Jump to content

semperit

Użytkownik
  • Posts

    334
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Rybnik
  • Auto
    Impreza "BLUE" mod 1.6 MY'99
    "Prosiaczek" RS 2.5 MY'02

Recent Profile Visitors

542 profile views

semperit's Achievements

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

13

Reputation

  1. Rybnik zapełniony. Dawaj znać Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
  2. Dziękuję Panowie. Tomkowi jeszcze raz gratulacje! Jak dla mnie jedno z najładniejszych i funkcjonalnych kombików; super. Do zobaczenia Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
  3. Super! Gratulacje! Chyba kiedyś zmienię jednak Mazde 6 Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
  4. car-zone.pl Wszystko czego trzeba w dobrych cenach. Kupuję do subaryn od zawsze. Pzdr Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
  5. 1. Tomasz_555 2. Cherusek1 3. Sonny_86 4. marivip 5. Pablito79 6. Pyjte 7. KotMorderca 8. Wily (jak tylko będzie możliwość) 9. semperit - może się uda Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  6. Bug'a Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  7. 2000 godz. to może ok. Akurat będę wracać z Krakowa ze skrzynią w bagażniku. Biegów oczywiście Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  8. Super. Kurcze w RWD to musi być ogień Ja właśnie kombinuję jaką w przyszłości skrzynię tam przewidzieć...Mam z Forka z reduktorem i FD 4.111 ale strasznie już toporna, a synchrony zmieniać chyba się nie opłaca...
  9. Może się uda być Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  10. Nie, nie. Może niedokładnie opisałem. Kolektor ssący i wtryski (280ccm) są z 2.5 ale z Imprezy RS (silnik SOHC) - tak jak pisałem tutaj są jeszcze wtryski zasilane z boku więc zupełnie inna szyna paliwowa - bo wiązka i czujniki i wtyczki wtedy pasują do tego wszystkiego co jest w komorze silnikowej. Komp z 1.6 daje radę ale jak słusznie zauważyłeś nie wykorzystuje całej mocy i potencjału wtryskiwaczy - dlatego docelowo należy go zmienić na odpowiedni do silnika 2.5
  11. Panowie oto jest EJ25D czyli Legacy '98 jeszcze przed Phase I, który zastąpi zmodyfikowany 1.6, który ma aktualnie 110 KM. Oczywiście DOHC ale jak kolega powyżej zauważył zawory na szklankach, EGR - który trzeba zaślepić, inna przepustnica, w ogóle inny kolektor i co najgorsze inne wtyczki końcowe wiązki i inny komp Chłopaki na NASIOC twierdzą, że każdy silnik 2.5 jeździ nawet na kompach z 1.6 i 1.8 Ja postanowiłem po prostu zmienić kolektor, tym bardziej, że tutaj sa jeszcze wtryskiwacze "side feed". Zaślepiłem EGR i przełożyłem wiązkę z 1.6. Komp mam z 2.5 automatu i zapewne wywali błędy, ze nie widzi skrzyni AT - to kwestia uziemienia kilku przewodów - te ECU sa używane i w automatach i manualach. CDN... ponieważ na razie walka z silnikiem Mazdy W każdym bądź razie nie sadzę, żeby był problem ze swapem, tak jak napisałem zmiana kolektora i nowsza wiązka załatwiają sprawę kompatybilności.Oczywiście silnik jest cięższy i wymaga modyfikacji zawieszenia i hamulców
  12. Już i tak prawdopodobieństwo deszczu zmalało z 90% na 60 Poproszę uprzejmie o dopisanie Turystyczna Szosowa nr 388 semperit & family Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  13. Wrocek koło 1100 chce być na Bielanach Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  14. @Cichaczu, o której jedziecie? Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...