Mariusz Zielonk Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Witam panów.Zakupiłem dzisiaj silnik do mojego pożeracza z dwiema turbinami .Szukałem informacji o tym egzemplarzu ale nic nie znalazłem.Słyszałem ze są to wzmocnione jednostki.Prosił bym o jakieś info na ten temat.Z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 A bi-turbo nie było w Legacy GT z Japonii? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Na pewno było w Legacy z kierownicą po złej stronie (hmm a może my mamy po złej stronie ). W Imprezie o takim silniku nie słyszałem :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 A bi-turbo nie było w Legacy GT z Japonii? Było, było.... Ciekawie jak będzie wygladać walka z podpięciem tego motoru pod wiazkę WRX-a? Jak tam jest rozwiązane sterowanie turbinami? Ilu solenoidów...itd. Ktoś wie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Zielonk Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 W mojej wersji tez był.Widziałem filmik, lecz nic nie piszą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Kupiłeś motor z skrzynią ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Mariusz Zielonk, ale raczej jako wydumka a nie fabryczne rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Kupiłeś motor z skrzynią ? Biturbo występował (raczej) tylko z A/T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Kupiłeś motor z skrzynią ? Biturbo występował (raczej) tylko z A/T. to wiem dlatego się pytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Kupiłeś motor z skrzynią ? Biturbo występował (raczej) tylko z A/T. to wiem dlatego się pytam W sumie A/T w WRX byłby niezłym downgradem. Choć bywały takie serynie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Zielonk Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Zakupiłem silnik z osprzętem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Zakupiłem silnik z osprzętem. Czyli sterowanie turbinami też? I ECU? A co z wiązką el.? Raczej jest inna niż w WRX... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Zakupiłem silnik z osprzętem. No to z powyzszych postow mozna wnioskowac, ze moze byc problem z polaczeniem z M/T...Czy nie? BTW - zawsze sie zastanawialem, dlaczego nie robia wersji bi (turbo, oczywiscie)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Zielonk Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Nie wszystko co przykręcone do silnika.Mam zamiar rozebrać to i założyć osprzęt z wrx. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Zakupiłem silnik z osprzętem. No to z powyzszych postow mozna wnioskowac, ze moze byc problem z polaczeniem z M/T...Czy nie? Mechanicznie raczej nie.... Więcej problemów będzie chyba z elektroniką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Najważniesza sprawa w BI turbo to sprawa wydechów jak nie masz wydechu to nie masz bi turbo spręzarkami sterują wydechy od 1000obr/min pompuje pierwsza (całe spaliny idą przez jedną następnie ok 4000 obr/min w wydechau otwieraja się klapy i spaliny ida przez 2 turbiny Ps fajne są te małe turbinki można założyć do wolno ssaka i ma się prawie turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Najważniesza sprawa w BI turbo to sprawa wydechów jak nie masz wydechu to nie masz bi turbo spręzarkami sterują wydechy od 1000obr/minpompuje pierwsza (całe spaliny idą przez jedną następnie ok 4000 obr/min w wydechau otwieraja się klapy i spaliny ida przez 2 turbiny Ps fajne są te małe turbinki można założyć do wwolno ssaka i ma się prawie turbo Miło sie czyta rzeczowe wypowiedzi, a nie domysły (jak moje). Za mało piszesz E12!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Zielonk Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Mam kolektory turbiny i część wydechu za turbo.Lecz interesuje mnie sam goły silnik Blok,wal,korby tłoki i głowice resztę zabiorę z starego.Słyszałem ze te silniki są zakute.Info z nie-ASO tam go będą składać jutro otrzymam o nim wszystkie informacje ponieważ dziś zajechałem z nim na koniec pracy fachowców i nie chciałem zawracać gitary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_ Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Za mało piszesz E12!!! No właśnie, i o tych wolnossakach więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 jutro otrzymam o nim wszystkie informacje czekamy !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Mam kolektory turbiny i część wydechu za turbo. Układ sterowania gazmi spalinowymi w bi turbo kończy na tłumiku końcowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Zielonk Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Nie mam o tym pojęcia.Jutro otrzymam o tym jakaś wiedzę.Myślałem ze zna ktoś więcej szczegółów na temat samego silnika w tej wersji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr_GT Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 nadal stawiamy na problemu z wiązką... ale sam tego sklejać nie będziesz.. z tego co widzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Zielonk Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Nie będę nic sklejał założę osprzęt z wrx.Nie sam!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Najważniesza sprawa w BI turbo to sprawa wydechów jak nie masz wydechu to nie masz bi turbo Mowimy o bi-turbo, czy twin-turbo? Bo juz sie pogubilem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.