Skocz do zawartości

Chce kupic subaru 2,0 GT bez skrzyni?


pawel.z

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chce kupic impreze 2.0 GT z 99 roku, niestety w aucie uległa awarii skrzynia biegow, jako ze jestem zupełnym laikiem co do technicznej budowy Imprezy chciałbym was zapytac za jaka kwote moge dostac skrzynie biegow do tego modelu, jest to wersja europejska, skrzynie z anglikow nie pasują, nie za bardzo mam wiecej danych na temat tego jak skrzynia tam siedziała(chodzi mi o numery seryjne itp)Czy w momencie jakiejs awarii skrzyni moze cos jeszcze sie popsuc?

 

Wiem ze pytanie nie jest szczegółowe ale mam nadzieje ze ktos z Was bedzie potrafił mi pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witamy na forum i zapraszamy tutaj :arrow: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p= ... e85#494952

 

 

kupno skrzyni, to loteria.

Za skrzynie musisz dać min 3 koła, a i tak nie wiesz co kupujesz :!:

Proponowałbym zlecić naprawę tej rozsypanej, ale w jakimś wyspecjalizowanym warsztacie.

Natomiast kapitalny remont na oryginalnych częściach nie powinien przekroczyc tej kwoty.

 

ja robilem remont skrzyni w WRX, po rozsypaniu sie I i II biegu (są na wspólnym walku) i zarówno kola, jak i wałek pierwszych dwóch biegów jest najdroższy.

Dodatkowo wymieniono łozyska, synchronizator III, wszystkie uszczelniacze, tuleje wszystkich wałków.

Zamknąłem sie kwotą 2500.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynie z anglikow pasuja.

 

Ja bym tak auta nie kupowal, skoro nawet nie mozna go odpalic, chyba, ze od kogos w 100% zaufanego.

 

Co do tego co sie moglo popsuc - to kompletne wrozenie z fusow. Ale jezeli np. awaria skrzyni powstala w wyniku wrzucenia 2 biegu zamiast 4 podczas wyscigu, to potrafie sobie wyobrazic dosc wiele popsutych elementow. Wniosek - jak w drugim zdaniu tego posta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach