Skocz do zawartości

Spoty na Podbeskidziu


Paweł_P

Rekomendowane odpowiedzi

Poza tym, podzieliłem się prywatną, intymną wręcz "wiedzą" na temat mnie samego, może niepotrzebnie.

 

pytałeś się o zdanie to je wyraziłem, nie obrażaj się ;)

 

 

Porównywania z dresami z Calibry nie zdzierżę, ja nie z takich. Wypraszam sobie.

 

i czegoś takiego oczekiwałem ;)

 

 

Ideał mojego auta już mam, i wygląda on tak:

Obrazek

 

 

 

i to rozumiem :)

 

 

Nie było tematu, żałuję, że w ogóle napisałem.

 

 

tak jak pisałem wcześniej to jest MOJE zdanie każdy może mieć inne nikt Ci nie narzuci co zrobisz ze swoim autem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

pytałeś się o zdanie to je wyraziłem, nie obrażaj się ;)

Nie obrażam :mrgreen:

 

tak jak pisałem wcześniej to jest MOJE zdanie każdy może mieć inne nikt Ci nie narzuci co zrobisz ze swoim autem :)

Ale tu cholercia tylko o inny znaczek chodzi, ładniejszy... wszyscy (prawie) macie, a u mnie mały, czarny stock siedzi... ale, wątek na kresce znalazłem, gość ponoć ma niebieskie do klasyków... fajnie by było...

 

A najlepiej taki, jaki u Jurasa siedzi:

2471945039_c3dc9c11fe_z.jpg

Ale tego za diabła nie umiem znaleźć w moim formacie...

 

Sztama? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sztama? :)

jasne ;)

No, i za to Ciebie, Was i to Forum lubię :mrgreen:

 

gdzieś widziałem manual jak robili z serii na różowy, może zrobisz na niebieski :)

Też słyszałem, że się da... trzeba jakoś "tło" wyłuskać...

 

... nie ma ktoś na zbyciu jakiegoś starego znaczka "na próbę"? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BelegUS spokojnie nie unoś się, ale Karolwa ma rację, możesz upiększać swoje autko, ale nie takimi tandetnymi i wiejskimi gadżetami. Nie musisz od razu kupować hamulców AP Racing, czy wydechu z HKS-a, ale z tego co ostatnio oglądałem twój samochód pod blokiem to na samym początku co bym w nim zmienił to tylny spojler i już ci to trochę zamieni wolnego ssaka na bardziej agresywnego. Wystarczy śledzić dział części, ja tam ostatnio wystawiłem do sprzedania tylny średni parapet w srebrnym kolorze, więc spasował by do twojego bez malowania z dodatkowym światłem stop za 150zł i w końcu poszedł za 100zł, więc wydaje mi się że jak za pasztet :P Końcowy wydech też by się pewnie znalazł jakiś używany za rozsądna kasę. Po to jesteśmy na forum żeby doradzać i się wymieniać pomysłami ciekawostkami, więc nie obrażaj się jak ci radzimy, ale ten znaczek co wymyśliłeś naprawdę nie podniesie na atrakcyjności wyglądu twojego samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BelegUS spokojnie nie unoś się, ale Karolwa ma rację, możesz upiększać swoje autko, ale nie takimi tandetnymi i wiejskimi gadżetami.

Wyszedłem z błędnego założenia, że efekt końcowy nie będzie tandetny :oops:

 

ale z tego co ostatnio oglądałem twój samochód pod blokiem to na samym początku co bym w nim zmienił to tylny spojler i już ci to trochę zamieni wolnego ssaka na bardziej agresywnego.

Dowcip w tym, że ona ma wyglądać na tyle samo/mniej koni, co ma - niski parapet jest jeszcze "w normie", średni podchodził by już pod te minimum 200 koni... :mrgreen:

 

 

Wystarczy śledzić dział części, ja tam ostatnio wystawiłem do sprzedania tylny średni parapet w srebrnym kolorze, więc spasował by do twojego bez malowania z dodatkowym światłem stop za 150zł i w końcu poszedł za 100zł, więc wydaje mi się że jak za pasztet :P

Trzeba było pisać, zupełnie nie zauważyłem, a "Części" sprawdzam co 15 minut... :oops: W takiej cenie to dla samego posiadania/przymierzenia bym wziął...

 

Końcowy wydech też by się pewnie znalazł jakiś używany za rozsądna kasę.

Problem w tym, że ja lubię tą moją "plaskatą" końcówkę... jak ją na wiosnę wypoleruję i jakoś podmaluję... gada nie tak źle...

... chyba że po taniości coś ładnego i "nieagresywnego", co wydobędzie więcej subtelnego basu i gadania. :mrgreen: Kluczem tutaj jest stonowanie, umiarkowanie. Auto ma pasować do wizerunku :P

 

Po to jesteśmy na forum żeby doradzać i się wymieniać pomysłami ciekawostkami, więc nie obrażaj się jak ci radzimy, ale ten znaczek co wymyśliłeś naprawdę nie podniesie na atrakcyjności wyglądu twojego samochodu.

Mam tego świadomość, nie wracam już do tematu ^^

 

W kolejności potrzebne mi są:

- Alufelgi 15 + odpowiednie opony na lato

- Przedni zderzak GT'kowy + EWENTUALNIE tylny (chyba że uda mi się z Tatą pięknie mój obecny naprawić - wtedy dokładki tylnego GT'kowe jedynie)

- Dokładki progów

- Stabilizator tylny

- Alufelgi 15 na zimę + opony (choć te moje, jak na 15-latki zadziwiająco dobrze jeżdżą)

- Wydech :mrgreen:

 

Na marginesie - ktoś ma doświadczenia z porządnymi filtrami powietrza (ale takimi "klasycznymi", nie jakieś stożki) w Imprezie N/A? Taki Pipercross na przykład. Daje to coś, czy nie ma sensu pieniędzy wydawać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli miałbym coś doradzić, to najlepiej zostawić samochód seryjnym. Żadnych spojlerów, masek z golębnikiem i innych. To wszystko powoduje, że każdy mysli, że ma do czynienia z GT, czy tam WRX-em. Pierwsze światła i 90 konna, zdyszlowana Skoda robi z nami co chce. Potem się taki burok zchwali, że skopał uturbione Subaru na światłach...

Uważam, że nie ma co udawać tego czym się nie jest. :wink:

Ale co tam, nie znam się. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli miałbym coś doradzić, to najlepiej zostawić samochód seryjnym. Żadnych spojlerów, masek z golębnikiem i innych. To wszystko powoduje, że każdy mysli, że ma do czynienia z GT, czy tam WRX-em. Pierwsze światła i 90 konna, zdyszlowana Skoda robi z nami co chce. Potem się taki burok zchwali, że skopał uturbione Subaru na światłach...

Uważam, że nie ma co udawać tego czym się nie jest. :wink:

Ale co tam, nie znam się. :mrgreen:

Masz rację, ale Szymek nie chce przecież udawać GT, raczej RX'a. IMO GT'kowy zderzak i dokładki bardzo fajnie wyglądają... A staby i dobre kółka poprawią prowadzenie i wygląd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli miałbym coś doradzić, to najlepiej zostawić samochód seryjnym. Żadnych spojlerów, masek z golębnikiem i innych. To wszystko powoduje, że każdy mysli, że ma do czynienia z GT, czy tam WRX-em. Pierwsze światła i 90 konna, zdyszlowana Skoda robi z nami co chce. Potem się taki burok zchwali, że skopał uturbione Subaru na światłach...

Uważam, że nie ma co udawać tego czym się nie jest. :wink:

Ale co tam, nie znam się. :mrgreen:

Masz rację, ale Szymek nie chce przecież udawać GT, raczej RX'a. IMO GT'kowy zderzak i dokładki bardzo fajnie wyglądają... A staby i dobre kółka poprawią prowadzenie i wygląd.

 

O, to, to!

 

Jak powiedziałem, maska i niski spojler zostają :P

Zapomniałbym - do środka też by mi się marzyły jakieś fajne fotele... odkąd mnie yellow przewiózł na spocie, to pałam wielkim uczuciem do GT'kowych (a w sumie WRX'owych) kubłów - pieruńsko wygodne, a poza tym idealnie trzymają.

Tylko wszystko kasa, kasa, kasa... :roll:

 

EDIT: U Was też tak ślicznie sypie śniegiem?

Jeśli tak - Juras, co ze spotem? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... A staby i dobre kółka poprawią prowadzenie

 

O tak. To jest bardzo dobre rozwiązanie. Koła 16 calowe napewno byłyby OK. Do tego opona 205/55 powinna dać radę.

W klasyku powinno być 205/50/16...

Wiesz, po kilku już latach z wolnymssakiem uważam, że do klasyka najlepszym wymiarem jest 195/60/15 (edycja). Opony są tanie, wystarczają do wykorzystania możliwości 2.0, wyższy profil lepiej się sprawuje na naszych drogach, a przy okazji mniejsze opony stawiają mniejsze opory niż 205 na 16.

Oczywiście, 16 duużo lepiej wygląda niż 15...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... A staby i dobre kółka poprawią prowadzenie

 

O tak. To jest bardzo dobre rozwiązanie. Koła 16 calowe napewno byłyby OK. Do tego opona 205/55 powinna dać radę.

W klasyku powinno być 205/50/16...

Wiesz, po kilku już latach z wolnymssakiem uważam, że do klasyka najlepszym wymiarem jest 195/60/16. Opony są tanie, wystarczają do wykorzystania możliwości 2.0, wyższy profil lepiej się sprawuje na naszych drogach, a przy okazji mniejsze opony stawiają mniejsze opory niż 205 na 16.

Oczywiście, 16 duużo lepiej wygląda niż 15...

 

Eee... bo już się w końcu zgubiłem ^^

 

To dać 15 czy 16? I jaka opona? Efekt końcowy powinien być wypadkową frajdy z jazdy, przyczepności, ekonomii i dostępności :mrgreen:

Cały czas myślałem, żeby szukać 15'tek...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naturalnie 16. do tego z oponami jakie Qba napisał(195/60 16). Na wasze górskie, nie za bogate drogi będzie to idealne rozwiązanie. Mozna oczywiście eksperymentować z nizszym profilem, ale napewno będzie bardziej twardo i trzęsło. Ten rozmiar jest niemal idealny.

 

-- 15 lut 2012, o 13:24 --

 

A co do SPOT-a, to od Niedzieli ma już iść odwilż...

Niemniej fajnie by było się trafić i zobaczyć Wasze Góralskie Pyski :!: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naturalnie 16. do tego z oponami jakie Qba napisał(195/60 16). Na wasze górskie, nie za bogate drogi będzie to idealne rozwiązanie. Mozna oczywiście eksperymentować z nizszym profilem, ale napewno będzie bardziej twardo i trzęsło. Ten rozmiar jest niemal idealny.

 

Ale osiągi nie spadną jakoś odczuwalnie? Te 115KM i 170Nm to ogarną?

A jak z różnicą w cenie opon 15 a 16?

 

-- 15 lut 2012, o 13:24 --

 

A co do SPOT-a, to od Niedzieli ma już iść odwilż...

Niemniej fajnie by było się trafić i zobaczyć Wasze Góralskie Pyski :!: :mrgreen:

No ba, wpadaj! :P

 

Tylko czy warunki będą... :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osiągi nie powinny spaść, bo szerokość opony jest taka sama. Może być nieco wyższe te koło i lekko może przekłamywać prędkościomierz, ale to nie jest reguła.

A co do ceny, toż musisz sam sobie pooglądać jaka opona, w jakim zakresie finansowym Cię interesuje.

 

W KACE suje aż miło. Jak tak do wieczora napiere, to miasto stanie obawiam się... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomyliłem się z tym rozmiarem:

1. Jeśli nie zależy Ci na (niewielkim, ale jednak) spadku osiągów i kasie - 205/50/16 (ale to nie są tanie opony);

2. Jeśli chcesz mieć w miarę wygląd za rozsądną cenę: 195/60/15 - będzie się prowadzić nieco gorzej (co nie znaczy, że źle), znacznie taniej, lepiej na polskich dziurach (profil 50 łatwo uszkodzić) i też nie będzie wyglądać źle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim skromnym zdaniem 16" zawsze droższe w zakupie ja sie bujam na lato 195/60r15 TOYO , a na zimke bucik 185/65r15 Daytonek i w zupełności wystarcza, szkoda moim zdaniem do wolnegossaka pakować 16"...... ale to tylko moja opinia :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2. Jeśli chcesz mieć w miarę wygląd za rozsądną cenę: 195/60/15 - będzie się prowadzić nieco gorzej (co nie znaczy, że źle), znacznie taniej, lepiej na polskich dziurach (profil 50 łatwo uszkodzić) i też nie będzie wyglądać źle.

 

I chyba taki będzie wybór...

... teraz trzeba zapolować na 15'tki Subarowe ^^

 

1. Jeśli nie zależy Ci na (niewielkim, ale jednak) spadku osiągów i kasie - 205/50/16 (ale to nie są tanie opony);

Studentem jestem... :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do 205/50 16, lepiej kupić z profilem 55. Jak się do GD/GG zmieszczą, to do klasyka tez powinny. Napewno będą tańsze niż z profilem 50.

No właśnie do GD wchodzą, do GC niekoniecznie.

moim skromnym zdaniem 16" zawsze droższe w zakupie ja sie bujam na lato 195/60r15 TOYO , a na zimke bucik 185/65r15 Daytonek i w zupełności wystarcza, szkoda moim zdaniem do wolnegossaka pakować 16"...... ale to tylko moja opinia

W pełni się zgadzam. W górach na zimę nawet wąska 14 (175/185) będzie równie dobra, zwłaszcza w kopnym śniegu. Ponieważ jednak Szymon głównie w Katowicach siedzi... Ale 14 wystarczy.

Studentem jestem...

Dlatego szukałem czegoś "po taniości". 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BelegUS, z kombinowaniem z oponami to nie jest tak prosto. Powinieneś zachować właściwy rozmiar (koła) dla Twojego auta. :idea: Jeśli większa felga- to niższy profil.

 

http://www.v10.pl/narzedzia/Kalkulator, ... n,204.html

 

Tu zobacz i przelicz sobie co trzeba. Dobrze dobrać zamiennik właściwie, aby skrzynia nie miała ciężko. Oczywiście możesz kombinować metodą ,,byle nie tarło o nadkola", ale nie polecam :wink:

Pamiętaj, że gdy różnica średnicy koła jest zbyt duża to raz, że skrzynia ma ciężej, a dwa ABS głupieje.

Najgorsze co można w Subaru zrobić to zakładać różne opony na przód i tył. Niby rozmiar ten sam, ale tu muszą być 4 IDENTYCZNE opony- mamy napęd symetryczny. Taka rada, bo widziałem ten problem w praktyce jak napęd durniał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BelegUS,

Jak tam u was drogi wybieram się jutro do Koniakowa odwiedzić znajomy , ale patrze przez okno i nie wiem czy to ma sens bo jak drogi nie ma to i 250 koniów nie wystarczy heheh :)

 

 

dzisiaj byłem w Zwardoniu (wyżej niż schronisko) i powiem wam że wpadłem terenówką tak, że wyciągał mnie GOPR :( masakra dziś tam była:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...