Mariusz Zielonk Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Witam panów.Zakupiłem dzisiaj silnik do mojego pożeracza z dwiema turbinami .Szukałem informacji o tym egzemplarzu ale nic nie znalazłem.Słyszałem ze są to wzmocnione jednostki.Prosił bym o jakieś info na ten temat.Z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 A bi-turbo nie było w Legacy GT z Japonii? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Na pewno było w Legacy z kierownicą po złej stronie (hmm a może my mamy po złej stronie ). W Imprezie o takim silniku nie słyszałem :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 A bi-turbo nie było w Legacy GT z Japonii? Było, było.... Ciekawie jak będzie wygladać walka z podpięciem tego motoru pod wiazkę WRX-a? Jak tam jest rozwiązane sterowanie turbinami? Ilu solenoidów...itd. Ktoś wie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Zielonk Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 W mojej wersji tez był.Widziałem filmik, lecz nic nie piszą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Kupiłeś motor z skrzynią ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Mariusz Zielonk, ale raczej jako wydumka a nie fabryczne rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Kupiłeś motor z skrzynią ? Biturbo występował (raczej) tylko z A/T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Kupiłeś motor z skrzynią ? Biturbo występował (raczej) tylko z A/T. to wiem dlatego się pytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Kupiłeś motor z skrzynią ? Biturbo występował (raczej) tylko z A/T. to wiem dlatego się pytam W sumie A/T w WRX byłby niezłym downgradem. Choć bywały takie serynie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Zielonk Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Zakupiłem silnik z osprzętem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Zakupiłem silnik z osprzętem. Czyli sterowanie turbinami też? I ECU? A co z wiązką el.? Raczej jest inna niż w WRX... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Zakupiłem silnik z osprzętem. No to z powyzszych postow mozna wnioskowac, ze moze byc problem z polaczeniem z M/T...Czy nie? BTW - zawsze sie zastanawialem, dlaczego nie robia wersji bi (turbo, oczywiscie)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Zielonk Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Nie wszystko co przykręcone do silnika.Mam zamiar rozebrać to i założyć osprzęt z wrx. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Zakupiłem silnik z osprzętem. No to z powyzszych postow mozna wnioskowac, ze moze byc problem z polaczeniem z M/T...Czy nie? Mechanicznie raczej nie.... Więcej problemów będzie chyba z elektroniką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Najważniesza sprawa w BI turbo to sprawa wydechów jak nie masz wydechu to nie masz bi turbo spręzarkami sterują wydechy od 1000obr/min pompuje pierwsza (całe spaliny idą przez jedną następnie ok 4000 obr/min w wydechau otwieraja się klapy i spaliny ida przez 2 turbiny Ps fajne są te małe turbinki można założyć do wolno ssaka i ma się prawie turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Najważniesza sprawa w BI turbo to sprawa wydechów jak nie masz wydechu to nie masz bi turbo spręzarkami sterują wydechy od 1000obr/minpompuje pierwsza (całe spaliny idą przez jedną następnie ok 4000 obr/min w wydechau otwieraja się klapy i spaliny ida przez 2 turbiny Ps fajne są te małe turbinki można założyć do wwolno ssaka i ma się prawie turbo Miło sie czyta rzeczowe wypowiedzi, a nie domysły (jak moje). Za mało piszesz E12!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Zielonk Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Mam kolektory turbiny i część wydechu za turbo.Lecz interesuje mnie sam goły silnik Blok,wal,korby tłoki i głowice resztę zabiorę z starego.Słyszałem ze te silniki są zakute.Info z nie-ASO tam go będą składać jutro otrzymam o nim wszystkie informacje ponieważ dziś zajechałem z nim na koniec pracy fachowców i nie chciałem zawracać gitary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_ Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Za mało piszesz E12!!! No właśnie, i o tych wolnossakach więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 jutro otrzymam o nim wszystkie informacje czekamy !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Mam kolektory turbiny i część wydechu za turbo. Układ sterowania gazmi spalinowymi w bi turbo kończy na tłumiku końcowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Zielonk Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Nie mam o tym pojęcia.Jutro otrzymam o tym jakaś wiedzę.Myślałem ze zna ktoś więcej szczegółów na temat samego silnika w tej wersji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr_GT Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 nadal stawiamy na problemu z wiązką... ale sam tego sklejać nie będziesz.. z tego co widzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Zielonk Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Nie będę nic sklejał założę osprzęt z wrx.Nie sam!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Najważniesza sprawa w BI turbo to sprawa wydechów jak nie masz wydechu to nie masz bi turbo Mowimy o bi-turbo, czy twin-turbo? Bo juz sie pogubilem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się