KACPERO_1 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 chwalą też MGmotosprt jeżeli chodzi o układy wydechowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Dla mnie absolutnym wzorcem dźwięku wydechu w Subaru jest Cobb Tylko, że do Forestera już nie produkują catbacków. Zasmakujcie troszkę tego dzwięku : Zainspirowany twoim DP Cobb zamówiłem właśnie takiego u Carfita. Zbroję się właśnie do poważniejszej pierwszej ingerencji w serię. Będzie zatem w moim 2.0XT dp cobb, seria center, i prodrive backbox :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Dla mnie absolutnym wzorcem dźwięku wydechu w Subaru jest Cobb Tylko, że do Forestera już nie produkują catbacków. Zasmakujcie troszkę tego dzwięku : Zainspirowany twoim DP Cobb zamówiłem właśnie takiego u Carfita. Zbroję się właśnie do poważniejszej pierwszej ingerencji w serię. Będzie zatem w moim 2.0XT dp cobb, seria center, i prodrive backbox :-) super zestaw, tylko jak będziesz chciał troszeczkę głośniej, to tylko wymiana backboxa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Na razie nie planuję zmian, głośność jest OK, a chcę zachować cywilny i rodzinny charakter auta. Mody tylko do serii 2,5 xt czyli 230 km i ponad 300 nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cieba7 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Na razie nie planuję zmian, głośność jest OK, a chcę zachować cywilny i rodzinny charakter auta. Mody tylko do serii 2,5 xt czyli 230 km i ponad 300 nm mam zestaw Cobb, polecam, koncowy OEM jest nieco glosniej ale dalej samochod pozostaje rodzinny (a przy okazji pozostaje nie widoczny) a corka zasypia jak przedtem wiec najwazniejszy krytyk wypowiedzial sie pozytywnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 A czym te np DP COOBa różnią się od zwykłego np HS co jest w zestawie z kpl wydechem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 jakbyście mieli do oddania dp H&S po wymianie na Cobb'a to mogę być zainteresowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 (edytowane) A czym te np DP COOBa różnią się od zwykłego np HS co jest w zestawie z kpl wydechem?? Pytasz o DP H&S z katem? Jakość wykonania jest nieporównywalna. Poza tym Tarpan dość dokładnie opisał właściwości DP Cobb Edytowane 13 Stycznia 2013 przez Herostrates Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 DP COBB to Ferrari wsród DP , jakość , spawy, cześć gorąca odlewana , a nie ze stali , wtym kryza do turbo , która z biegiem czasu nie odksztalca itp. Generalnie nie ma o czym dyskutować , jest the best i koniec kropka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 DP COBB to Ferrari wsród DP , jakość , spawy, cześć gorąca odlewana , a nie ze stali , wtym kryza do turbo , która z biegiem czasu nie odksztalca itp. Generalnie nie ma o czym dyskutować , jest the best i koniec kropka Znaczy że sie palą ;-) Jak ferrari Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 DP COBB to Ferrari wsród DP , jakość , spawy, cześć gorąca odlewana , a nie ze stali , wtym kryza do turbo , która z biegiem czasu nie odksztalca itp. Generalnie nie ma o czym dyskutować , jest the best i koniec kropka Znaczy że sie palą ;-) Jak ferrari :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Carfit a czy warto go także owijać bandażem termicznym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Może nie nazywam się Carfit, ale ci odpowiem... Oczywiście że warto. Lepsza temperaura wewnątrza,czyli lepszy przepływ... i wszystko w temacie. Jedyne pytanie jakie powinieneś sobie zadać to czy chcesz na to wydac pieniądze. Jak masz to kupuj. Elo PzDr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Wiesz - jeśli warto to te 300 zł to nie jest jakiś wielki wydatek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Może nie nazywam się Carfit, ale ci odpowiem... Oczywiście że warto. Lepsza temperaura wewnątrza,czyli lepszy przepływ... i wszystko w temacie. Jedyne pytanie jakie powinieneś sobie zadać to czy chcesz na to wydac pieniądze. Jak masz to kupuj. Elo PzDr no właśnie nie nazywasz się Carfitem i proponuje poczytać temat odnośnie owija bandażem (jaki są przypadki) a jest już lepszy materiał i to w pełni bezpieczny ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Czyli czym?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Kacper chodziło mi o ten bandaż http://www.tomson.com.pl/product-pol-7-DEI-010127-tasma-izolacyjna-kolektora-Titanium-2-x50-.html Nie wiem na ile warto taki ładny DP Cobb okładać taką taśmą. BTW - zdaje mi się, że wracając latem z Zakopanego z wakacji mijałem Ciebie w Łodzi i trochę czasu za Tobą wlokłem :-) ładnego masz tego Forka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 (edytowane) Kacper chodziło mi o ten bandaż http://www.tomson.co...ium-2-x50-.html Nie wiem na ile warto taki ładny DP Cobb okładać taką taśmą. BTW - zdaje mi się, że wracając latem z Zakopanego z wakacji mijałem Ciebie w Łodzi i trochę czasu za Tobą wlokłem :-) ładnego masz tego Forka nie, nie ! właśnie nie o ten bandaż, tylko : http://nie-ASO.pl/pl/...wydechowych.php o Edytowane 14 Stycznia 2013 przez KACPERO_1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Ładnie wygląda, a robiłeś to na dp z catem czy bez, w trakcie remapu czy po nim? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 po remapie, miałem już bandaż, ale Carfit przekonał mnie i kupiłem od niego DP jest bez cata, firmy H&S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tarpan Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Dla mnie absolutnym wzorcem dźwięku wydechu w Subaru jest Cobb Tylko, że do Forestera już nie produkują catbacków. Zasmakujcie troszkę tego dzwięku : Zainspirowany twoim DP Cobb zamówiłem właśnie takiego u Carfita. Zbroję się właśnie do poważniejszej pierwszej ingerencji w serię. Będzie zatem w moim 2.0XT dp cobb, seria center, i prodrive backbox :-) Jest taki "piekusiany", że aż żal będzie ci go zainstalować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Może nie nazywam się Carfit, ale ci odpowiem... Oczywiście że warto. Lepsza temperaura wewnątrza,czyli lepszy przepływ... i wszystko w temacie. Jedyne pytanie jakie powinieneś sobie zadać to czy chcesz na to wydac pieniądze. Jak masz to kupuj. Elo PzDr no właśnie nie nazywasz się Carfitem i proponuje poczytać temat odnośnie owija bandażem (jaki są przypadki) a jest już lepszy materiał i to w pełni bezpieczny ! A ty jesteś adwokat/impresario Carfita ? Jeśli tak to skontaktuj się z moim... Wątek o owijaniu przeczytałem, już ładnych pare miesięcy temu bardzo fajna lektura. Przypadki chodzą po ludziach a w tym wypadku po samochodach. Gratuluję ci że znalazłeś, nowy lepszy materiał do owijania DP i może nawet sam go założe bo mam takie upgrade w planach. Istota pytania była czy watro izolować DP, i odpowiedź jest ciągle taka sama oczywiście że warto. Jak jest różnic a w cenie pomiędzy tymi dwoma rozwiązaniami, nie wiem. PzDr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Może nie nazywam się Carfit, ale ci odpowiem... Oczywiście że warto. Lepsza temperaura wewnątrza,czyli lepszy przepływ... i wszystko w temacie. Jedyne pytanie jakie powinieneś sobie zadać to czy chcesz na to wydac pieniądze. Jak masz to kupuj. Elo PzDr no właśnie nie nazywasz się Carfitem i proponuje poczytać temat odnośnie owija bandażem (jaki są przypadki) a jest już lepszy materiał i to w pełni bezpieczny ! A ty jesteś adwokat/impresario Carfita ? Jeśli tak to skontaktuj się z moim... Wątek o owijaniu przeczytałem, już ładnych pare miesięcy temu bardzo fajna lektura. Przypadki chodzą po ludziach a w tym wypadku po samochodach. Gratuluję ci że znalazłeś, nowy lepszy materiał do owijania DP i może nawet sam go założe bo mam takie upgrade w planach. Istota pytania była czy watro izolować DP, i odpowiedź jest ciągle taka sama oczywiście że warto. Jak jest różnic a w cenie pomiędzy tymi dwoma rozwiązaniami, nie wiem. PzDr nie, jestem impresario sex machine a DP owinąłem głównie dla elementów dookoła niego bo po wymianie na 3cale bez kata, bez osłon termicznych (takich jak w fabrycznych) strasznie się nagrzewał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 @Kacpero _1 Respecto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Przeczytałem wątek, faktycznie ciekawy, szczególnie doświadczenia samochodu Skwary po tych kilku latach od jego modyfikacji i znajomości dalszych losów jego auta potwierdzają, że nie specjalnie warto robić Forka powyżej 300 km :-) Co do owijania na razie sobie odpuszczam, przy moich delikatnych modach i raczej spokojnej jeździe nie potrzebna rzecz. Zobaczymy jak będzie w praktyce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się