Skocz do zawartości

Cosik skrzypi i zgrzyta


Olleo

Rekomendowane odpowiedzi

Niemoze byc? Dopiero co (z 4-5kkm temu) byly zakladane whiteline'y poliuretanowe z nie-ASO

Ja jestem jakieś 2 tyg po wymianie zawiasu i stabilizatorów i na zakrętach też mi skrzypi i zgrzyta, a już wogóle jak robię skręt raz w jedną, a po chwili w drugą stronę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawiasu, czyli amorkow tez? A wymieniales gumy pod sprezynami (o ile takowe sa w Forku)? Jak zrobilem kompletna wymiane amorkow i sprezyn w Nubirze, a zostawilem stare gumy, to wstyd byl, bo ludzie szukali na ulicy starej babcinej wersalki.

 

Dlaczego laczniki stabilizatorow mialyby skrzypiec, a szczegolnie whiteline'y? Tam sie przeciez nie ma co psuc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że skrzypi nie znaczy że się psuje, takie jest tego objaw. Ja wymieniałem stabilizatory z łącznikami, sprężyny na krótsze i tylne amortyzatory na niesamopoziomujące, bo z samopoziomującymi tył się nie obniży. Teraz Foryś ma jakieś 17 cm prześwitu, ale prowadzi się praktycznie jak Impreza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super. A za ile?

 

Pewnie zaraz przeczytam, ze 3xNIC DO SUBARU =)

 

W Nubirze byla roznica typu:

 

Nowy wahacz: 300zl

Nowy sworzen: 30zl

 

btw: samodzielnie? Tzn. moge odkrecic kolo i sworzen, ten od wahacza, wymienic, zalozyc i gra?

 

btw2: jak moge sprawdzic, ze to na pewno sworzen? Jakie inne mozliwosci sa (np. poduszka amorka, amorek, maglownica itd.)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swożeń jest parę razy tańszy niż wahacz. Do GT/WRX/STi ~150PLN oryginał. Przeslij mi na PW VINa to się upewnię że to ten.

 

Kuba bez VIN-u, wiem że to ten sam :razz: :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...