semperit Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Silicon do konserwacji uszczelek rulez! Czyli szykujemy się na Opole w styczniu, Yes? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Koledzy pytanko, może mnie ktoś poratuje, potrzebuję pożyczyć na kilka dni bagażnik na narty najlepiej coś do Volvo s60 rocznik 2006 sedan, dosłownie na kilka dni, może ma ktoś bagażnik magnetyczny na dwie pary nart max 3. Jak ktoś może pomóc to będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 yep yep...jedziem na Polską Nową Wieś ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Spoko niech tylko Lulus bedzie caly i zdrowy a to zalezy od Paulusa i zaraz smigamy semperit mnie totalnie przymarzly szyby ale juz odskrobalem i jest ciacia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipek Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 (edytowane) Ja tak z innej beczki - ktoś mi podpowie ile wołać za moje auto? Cóż było robione: - po zakupie rozrząd w 4T (czyli jakieś 6 lat temu) - jakieś pół roku później regulacja zaworów, wymiana uszczelek świec i uszczelek dekli zaworów; kable napięcia + świece - we wrześniu 2009 uwidziało mi się zakonserwować podwozie - bolem - w sierpniu 2010 wymiana sprzęgła, doscisku i łożysk - całość exedy - zalane shellem 80w90 - w maju 2011 wymieniłem klocki hamulcowe - w czerwcu 2011 uszczelki w wydechu, płyn hamulcowy i cylinderek w prawym bębnie - grudzień 2011 wymiana oleju w tylnym dyfrze - shell 80w90 - marzec 2012 nowym akumulator - kwiecień 2012 olej we wspomaganiu - grudzień 2012 wymiana łożyska w lewym tylnym kole - marzec 2013 wymiana rolki napinacza klimy - kwiecień 2013 wspawanie reparaturek w tylne błotniki (reparaturki z hondy), przy okazji wspawany kawałek progu i konserwacja całości - czerwiec 2013 osłona drążka kierowniczego lewego i prawego, łączników stabilizatora przód i świec - lipiec 2013 wymiana tulei we wszystkich wahaczach na poliuretanowe + tuleja w skrzyni biegów. Zmiana tylnego staba na 17mm z GT + tuleje poliuretanowe; przy okazji zrobiona zbieżność kół - listopad 2013 wrzuciłem wnętrze (fotele + boczki) z angielskiej imprezy kombi GT - skóra czarno biała w bardzo dobrym stanie - brak przetarć, pęknięć, wymiana zacisków na mały dwutłoczek (zaciski zregenerowane i malowane proszkowe) + nowe tarcze i klocki - wymieniony płyn hamulcowy - wrzesień 2014 wymiana linki sprzęgła, zamontowanie filtra kabinowego (pierwotnie go nie było), wymieniłem spinki dachowe Na bieżąco wymieniałem filtry (oleju i powietrza), olej w silniku - motul 5w30 Miałem niewielką przygodę drogową - wjechałem w bok bmw, któremu się uwidziało wymuszać pierwszeństwo - ucierpiała prawa przednia strona - przy prędkości około 30km/h - nic poważnego - gdzieś mam zdjęcia. Ponadto malowane było chyba wszystko prócz tylnej klapy - to jakaś wgniotka to obcierka. Auto to amerykańska wersja imprezy kombi z silnikiem 2,2l (142kucyki) i manualną skrzynią biegów - przebieg około 270 000 km - wyprodukowana z końcem 2000roku. Sprowadziłem ją osobiście z USA, rocznie robię około 8-10tyś km. Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki odnośnie ceny. Do auta dwa komplety kół - oba 15 cali oryginał subaru - jedne stalowe z praktycznie nowymi zimówkami, drugie aluminiowe z letnimi trzy latkami. I jeszcze reklamówka lub dwie części zamiennych. Audio - wymontowałem 2din i zamontowałem 1din Blaupunkta London + półeczkę pod radio - o zgrozo oryginał subaru za bagatela 100pln. Na chwilę obecną wszystko działa, ale w przyszłym roku można by się zastanowić nad zrobieniem rozrządu i sprzęgła. Praktycznie wszystkie części pasują od wersji europejskiej. Ktoś może pytać co się dzieje, że chcę się pozbyć, odpowiedź leży tutaj: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/73550-s-forester-xt-my06-automat-nowa-cena/?hl=magnetron#entry2085094 Edytowane 29 Grudnia 2014 przez Hipek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 ja bym krzyknal..... Czemu sprzedajesz :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipek Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Wojtek toś mi rozjaśnił Link, który podałem odsyła do ogłoszenia mojego brata, z którym się może jakoś dogadam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Nie uwierzysz...Ale skojarzyłem tego leśnika właśnie z Twoim bratem Link odpalałem na smarkfonie....ale widocznie nie pomyliłem się #mam kciuki byś plan Swój zrealizował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 (edytowane) Kurna, jak chcę SVX'a kupić, to się w okolicy 2.2 pojawiają... ... kurde. A ile jest warta to trudny temat. Ten silnik mało kto docenia - a IMO to najlepsza NA Impreza, jaka jest. EDIT: Powiedz jeszcze, że Outback Sport? Fotki są? Edytowane 29 Grudnia 2014 przez BelegUS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Nie..to nie outback...ot wanienka w wiśniowym kolorze Świetnie utrzymana sztuka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buncol_S04 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Aż się prosi, żeby porobić kilka bączków :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Widze jakies ruchy sie zaczynaja z subarkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virek1 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Ja dzisiaj pokręciłem, fakt faktem pod makro ale tego mi było trzeba trzeba korzystać zanim jest śnieg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipek Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Kurna, jak chcę SVX'a kupić, to się w okolicy 2.2 pojawiają... ... kurde. A ile jest warta to trudny temat. Ten silnik mało kto docenia - a IMO to najlepsza NA Impreza, jaka jest. EDIT: Powiedz jeszcze, że Outback Sport? Fotki są? Fotki gdzieś są ... ale nie wiem gdzie tak jak WueM prawi wiśniowa wanienka po lekkim tjuningu a wart jest tyle co kupujący chce dać czyli lekko ze 35k Kurna, jak chcę SVX'a kupić, to się w okolicy 2.2 pojawiają... ... kurde. A ile jest warta to trudny temat. Ten silnik mało kto docenia - a IMO to najlepsza NA Impreza, jaka jest. EDIT: Powiedz jeszcze, że Outback Sport? Fotki są? Fotki gdzieś są ... ale nie wiem gdzie tak jak WueM prawi wiśniowa wanienka po lekkim tjuningu a wart jest tyle co kupujący chce dać czyli lekko ze 35k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buncol_S04 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 A tymczasem w Katowicach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 A co tam bracie porabiasz..."cham-ujesz"P ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Taaaaa. hamowalim aż miło . Grzegorz jeszcze raz wielkie dzięki za wytrwałość i chęć uczestnictwa w badaniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buncol_S04 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Wyszło, ze mam 367 Km, a nie 339 jak mi gadał carfit, w najbliższym czasie będę miał wykres. Co do oleju eneos, jest jak najbardziej Ok, ale wrócę raczej do Millersa :-) A co do toru-Opole znany już jest jakiś termin? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Paulek- czyli jednak zmiana oleju i testy? Dooooooobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipek Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Buncol wiesz u carfita w Nowym Sączu jest górskie powietrze - mniej tlenu - dlatego wynik słabszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buncol_S04 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Co do powietrza to nie wiem, tylko, że jedyny wykres od Carfita to wykres na 294 km, gdzie by robiony na 2 mapie, a dziś robiliśmy na najmocniejszej. Co do oleju to porównywalny do Millersa, tylko, że Millers Tańszy. Eneos 4l. 400 zł, a Millers 5 l. Od Carfita miałem za 350 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Grzes wide ,ze zaszalales na dlugo wyczekiwanej hamowni Ja s piatek jade do Paulusa na co nie co i bedzie zmiaNA OLEJU na Eneos w Lulusiu a potem przyjdzie czas na Spidera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Co do powietrza to nie wiem, tylko, że jedyny wykres od Carfita to wykres na 294 km, gdzie by robiony na 2 mapie, a dziś robiliśmy na najmocniejszej. Co do oleju to porównywalny do Millersa, tylko, że Millers Tańszy. Eneos 4l. 400 zł, a Millers 5 l. Od Carfita miałem za 350 zł. Małe sprostowanie, ENES SUSTINA 0W/50 kosztuje 275 zł za 4l, jej odpowiednikiem jest Millers CFS 10W/60 a ten kosztuje 331 zł za 5l. Zatem ceny są porównywalne . Co do hamowania to dostałem dzisiaj wykresy z komentarzem o błędnej kalibracji hamowni. Po korekcji wyniki pomiarów są bardzo do siebie podobne i wyglądają następującą: Millers 10W/40 - 355,9 KM / 5425 rpm; 571 / 4375 rpm Total 5W/30 - 356,2 KM / 5288 rpm; 521,6 Nm / 4269 rpm, ENEOS 0W/50 - 354,6 KM / 529,5 Nm / 4194 rpm Hamownia ma 2% dokładność pomiarów a więc pomiary są do siebie niezmiernie zbliżone . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malprz Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Chlopaki i dziewczeta Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 Rowniez zycze wszestkiego dobrego w Nowym Roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się