Skocz do zawartości

Biturbo


Mariusz Zielonk

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Najważniesza sprawa w BI turbo to sprawa wydechów jak nie masz wydechu to nie masz bi turbo :idea: spręzarkami sterują wydechy od 1000obr/min

pompuje pierwsza (całe spaliny idą przez jedną następnie ok 4000 obr/min

w wydechau otwieraja się klapy i spaliny ida przez 2 turbiny

Ps fajne są te małe turbinki :lol: można założyć do wolno ssaka i ma się prawie turbo :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najważniesza sprawa w BI turbo to sprawa wydechów jak nie masz wydechu to nie masz bi turbo :idea: spręzarkami sterują wydechy od 1000obr/min

pompuje pierwsza (całe spaliny idą przez jedną następnie ok 4000 obr/min

w wydechau otwieraja się klapy i spaliny ida przez 2 turbiny

Ps fajne są te małe turbinki :lol: można założyć do wwolno ssaka i ma się prawie turbo :lol:

 

Miło sie czyta rzeczowe wypowiedzi, a nie domysły (jak moje).

Za mało piszesz E12!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kolektory turbiny i część wydechu za turbo.Lecz interesuje mnie sam goły silnik Blok,wal,korby tłoki i głowice resztę zabiorę z starego.Słyszałem ze te silniki są zakute.Info z nie-ASO tam go będą składać jutro otrzymam o nim wszystkie informacje ponieważ dziś zajechałem z nim na koniec pracy fachowców i nie chciałem zawracać gitary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...