Mariusz Zielonk Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 Witam panów.Zakupiłem dzisiaj silnik do mojego pożeracza z dwiema turbinami .Szukałem informacji o tym egzemplarzu ale nic nie znalazłem.Słyszałem ze są to wzmocnione jednostki.Prosił bym o jakieś info na ten temat.Z góry dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 A bi-turbo nie było w Legacy GT z Japonii? Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 Na pewno było w Legacy z kierownicą po złej stronie (hmm a może my mamy po złej stronie ). W Imprezie o takim silniku nie słyszałem :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 A bi-turbo nie było w Legacy GT z Japonii? Było, było.... Ciekawie jak będzie wygladać walka z podpięciem tego motoru pod wiazkę WRX-a? Jak tam jest rozwiązane sterowanie turbinami? Ilu solenoidów...itd. Ktoś wie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariusz Zielonk Posted February 7, 2008 Author Share Posted February 7, 2008 W mojej wersji tez był.Widziałem filmik, lecz nic nie piszą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KamilL Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 Kupiłeś motor z skrzynią ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 Mariusz Zielonk, ale raczej jako wydumka a nie fabryczne rozwiązanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 Kupiłeś motor z skrzynią ? Biturbo występował (raczej) tylko z A/T. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KamilL Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 Kupiłeś motor z skrzynią ? Biturbo występował (raczej) tylko z A/T. to wiem dlatego się pytam Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 Kupiłeś motor z skrzynią ? Biturbo występował (raczej) tylko z A/T. to wiem dlatego się pytam W sumie A/T w WRX byłby niezłym downgradem. Choć bywały takie serynie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariusz Zielonk Posted February 7, 2008 Author Share Posted February 7, 2008 Zakupiłem silnik z osprzętem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 Zakupiłem silnik z osprzętem. Czyli sterowanie turbinami też? I ECU? A co z wiązką el.? Raczej jest inna niż w WRX... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JED Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 Zakupiłem silnik z osprzętem. No to z powyzszych postow mozna wnioskowac, ze moze byc problem z polaczeniem z M/T...Czy nie? BTW - zawsze sie zastanawialem, dlaczego nie robia wersji bi (turbo, oczywiscie)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariusz Zielonk Posted February 7, 2008 Author Share Posted February 7, 2008 Nie wszystko co przykręcone do silnika.Mam zamiar rozebrać to i założyć osprzęt z wrx. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 Zakupiłem silnik z osprzętem. No to z powyzszych postow mozna wnioskowac, ze moze byc problem z polaczeniem z M/T...Czy nie? Mechanicznie raczej nie.... Więcej problemów będzie chyba z elektroniką. Link to comment Share on other sites More sharing options...
E12 Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 Najważniesza sprawa w BI turbo to sprawa wydechów jak nie masz wydechu to nie masz bi turbo spręzarkami sterują wydechy od 1000obr/min pompuje pierwsza (całe spaliny idą przez jedną następnie ok 4000 obr/min w wydechau otwieraja się klapy i spaliny ida przez 2 turbiny Ps fajne są te małe turbinki można założyć do wolno ssaka i ma się prawie turbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 Najważniesza sprawa w BI turbo to sprawa wydechów jak nie masz wydechu to nie masz bi turbo spręzarkami sterują wydechy od 1000obr/minpompuje pierwsza (całe spaliny idą przez jedną następnie ok 4000 obr/min w wydechau otwieraja się klapy i spaliny ida przez 2 turbiny Ps fajne są te małe turbinki można założyć do wwolno ssaka i ma się prawie turbo Miło sie czyta rzeczowe wypowiedzi, a nie domysły (jak moje). Za mało piszesz E12!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariusz Zielonk Posted February 7, 2008 Author Share Posted February 7, 2008 Mam kolektory turbiny i część wydechu za turbo.Lecz interesuje mnie sam goły silnik Blok,wal,korby tłoki i głowice resztę zabiorę z starego.Słyszałem ze te silniki są zakute.Info z nie-ASO tam go będą składać jutro otrzymam o nim wszystkie informacje ponieważ dziś zajechałem z nim na koniec pracy fachowców i nie chciałem zawracać gitary. Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal_ Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 Za mało piszesz E12!!! No właśnie, i o tych wolnossakach więcej Link to comment Share on other sites More sharing options...
KamilL Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 jutro otrzymam o nim wszystkie informacje czekamy !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
E12 Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 Mam kolektory turbiny i część wydechu za turbo. Układ sterowania gazmi spalinowymi w bi turbo kończy na tłumiku końcowym Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariusz Zielonk Posted February 7, 2008 Author Share Posted February 7, 2008 Nie mam o tym pojęcia.Jutro otrzymam o tym jakaś wiedzę.Myślałem ze zna ktoś więcej szczegółów na temat samego silnika w tej wersji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr_GT Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 nadal stawiamy na problemu z wiązką... ale sam tego sklejać nie będziesz.. z tego co widzę Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariusz Zielonk Posted February 7, 2008 Author Share Posted February 7, 2008 Nie będę nic sklejał założę osprzęt z wrx.Nie sam!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JED Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 Najważniesza sprawa w BI turbo to sprawa wydechów jak nie masz wydechu to nie masz bi turbo Mowimy o bi-turbo, czy twin-turbo? Bo juz sie pogubilem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now