Jump to content

Jakie Subaru kupic??


dragon666666

Recommended Posts

Witam wszystkich, mam zamiar kupic Impreze i teraz moja uwaga skupila sie w szczegolnosci na dwoch wersjach z allegro

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4394955

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4914219

I teraz moje pytanie czy warto kupowac starszego Gt czy moze lepiej bez szalenstw zwykla wersje. Czy spalanie przy normalnej jesdzie jest do przyjecia w wejsji GT, czytalem na forum z\e roznie to wychodzi. Doradzcie mi prosze. Z gory wielkie dzieki

Link to comment
Share on other sites

GT może być w gorszym stanie (za tą cenę), w N/A będzie mało mocy.

Jak bez szaleństw to i spalanie porównywalne, koszty eksploatacji troche większe w GT

 

bierz GT :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Witam ....

I teraz moje pytanie czy warto kupowac starszego Gt czy moze lepiej bez szalenstw zwykla wersje. Czy spalanie przy normalnej jesdzie jest do przyjecia w wejsji GT, czytalem na forum z\e roznie to wychodzi. Doradzcie mi prosze.

 

Utrzymanie Subaru nie jest tanie, wiec opcja bez Turbo ma sens jak chcesz zakładać LPG i mieszkasz w regionie gdzie 4x4 naprawdę się przydaje. Natomiast jak kupujesz bo chcesz mieć SUBARU to tylko z TURBO ! :)

Link to comment
Share on other sites

a ten pierwszy link to chyba GT nie jest (tylko 125 koni?) :roll: ktoś się pomylił i dał zły opis
pierwszy to RX z maską od GT

koledze dragon666666, właśnie chodziło o to czy brać GT-MY97 czy RX-MY00

Link to comment
Share on other sites

 

Utrzymanie Subaru nie jest tanie, wiec opcja bez Turbo ma sens jak chcesz zakładać LPG i mieszkasz w regionie gdzie 4x4 naprawdę się przydaje. Natomiast jak kupujesz bo chcesz mieć SUBARU to tylko z TURBO ! :)

 

 

 

No wlasnie chodzi o to utrzymanie, awaryjnosc, jakas usterkowosc. Co do benzyny to tez jest to wazne ale jestem wielkim przeciwnikiem zakladania gazu w aucie. Z tego co wyczytalem to spalanie na poziomie 15l dla wersji GT jest dla mnie do przyjecia. Glownie tez chodzi o dylemat czy kupic nowszy ale wolniejszy czy mocniejszy ale starszy.

Link to comment
Share on other sites

to ja się wypowiem teraz :)

Kupiłem Imprezę z 1994r. 1.8GL, tylko 103KM. Pali pod 10l/100km i to bez względu na to czy jadę spokojnie, czy ostrzej. Auto się świetnie prowadzi (mój sedan, ale kombi pewnie też jest OK), przyczepność bardzo ładna, 4WD czuć na każdym zakręcie (żadne Audi Quatro nie dorówna). W końcu Subaru Impreza, prezentuje się bardzo fajnie, nawet bez spojlerów. Ci, którzy bardziej się znają na autach, to się nawet obejrzą... i na tym koniec, bo ścigać się nie ma co, Impreza odpada przy Hondzie Civic 1.5 VTec jeśli chodzi o przyspieszenia. Podsumowując - jestem bardzo zadowolny z 1.8GL, ale następne auto to będzie na pewno Gietek :) A jak dla Ciebie 15l/100km jest do przyjęcia, to bym się nie zastanawiał ani trochę, bo wg. mnie Gietek tyle Ci spali przy dość ostrej jeździe w mieście ;)

Co do tych aut, które przedstawiłeś to mam małe uwagi. Ten z maską od GT serwisowany w ASO, dowiedz się, czy mają to odnotowane, jeśli nie, to duża szansa że było więcej "cudów" o których ASO nie ma pojęcia. Poproś od obu sprzedawców numery VIN (z danymi z pieczątki z ostatniego przeglądu), sprawdź czy na subaru.de te serwisy są (jeśli nie ma, to lewe pieczątki na 100%). Poproś o dane personalne prawdziwego sprzedawcy (czyli tego, którego zobaczysz dopiero na umowie), skontaktuj się z nimi i zapytaj o to auto (może się okazać, osoba na umowie nigdy nie miała Subaru, albo nie żyje od paru lat). Oficjalnie w Subaru w Niemczech nic Ci nie powiedzą o tym aucie, ale jak zadzwonisz bezpośrednio do serwisu to nie powinno być problemów (ja po niemiecku nie mówię, ale kolega zadzwonił i się okazało że moja perełka jest im dobrze znana i była dbana, wszystkie info potwierdzili).

Powodzenia :)

Link to comment
Share on other sites

przyczepność bardzo ładna, 4WD czuć na każdym zakręcie (żadne Audi Quatro nie dorówna)

Polemizowałbym. Przy okazji, wątek do komentowania aut z aukcji i podobnych ogłoszeń jest tu: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=104767 i tutaj raczej sugerowałbym rozwijanie dyskusji o zalinkowanych pojazdach.

 

Ale głupie uczucie, jak Impereza zostaje w tyle przy 5-drzwiowym Civicu z rodziną na pokładzie

Napis Subaru Impreza mocy nie dodaje sam z siebie. Co więcej, auto 4WD by przy dobrej przyczepności pokonać auto z napędem na jedną oś potrzebuje więcej mocy i dość rozgarniętego kierownika by nie zawahał się tej mocy użyć ;)

Link to comment
Share on other sites

przyczepność bardzo ładna, 4WD czuć na każdym zakręcie (żadne Audi Quatro nie dorówna)

Polemizowałbym. (...)

 

No może z "żadne" przesadziłem, A6 (1999r.) Quatro gorzej wychodzi z zakrętów i A4 (2000r.) Quatro dużo gorzej wychodzi z zakrętów. Innymi nie jeździłem :)

 

Napis Subaru Impreza mocy nie dodaje sam z siebie. Co więcej, auto 4WD by przy dobrej przyczepności pokonać auto z napędem na jedną oś potrzebuje więcej mocy i dość rozgarniętego kierownika by nie zawahał się tej mocy użyć ;)

 

Ano tyż prawda :) pociesza mnie fakt, że na krętej drodze szybko zmykam :)

Link to comment
Share on other sites

Oba auta sa dziwnie tanie, GT jest na wloskich numerach a RX ma wymieniana maske, 119 tkm i 2 wlascicieli... przebieg malo wiarygodny. Nalezy oba auta sprawdzic pod katem bezwypadkowosci i przebiegu.

Link to comment
Share on other sites

Jestem bardziej przekonany na GT, ale jak juz wczesniej ktos wspomnial jest on bardzo tani, a zeby go zobaczyc o poogladac mam do przejechania prawie 600km bo jest to z drugiej strony Polski;) Ale zrobie sobie wycieczke na nastepny weekend zeby zobaczyc co jestem zdecydowany.

Link to comment
Share on other sites

powiem ci zak za cene tego GT kupujesz GL w dobrym stanie wiec sa 2 opcje ..albo ktos sie spieszy zeby go sprzedac bo mu wadzi i kupca brak i zalerzy mu na zwrocie kosztow i minimalnym zysku , lub auto jest nie teges!!

Niebieski Gl prezencja bardzo ladna realny przebieg .....i zalerzy do czego potrzeba auta i jaki masz portfel

Ja kupilem GL 2.0 w dobrym stanie bo szukalem niezawodnej imprezy taniej w eksploatacji (ponad 3 tys km miesiecznie LPG) bezwzglednie napedu na 4 i poprostu lubie subaru, ale.......wiedzilalem ze kupuje to auto na max 2 lata bo w tej chwili oszczedzam na dom i tam idzie kasa i ze potem bezwglednie bedzie WRX..

Jak szukasz auta do frajdy , masz slozbowke , odpowiedni portfel (paliwo , czesci ) bierz GT jak nie bierz GL nie laduj w niego kasy dorob sobie troche i w tedy bierz GT bo i tak je kupisz potem:PPP

PS widze ze szukasz w niskim przedziale cenowym nie kupuj subaru za ostatnia kase (zwlaszcza GT !!!!) bo moze byc tak ze kupisz i po miesiacu auto bedzie stalo 2 miesiace czekajac na zaszczyk kasy..... Wymiana rozrzadu to koszt od 1 tys w gore na dziendobry w wersji MIN!!

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...