Skocz do zawartości

Wytrzymałość zawiasu D2


termit

Rekomendowane odpowiedzi

Filmik z rajdu św. Krzysztofa pokazuje jak wytrzymały jest zawias D2.

W tym samym ujęciu są również 2 antyki które na AGX przechodzą jak złe.

 

Przedni amortyzator pękł a tylni się pokrzywił. Wiktor w drugim swoim samochodzie sprawdził jak tam się trzymają amorki D2 i okazało się że wszystkie cztery są krzywe.

 

http://pl.youtube.com/watch?v=L11GJvSlnCY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie lubie takiego pierdzielenia - to samo powiedzialem Adam.owi D2 jest zawiasem torowym nie szutrowym to po pierwsze, po drugie czy zawias byl na najbardziej miekkich nastawieniach - czy tak jak jest jezdzony na KJSach asfaltowych byl spiety na twardo

 

D2 jest lekkim, aluminiowym zawiasem torowym. AGX jest stalowym, ciezkim zawiasem. Nie mozna porownywac tych 2 zawieszen. AGX jest bardziej uniwersalnym zawieszeniem niz D2 tego nie da sie ukryc, ale porownaj czasy z tym samym kierowca, tym samym autem jeden na AGX a drugi na D2 na torze asfaltowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

D2 jest zawiasem torowym nie szutrowym to po pierwsze, po drugie czy zawias byl na najbardziej miekkich nastawieniach - czy tak jak jest jezdzony na KJSach asfaltowych byl spiety na twardo

 

a agx jest szutrowym ?

 

agx tam byl ustawiony na 3/4 czyli prawie najtwardszy i zaden nie ucierpial.

 

AGX jest bardziej uniwersalnym zawieszeniem niz D2 tego nie da sie ukryc, ale porownaj czasy z tym samym kierowca, tym samym autem jeden na AGX a drugi na D2 na torze asfaltowym

 

wychodza jakies grosze na korzysc D2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech mnie kule biją - Adamusmax pisze na temat! I to jeszcze rozsądnie!

 

:mrgreen:

 

No co? D2 mu działkę odpala przecież ...

 

:mrgreen:

 

juz dawno nie :razz:

 

Adam. wychodza jednak (a czy test byl robiony tym samym autem z tym samym kierowca :?: chyba raczej nie) ;) D2 jest zawiasem torowym, robionym na utwardzona, rowna nawierzchnie

AGX jest zawiasem uniwersalnym i nie umniejszam jego zalet - ale nijak sie ma porownywanie tych dwoch zawiasow - D2 jest poza tym zawiasem wazacym 50% AGXa i na torze ma to duze znaczenie

 

 

Kudlaty znowu chyba biale pasy zaczne szykowac i jeszcze inne rzeczy Ci poprzyklejam to se do Slupska pojedziesz :razz: a znacie takie cus "Domki w Słupsku"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie za bardzo rozumiem po co jest ten temat :roll: D2 się pogieło na hopie, no i co z tego? Przecież to nie jest zawias rajdowy tylko torowo/uliczny, tak jak napisał adamusmax. AGX się nie pogiął, bo ma inna konstrukcje. Ja jeżdzę na D2, (a nie wklejam filmiki z internetu) i uważam że w tej cenie nie ma lepszego zawieszenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy producent D2 zaznacza, że nie można używać tego zawieszenia na nierównych drogach (cokolwiek miałoby to znaczyć?) i nie wiem czy nasze drogi asfaltowe są równe? To co wiem na pewno, to to, że konstrukcja tych amorów jest do du... Użytkowane nawet tylko i wyłącznie na zamkniętych torach nie gwarantuje, że „amor się nie zmęczy”, ja wręcz jestem pewien, że to zrobi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

D2 jest typowym zawieszenim "tunigowym", a takie z zasady przeznaczone są na równe drogi. Myśle że Taiwańczyk, który to proejtował by dostał zawału jakby zobaczył do czego my ich używamy. Zeby było jasne - żaden Tein z normalnej serii też nie jest przeznaczony do upalania po szutrach.

Swoją drogą widziałem filmy ze św. Krzysztofa i takiego wyrypu dawno nie widziałem.

Najtańsze co znam z gwintowanych zawieszeń co jest rzeczywiście pomyślane na szutry to Tein z serii bodajże HQ - dirt master. Nie sprawdzałem nigdy ile kosztuje, ale obstawiam ze z 10-15 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz takie zawieszenie? Jesteś expertem od konstrukcji zawieszeń? I co to znaczy że się męczy? Każde zawieszenie się zużywa.

Co to za argumenty? Nie muszę mieć takiego zawieszenia, nie muszę być od razu ekspertem, żeby móc wyrobić sobie opinię :idea: Wystarczy, że znam się trochę na mechanice i wytrzymałości i wiem jak dobiera się materiały i przekroje różnych elementów... Nie wiem tylko (co istotne), co pisze producent i czy zastrzega sobie sposób użytkowania swoich produktów. Powinno być to jasno określone. Wiadomo, że nikt nie będzie skakał z mostu czy innego dźwigu na gumce od majtek, jeśli wiecie, o co mi chodzi? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to za argumenty? Nie muszę mieć takiego zawieszenia, nie muszę być od razu ekspertem, żeby móc wyrobić sobie opinię :idea: Wystarczy, że znam się trochę na mechanice i wytrzymałości i wiem jak dobiera się materiały i przekroje różnych elementów... Nie wiem tylko (co istotne), co pisze producent i czy zastrzega sobie sposób użytkowania swoich produktów. Powinno być to jasno określone. Wiadomo, że nikt nie będzie skakał z mostu czy innego dźwigu na gumce od majtek, jeśli wiecie, o co mi chodzi? :roll:

 

To prawda nie musisz się znać na czymkolwiek żeby mieć opinię, tylko że wtedy twoja opinia jest niewiele warta. Myśle że producent tego zawieszenia ma jednak troche większe pojęcie niż ty. I na pewno nie projektował go do jazdy po poligonie czołgowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MIKKI, napisze bardzo wyraźnie. zawieszenia na takie wyrypy nazywają się Ohlins, Proflex, Tein - Group.N.... Wszystko inne jak wytrzyma to masz farta, albo zawias jest lepszy niż w założeniach producenta.

 

zapomniales dodac agx, bilstein b6 i wiele seryjnych amorow, ktore to przezyly

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MIKKI, napisze bardzo wyraźnie. zawieszenia na takie wyrypy nazywają się Ohlins, Proflex, Tein - Group.N.... Wszystko inne jak wytrzyma to masz farta, albo zawias jest lepszy niż w założeniach producenta.

Az, pewnie już wiesz, że co najmnie jeden komplet poleciał na nie "takich wyrapach".

Oj Mati miszczu... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MIKKI, ja nikogo nie chcę i nie zamierzam przekonywać że D2 jest świetne, bo nie jest i szczerze mówiąc nigdy za te pieniądze nie wierzyłem specjalnie że będzie, ale ten wątek jest dość śmieszny szczególnie w kontekście załączonego filmiku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Azrael, masz racje. Ale nie jest też tragicznie, ja byłem bardzo sceptycznie nastawiony do D2, ale przekonałem się że jeśli jest dobrze ustawione i wyregulowne spisuje się całkiem nieźle.

 

A ten wątek jest po prostu bez sensu, typowe bicie piany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bilstein b6 i wiele seryjnych amorow, ktore to przezyly

 

Pomijając już fakt, że przeciętnym B6 można się podpierać w zbójnictwie zamiast maczugi, to Az pewnie rzekłby parę słów na temat B6 (choć pewnie nie do końca była to tylko wina samego B6).

 

r.

 

PS. Mam B6 (?) i sobie mimo to chwalę. Ale moim B6 naprawdę można zabić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...