Olleo Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Czesc, cos mi wczoraj zaczelo skrzypic i zgrzytac, jak najade na nawet niewielkie nierownosci podczas ostrzejszego skretu w prawo. Czy to maglownica mowi mi papa, czy bardziej cos z zawiechy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Pewnie łącznik stabilizatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Tez bym to obstawial. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Niemoze byc? Dopiero co (z 4-5kkm temu) byly zakladane whiteline'y poliuretanowe z nie-ASO :roll: Moze sie sruby poluzowaly, albo kie licho? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Niemoze byc? Dopiero co (z 4-5kkm temu) byly zakladane whiteline'y poliuretanowe z nie-ASO Ja jestem jakieś 2 tyg po wymianie zawiasu i stabilizatorów i na zakrętach też mi skrzypi i zgrzyta, a już wogóle jak robię skręt raz w jedną, a po chwili w drugą stronę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Zawiasu, czyli amorkow tez? A wymieniales gumy pod sprezynami (o ile takowe sa w Forku)? Jak zrobilem kompletna wymiane amorkow i sprezyn w Nubirze, a zostawilem stare gumy, to wstyd byl, bo ludzie szukali na ulicy starej babcinej wersalki. Dlaczego laczniki stabilizatorow mialyby skrzypiec, a szczegolnie whiteline'y? Tam sie przeciez nie ma co psuc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Dlaczego laczniki stabilizatorow mialyby skrzypiec, a szczegolnie whiteline'y? Tam sie przeciez nie ma co psuc? nie ma sie co psuc ale to pouliretan, ktory trzeba dobrze posmarowac smarem ktory byl w kpl(taki bialy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 To że skrzypi nie znaczy że się psuje, takie jest tego objaw. Ja wymieniałem stabilizatory z łącznikami, sprężyny na krótsze i tylne amortyzatory na niesamopoziomujące, bo z samopoziomującymi tył się nie obniży. Teraz Foryś ma jakieś 17 cm prześwitu, ale prowadzi się praktycznie jak Impreza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 W legacy '98 taki odgłosy dawał sworzeń. Się zdziwiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Smarowany byl. Wynika z tego, ze nie ma co zagladac pod zderzak i trzeba znalezc jakis kanal. We Wrocku z tym bedzie problem (moze ma ktos do dyspozycji?) - mam nadzieje, ze zdaze zanim mi sie cos urwie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 A ten sworzen w Forku jest wymienny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Olleo, jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Super. A za ile? Pewnie zaraz przeczytam, ze 3xNIC DO SUBARU =) W Nubirze byla roznica typu: Nowy wahacz: 300zl Nowy sworzen: 30zl btw: samodzielnie? Tzn. moge odkrecic kolo i sworzen, ten od wahacza, wymienic, zalozyc i gra? btw2: jak moge sprawdzic, ze to na pewno sworzen? Jakie inne mozliwosci sa (np. poduszka amorka, amorek, maglownica itd.)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Swożeń jest parę razy tańszy niż wahacz. Do GT/WRX/STi ~150PLN oryginał. Przeslij mi na PW VINa to się upewnię że to ten. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Swożeń jest parę razy tańszy niż wahacz. Do GT/WRX/STi ~150PLN oryginał. Przeslij mi na PW VINa to się upewnię że to ten. Kuba bez VIN-u, wiem że to ten sam :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 carfit, ja też ale wolę być pewniejszy niż pewny ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Poszedl (juz drugi raz =) na maila. A co z wymiana i wyeliminowaniem innych mozliwosci? Dam rade metodami parkingowymi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Olleo, samodizelnie na parkingu cieżko. Jak wykręcisz swożeń (da się to psokojnie zrobić na parkingu, tylko trzeba mieć tzw. śrubokręt specjalny czyli jakis łom czy coś) to będziesz widział czy ma luz na 100%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 A co jeszcze innego moze mi tak skrzypiec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Np. tulejki stabilizatora nieposmarowane jak Komancz już napisał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Lacznika? Bo gumy stabilizatora sa mazniete pasta miedziana (czy jak ona sie tam zwie). A lacznik zdaje sie byl przez mechanika smarowany tym, co bylo w paczce od Whiteline'ow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Olleo, tulejki które trzymają stabilizator do budy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 No to te sa mazniete. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Olleo, mozę jeszzcze skrzypieć górne mocowanie amortyzatora (w Subaru alo prawdopodobne), ew. końcówka drażka, tuleje wahacza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Moze przejechac na szarpaki i posluchac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi