Skocz do zawartości

Biturbo


Mariusz Zielonk

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

schodzi się w jedną całość, wydech nie będzie problemem.. nie wiem tylko czy efekty po przekładce będą takie jakich się spodziewasz...

 

jak założysz osprzęt z WRXa... to komp i tak "zobaczy" dwa solenoidy jako jeden.. ciekawe jaki będzie efekt...., może zaproponują ci jakąś świnkę?

 

ale... mogę się mylić..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka jest różnica?

Myslalem, ze wiem, ale jednak nie...

Sa rozne rodzaje twin-turbo i moze jeden z nich jest nazywany bi-turbo, czyli nie taki, jak opisujeE12, a uklad rownolegly turbin (parallel twin-turbo)?

Cały sukces BI turbo to ze pierwsza turbina pompuje juz od samego dołu jest połowę miejsza od normalnej więc potrzebuje miej spalin do pracy :idea: samochód więc zabiera się już od dołu :idea: Po co stosować 2 turbiny równoległe można założyc jedna większą taniej i prosciej .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co stosować 2 turbiny równoległe można założyc jedna większą taniej i prosciej .

He, he, rozne sa na ten temat zdania!

Wikipedia:

"With recent advancements in turbocharger design, sequential twin turbo systems have fallen out of favor because they are seen as unnecessarily costly and complex." :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na forum juz byly kiedys sprzedawane takie silniki :

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=110294

a ja kiedys zakladalem na poczatku forum topic o bi-turbo - tyle, ze Legacy.

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=471

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He, he, rozne sa na ten temat zdania!

Wikipedia:

"With recent advancements in turbocharger design, sequential twin turbo systems have fallen out of favor because they are seen as unnecessarily costly and complex." :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Ciekawe co na to w Fałweju czy Biemdablju? Może BI nie jest już "complex"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biturbo ma na celu poprawinie spoolup'u. Ale to nie ma znaczenie w tej sytuacji bo Mariusz Zielonk ma zamiar wykorzystać sam shortblock, więc nie potrzebuje kolektorów wydechowych, wiązek, ani ECU. Sam shortblock powinien pasować bez większych problemów, i na pewno będzie mocniejszy niż tandetny seryjny blok z WRX'a EU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biturbo ma na celu poprawinie spoolup'u. Ale to nie ma znaczenie w tej sytuacji bo Mariusz Zielonk ma zamiar wykorzystać sam shortblock,

Glowice moga zostac...nie ma problemu. Silnik z dwoma turbinami i tak nie wejdzie do auta z kierownica po lewej...przeszkadza serwo i pompa hamulcowa.Można próbowac ale koszty b. duże.

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...