Skocz do zawartości

Impreza vs Integrale


Gracowy

Rekomendowane odpowiedzi

Ah...mieć takie coś w garażu obok EsCosa i Evo V/VI :cool:

 

i do tego jeszcze Celicę GT4 ST185 i RS200....

 

Jeździłem kilka lat temu Integralką, i mam od tamtej pory słabość do tego samochodu. Ale jka pisze Azrael jest to raczej samochód typowo kolekcjonerski. W Ułeżu ostatnio Lancia dostała oklep od GT'ków :wink:

 

W naszych warunkach do upalania chyba najlepszy jest solidnie zmodyfikowany GT'ek albo EVO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 75
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ziomy,

czesci mozna organizowac , jest tego od cholery we Wloszech.

Moja dama mowi perfecto po Wlosku wiec spoko....

Co do skrzyni biegow, musze pogadac z ziomami z Trax Racing, obsluguja Integralke

Ghizziego, ponioc seryjna skrzynka od Integralki jest duzo mocniejsza od naszej GTkowej ....

 

Co do upalania to objechalismy zwykla Integrlake nie Intergale Evo, a to jest roznica dosc spora jezeli sie w szczgoly zaglebic :!:

Inny rozklad masy, inne mocowania amortyzatorow, inny rozstaw kol, inna dynamika jednostki napedowej , inne turbo, itd itd , tak wiec ze sprawnym kierownikiem w sprawnym Evo moze byc rowno ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękne autu taka Delta !

Tylko jak już szukałbym gdzieś w południowych Włoszech. Tam sucho więc najwyżej będzie mieć wypłowiały lakier, ale za to podłoga nie będzie przegnita :) No i najlepiej kupić od razu dwie ! Jedna na części !

Myślę ze w tym wątku powinien się wypowiedzieć głownie Azrael. Bo on najlepiej wie co znaczy mieć nietuzinkowe unikatowe auto.

Coś takiego Delta

-trochę droga... takie w dobrym stanie widzę na mobil.de chodzą po 14.000 euro nawet :(

 

Cudo 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też kiedyś miałem okazję jeździć takim autkiem we włoszech. Zakochałem się od razu. Co jakiś czas rozglądam się i szukam takiego autka, kilka oglądałem ale nic mi nie podpasowało. Generalnie jest że tak tanie to są złomy, a jak trafi się rodzynek to cena chce zabić. W Berlinie oglądałem HF Integriale z 94 (czyli ostatni rok produkcji) auto było śliczne, zadbane, wychuhane cała oryginalna i przebieg 20k km :) ale cena 40000 Euro mocno mnie ostudziła. Serwisem w Polsce zajmuje się wyspecjalizowana w marce i modelu firma, tak więc z serwisem nie będziesz miał kłopotu. Ceny części są śmieszne, nietypowy jest tylko napęd i transmisja.

Więcej dowiesz się na forum tej marki i z googla.

Za mniej niż 15-20k Euro nie zawracaj sobie takim autem głowy, to typowo kolekcjonerskie autko i zadbane egzemplarze zyskują na wartości z roku na rok...

Jeśli chodzi o niezawodność to problemem jest elektryka i korozja, reszta skrzypi zgrzyta ale działa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gracowy, kiedys jak jeszcze chodzilem do Technikum to kolega Tomasz Myszkier takową jezdził.Jedną miał "zwykłą" HF Intergalle - 200 konną bodajrze a druga Evo. Jak spotkam to pogadam (ostatnio dosc czesto spotykam) ,moze ma jakies kontakty skąd mozna takie cudeńko wyhaczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gracowy, teraz dopiero znalazłem topic. Moje zamiłowanie do 4x4 zaczęło się właśnie od Delty N-grupowej, którą upalałem jako małolat - 10 lat temu na torze kartingowym Pista Dei Championi na sardyni po podwójnym (sobota-niedziela) zwycięstwie Roberta K. Pracowałem tam jako mechanik a mój szef Paolo Ricelli ścigał się w mistrzostwach włoch. Po eliminacjach mistrzostw włoch zrobiliśmy bibę na torze, a atrakcją była właśnie Delta. Jak dla mnie auto tylko dla tych co mają jaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tja ...

ciekawie trzyma kierownik w ciasnych winklach :mrgreen: a w razie czego kontre zalozy mu chyba pilot :wink:

 

Gracowy, coz moge powiedziec zazdroszcze ci jak fix :cool: mialem okazje prowadzic osobiscie dwie integrale ale niestety 8V ok. 200KM ( kiedys mialem szatanski pan kupna takiego cuda wiec troche ich tez poogladnalem ) ale po tym jak zostalem przewieziony ok. 250 KM EVO 1 to dlugo nie moglem mowic.Nic dodac nic ujac samochod dla prawdziwych kozakow :cool:

Ah...mieć takie coś w garażu obok EsCosa i Evo V/VI

WRC fan chyba mieszkamy w tym samym domu :wink:

 

:twisted:

 

widokzb7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ktos bywal na karowej na kyteium asow tam pokazywala sie piekna martini racing:)))

Zadne auto tak pieknie nie chodzilo i przy zadnym na serwisie ludzie nie robili tyle zdjec.......troche juz dojechane ale piekne:))))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ktos bywal na karowej na kyteium asow tam pokazywala sie piekna martini racing:)))

Zadne auto tak pieknie nie chodzilo i przy zadnym na serwisie ludzie nie robili tyle zdjec.......troche juz dojechane ale piekne:))))

 

Fabio Ghizzi - widywany nie tylko na Karowej AFAIR ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...