Skocz do zawartości

Biturbo


Mariusz Zielonk

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Najważniesza sprawa w BI turbo to sprawa wydechów jak nie masz wydechu to nie masz bi turbo :idea: spręzarkami sterują wydechy od 1000obr/min

pompuje pierwsza (całe spaliny idą przez jedną następnie ok 4000 obr/min

w wydechau otwieraja się klapy i spaliny ida przez 2 turbiny

Ps fajne są te małe turbinki :lol: można założyć do wolno ssaka i ma się prawie turbo :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najważniesza sprawa w BI turbo to sprawa wydechów jak nie masz wydechu to nie masz bi turbo :idea: spręzarkami sterują wydechy od 1000obr/min

pompuje pierwsza (całe spaliny idą przez jedną następnie ok 4000 obr/min

w wydechau otwieraja się klapy i spaliny ida przez 2 turbiny

Ps fajne są te małe turbinki :lol: można założyć do wwolno ssaka i ma się prawie turbo :lol:

 

Miło sie czyta rzeczowe wypowiedzi, a nie domysły (jak moje).

Za mało piszesz E12!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kolektory turbiny i część wydechu za turbo.Lecz interesuje mnie sam goły silnik Blok,wal,korby tłoki i głowice resztę zabiorę z starego.Słyszałem ze te silniki są zakute.Info z nie-ASO tam go będą składać jutro otrzymam o nim wszystkie informacje ponieważ dziś zajechałem z nim na koniec pracy fachowców i nie chciałem zawracać gitary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...