Jump to content

Cosik skrzypi i zgrzyta


Olleo
 Share

Recommended Posts

Czesc,

 

cos mi wczoraj zaczelo skrzypic i zgrzytac, jak najade na nawet niewielkie nierownosci podczas ostrzejszego skretu w prawo. Czy to maglownica mowi mi papa, czy bardziej cos z zawiechy?

Link to comment
Share on other sites

Niemoze byc? Dopiero co (z 4-5kkm temu) byly zakladane whiteline'y poliuretanowe z nie-ASO

Ja jestem jakieś 2 tyg po wymianie zawiasu i stabilizatorów i na zakrętach też mi skrzypi i zgrzyta, a już wogóle jak robię skręt raz w jedną, a po chwili w drugą stronę.

Link to comment
Share on other sites

Zawiasu, czyli amorkow tez? A wymieniales gumy pod sprezynami (o ile takowe sa w Forku)? Jak zrobilem kompletna wymiane amorkow i sprezyn w Nubirze, a zostawilem stare gumy, to wstyd byl, bo ludzie szukali na ulicy starej babcinej wersalki.

 

Dlaczego laczniki stabilizatorow mialyby skrzypiec, a szczegolnie whiteline'y? Tam sie przeciez nie ma co psuc?

Link to comment
Share on other sites

Dlaczego laczniki stabilizatorow mialyby skrzypiec, a szczegolnie whiteline'y? Tam sie przeciez nie ma co psuc?

 

nie ma sie co psuc ale to pouliretan, ktory trzeba dobrze posmarowac smarem ktory byl w kpl(taki bialy)

Link to comment
Share on other sites

To że skrzypi nie znaczy że się psuje, takie jest tego objaw. Ja wymieniałem stabilizatory z łącznikami, sprężyny na krótsze i tylne amortyzatory na niesamopoziomujące, bo z samopoziomującymi tył się nie obniży. Teraz Foryś ma jakieś 17 cm prześwitu, ale prowadzi się praktycznie jak Impreza.

Link to comment
Share on other sites

Smarowany byl. Wynika z tego, ze nie ma co zagladac pod zderzak i trzeba znalezc jakis kanal. We Wrocku z tym bedzie problem (moze ma ktos do dyspozycji?) - mam nadzieje, ze zdaze zanim mi sie cos urwie.

Link to comment
Share on other sites

Super. A za ile?

 

Pewnie zaraz przeczytam, ze 3xNIC DO SUBARU =)

 

W Nubirze byla roznica typu:

 

Nowy wahacz: 300zl

Nowy sworzen: 30zl

 

btw: samodzielnie? Tzn. moge odkrecic kolo i sworzen, ten od wahacza, wymienic, zalozyc i gra?

 

btw2: jak moge sprawdzic, ze to na pewno sworzen? Jakie inne mozliwosci sa (np. poduszka amorka, amorek, maglownica itd.)?

Link to comment
Share on other sites

Swożeń jest parę razy tańszy niż wahacz. Do GT/WRX/STi ~150PLN oryginał. Przeslij mi na PW VINa to się upewnię że to ten.

 

Kuba bez VIN-u, wiem że to ten sam :razz: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Olleo, samodizelnie na parkingu cieżko. Jak wykręcisz swożeń (da się to psokojnie zrobić na parkingu, tylko trzeba mieć tzw. śrubokręt specjalny czyli jakis łom czy coś) to będziesz widział czy ma luz na 100%.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...