impreze i teraz moja uwaga skupila sie w szczegolnosci na dwoch wersjach z allegro http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4394955 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4914219 I teraz moje pytanie czy warto kupowac starszego Gt czy moze lepiej bez szalenstw zwykla wersje. Czy spalanie przy normalnej jesdzie jest do przyjecia w wejsji GT, czytalem na forum z\e roznie to wychodzi. Doradzcie mi prosze. Z gory wielkie dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 GT może być w gorszym stanie (za tą cenę), w N/A będzie mało mocy. Jak bez szaleństw to i spalanie porównywalne, koszty eksploatacji troche większe w GT bierz GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek_wolosz Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Ja też bym brał GT a ten pierwszy link to chyba GT nie jest (tylko 125 koni?) :roll: ktoś się pomylił i dał zły opis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Witam ....I teraz moje pytanie czy warto kupowac starszego Gt czy moze lepiej bez szalenstw zwykla wersje. Czy spalanie przy normalnej jesdzie jest do przyjecia w wejsji GT, czytalem na forum z\e roznie to wychodzi. Doradzcie mi prosze. Utrzymanie Subaru nie jest tanie, wiec opcja bez Turbo ma sens jak chcesz zakładać LPG i mieszkasz w regionie gdzie 4x4 naprawdę się przydaje. Natomiast jak kupujesz bo chcesz mieć SUBARU to tylko z TURBO ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 a ten pierwszy link to chyba GT nie jest (tylko 125 koni?) :roll: ktoś się pomylił i dał zły opispierwszy to RX z maską od GTkoledze dragon666666, właśnie chodziło o to czy brać GT-MY97 czy RX-MY00 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek_wolosz Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 a jaki symbol mają 2 litrowe 160 konne imprezy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon666666 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Utrzymanie Subaru nie jest tanie, wiec opcja bez Turbo ma sens jak chcesz zakładać LPG i mieszkasz w regionie gdzie 4x4 naprawdę się przydaje. Natomiast jak kupujesz bo chcesz mieć SUBARU to tylko z TURBO ! No wlasnie chodzi o to utrzymanie, awaryjnosc, jakas usterkowosc. Co do benzyny to tez jest to wazne ale jestem wielkim przeciwnikiem zakladania gazu w aucie. Z tego co wyczytalem to spalanie na poziomie 15l dla wersji GT jest dla mnie do przyjecia. Glownie tez chodzi o dylemat czy kupic nowszy ale wolniejszy czy mocniejszy ale starszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibik Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 to ja się wypowiem teraz Kupiłem Imprezę z 1994r. 1.8GL, tylko 103KM. Pali pod 10l/100km i to bez względu na to czy jadę spokojnie, czy ostrzej. Auto się świetnie prowadzi (mój sedan, ale kombi pewnie też jest OK), przyczepność bardzo ładna, 4WD czuć na każdym zakręcie (żadne Audi Quatro nie dorówna). W końcu Subaru Impreza, prezentuje się bardzo fajnie, nawet bez spojlerów. Ci, którzy bardziej się znają na autach, to się nawet obejrzą... i na tym koniec, bo ścigać się nie ma co, Impreza odpada przy Hondzie Civic 1.5 VTec jeśli chodzi o przyspieszenia. Podsumowując - jestem bardzo zadowolny z 1.8GL, ale następne auto to będzie na pewno Gietek A jak dla Ciebie 15l/100km jest do przyjęcia, to bym się nie zastanawiał ani trochę, bo wg. mnie Gietek tyle Ci spali przy dość ostrej jeździe w mieście Co do tych aut, które przedstawiłeś to mam małe uwagi. Ten z maską od GT serwisowany w ASO, dowiedz się, czy mają to odnotowane, jeśli nie, to duża szansa że było więcej "cudów" o których ASO nie ma pojęcia. Poproś od obu sprzedawców numery VIN (z danymi z pieczątki z ostatniego przeglądu), sprawdź czy na subaru.de te serwisy są (jeśli nie ma, to lewe pieczątki na 100%). Poproś o dane personalne prawdziwego sprzedawcy (czyli tego, którego zobaczysz dopiero na umowie), skontaktuj się z nimi i zapytaj o to auto (może się okazać, osoba na umowie nigdy nie miała Subaru, albo nie żyje od paru lat). Oficjalnie w Subaru w Niemczech nic Ci nie powiedzą o tym aucie, ale jak zadzwonisz bezpośrednio do serwisu to nie powinno być problemów (ja po niemiecku nie mówię, ale kolega zadzwonił i się okazało że moja perełka jest im dobrze znana i była dbana, wszystkie info potwierdzili). Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Impreza odpada przy Hondzie Civic 1.5 VTec 2.0 też odpada przy tym Civicu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibik Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Ale głupie uczucie, jak Impereza zostaje w tyle przy 5-drzwiowym Civicu z rodziną na pokładzie (wtedy człowiek marzy o WRX) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 przyczepność bardzo ładna, 4WD czuć na każdym zakręcie (żadne Audi Quatro nie dorówna) Polemizowałbym. Przy okazji, wątek do komentowania aut z aukcji i podobnych ogłoszeń jest tu: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=104767 i tutaj raczej sugerowałbym rozwijanie dyskusji o zalinkowanych pojazdach. Ale głupie uczucie, jak Impereza zostaje w tyle przy 5-drzwiowym Civicu z rodziną na pokładzie Napis Subaru Impreza mocy nie dodaje sam z siebie. Co więcej, auto 4WD by przy dobrej przyczepności pokonać auto z napędem na jedną oś potrzebuje więcej mocy i dość rozgarniętego kierownika by nie zawahał się tej mocy użyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibik Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 przyczepność bardzo ładna, 4WD czuć na każdym zakręcie (żadne Audi Quatro nie dorówna) Polemizowałbym. (...) No może z "żadne" przesadziłem, A6 (1999r.) Quatro gorzej wychodzi z zakrętów i A4 (2000r.) Quatro dużo gorzej wychodzi z zakrętów. Innymi nie jeździłem Napis Subaru Impreza mocy nie dodaje sam z siebie. Co więcej, auto 4WD by przy dobrej przyczepności pokonać auto z napędem na jedną oś potrzebuje więcej mocy i dość rozgarniętego kierownika by nie zawahał się tej mocy użyć Ano tyż prawda pociesza mnie fakt, że na krętej drodze szybko zmykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 bierz GT bierz GT , jezeli tego nie zrobisz za kilka miesiecy z duzym prawdopodobienstwem bedzisesz szukal kupca na N/A, a szukal GT - tak wiec szkoda zachodu :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Oba auta sa dziwnie tanie, GT jest na wloskich numerach a RX ma wymieniana maske, 119 tkm i 2 wlascicieli... przebieg malo wiarygodny. Nalezy oba auta sprawdzic pod katem bezwypadkowosci i przebiegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon666666 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Jestem bardziej przekonany na GT, ale jak juz wczesniej ktos wspomnial jest on bardzo tani, a zeby go zobaczyc o poogladac mam do przejechania prawie 600km bo jest to z drugiej strony Polski;) Ale zrobie sobie wycieczke na nastepny weekend zeby zobaczyc co jestem zdecydowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 powiem ci zak za cene tego GT kupujesz GL w dobrym stanie wiec sa 2 opcje ..albo ktos sie spieszy zeby go sprzedac bo mu wadzi i kupca brak i zalerzy mu na zwrocie kosztow i minimalnym zysku , lub auto jest nie teges!! Niebieski Gl prezencja bardzo ladna realny przebieg .....i zalerzy do czego potrzeba auta i jaki masz portfel Ja kupilem GL 2.0 w dobrym stanie bo szukalem niezawodnej imprezy taniej w eksploatacji (ponad 3 tys km miesiecznie LPG) bezwzglednie napedu na 4 i poprostu lubie subaru, ale.......wiedzilalem ze kupuje to auto na max 2 lata bo w tej chwili oszczedzam na dom i tam idzie kasa i ze potem bezwglednie bedzie WRX.. Jak szukasz auta do frajdy , masz slozbowke , odpowiedni portfel (paliwo , czesci ) bierz GT jak nie bierz GL nie laduj w niego kasy dorob sobie troche i w tedy bierz GT bo i tak je kupisz potem:PPP PS widze ze szukasz w niskim przedziale cenowym nie kupuj subaru za ostatnia kase (zwlaszcza GT !!!!) bo moze byc tak ze kupisz i po miesiacu auto bedzie stalo 2 miesiace czekajac na zaszczyk kasy..... Wymiana rozrzadu to koszt od 1 tys w gore na dziendobry w wersji MIN!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi