termit Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Filmik z rajdu św. Krzysztofa pokazuje jak wytrzymały jest zawias D2. W tym samym ujęciu są również 2 antyki które na AGX przechodzą jak złe. Przedni amortyzator pękł a tylni się pokrzywił. Wiktor w drugim swoim samochodzie sprawdził jak tam się trzymają amorki D2 i okazało się że wszystkie cztery są krzywe. http://pl.youtube.com/watch?v=L11GJvSlnCY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Nie rozumiem tylko w takim razie tego dopisku w tytule wątku: "czyli pasztet lepszy od kawioru". Że niby AGX to pasztet, a D2 kawior? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
termit Opublikowano 26 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 ok może nie pasztet ale i na pewno nie kawior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 No tak. AGX do teina nie startuje :cool:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 nie lubie takiego pierdzielenia - to samo powiedzialem Adam.owi D2 jest zawiasem torowym nie szutrowym to po pierwsze, po drugie czy zawias byl na najbardziej miekkich nastawieniach - czy tak jak jest jezdzony na KJSach asfaltowych byl spiety na twardo D2 jest lekkim, aluminiowym zawiasem torowym. AGX jest stalowym, ciezkim zawiasem. Nie mozna porownywac tych 2 zawieszen. AGX jest bardziej uniwersalnym zawieszeniem niz D2 tego nie da sie ukryc, ale porownaj czasy z tym samym kierowca, tym samym autem jeden na AGX a drugi na D2 na torze asfaltowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Niech mnie kule biją - Adamusmax pisze na temat! I to jeszcze rozsądnie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Niech mnie kule biją - Adamusmax pisze na temat! I to jeszcze rozsądnie! No co? D2 mu działkę odpala przecież ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 D2 jest zawiasem torowym nie szutrowym to po pierwsze, po drugie czy zawias byl na najbardziej miekkich nastawieniach - czy tak jak jest jezdzony na KJSach asfaltowych byl spiety na twardo a agx jest szutrowym ? agx tam byl ustawiony na 3/4 czyli prawie najtwardszy i zaden nie ucierpial. AGX jest bardziej uniwersalnym zawieszeniem niz D2 tego nie da sie ukryc, ale porownaj czasy z tym samym kierowca, tym samym autem jeden na AGX a drugi na D2 na torze asfaltowym wychodza jakies grosze na korzysc D2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Niech mnie kule biją - Adamusmax pisze na temat! I to jeszcze rozsądnie! No co? D2 mu działkę odpala przecież ... juz dawno nie :razz: Adam. wychodza jednak (a czy test byl robiony tym samym autem z tym samym kierowca :?: chyba raczej nie) D2 jest zawiasem torowym, robionym na utwardzona, rowna nawierzchnie AGX jest zawiasem uniwersalnym i nie umniejszam jego zalet - ale nijak sie ma porownywanie tych dwoch zawiasow - D2 jest poza tym zawiasem wazacym 50% AGXa i na torze ma to duze znaczenie Kudlaty znowu chyba biale pasy zaczne szykowac i jeszcze inne rzeczy Ci poprzyklejam to se do Slupska pojedziesz :razz: a znacie takie cus "Domki w Słupsku" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heller Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Z jednego tematu sie obcykał i szpanuje :wink: Za raz i tak Azrael napiszę, że sie nie znasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Nie za bardzo rozumiem po co jest ten temat :roll: D2 się pogieło na hopie, no i co z tego? Przecież to nie jest zawias rajdowy tylko torowo/uliczny, tak jak napisał adamusmax. AGX się nie pogiął, bo ma inna konstrukcje. Ja jeżdzę na D2, (a nie wklejam filmiki z internetu) i uważam że w tej cenie nie ma lepszego zawieszenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Nie wiem czy producent D2 zaznacza, że nie można używać tego zawieszenia na nierównych drogach (cokolwiek miałoby to znaczyć?) i nie wiem czy nasze drogi asfaltowe są równe? To co wiem na pewno, to to, że konstrukcja tych amorów jest do du... Użytkowane nawet tylko i wyłącznie na zamkniętych torach nie gwarantuje, że „amor się nie zmęczy”, ja wręcz jestem pewien, że to zrobi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 A masz takie zawieszenie? Jesteś expertem od konstrukcji zawieszeń? I co to znaczy że się męczy? Każde zawieszenie się zużywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 D2 jest typowym zawieszenim "tunigowym", a takie z zasady przeznaczone są na równe drogi. Myśle że Taiwańczyk, który to proejtował by dostał zawału jakby zobaczył do czego my ich używamy. Zeby było jasne - żaden Tein z normalnej serii też nie jest przeznaczony do upalania po szutrach. Swoją drogą widziałem filmy ze św. Krzysztofa i takiego wyrypu dawno nie widziałem. Najtańsze co znam z gwintowanych zawieszeń co jest rzeczywiście pomyślane na szutry to Tein z serii bodajże HQ - dirt master. Nie sprawdzałem nigdy ile kosztuje, ale obstawiam ze z 10-15 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 http://pl.youtube.com/watch?v=L11GJvSlnCY trasa bardziej pasuje do Terenowych Mistrzostw Polski :shock: :roll: - taki wyryp, szkoda samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 A masz takie zawieszenie? Jesteś expertem od konstrukcji zawieszeń? I co to znaczy że się męczy? Każde zawieszenie się zużywa. Co to za argumenty? Nie muszę mieć takiego zawieszenia, nie muszę być od razu ekspertem, żeby móc wyrobić sobie opinię Wystarczy, że znam się trochę na mechanice i wytrzymałości i wiem jak dobiera się materiały i przekroje różnych elementów... Nie wiem tylko (co istotne), co pisze producent i czy zastrzega sobie sposób użytkowania swoich produktów. Powinno być to jasno określone. Wiadomo, że nikt nie będzie skakał z mostu czy innego dźwigu na gumce od majtek, jeśli wiecie, o co mi chodzi? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 MIKKI, napisze bardzo wyraźnie. zawieszenia na takie wyrypy nazywają się Ohlins, Proflex, Tein - Group.N.... Wszystko inne jak wytrzyma to masz farta, albo zawias jest lepszy niż w założeniach producenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Co to za argumenty? Nie muszę mieć takiego zawieszenia, nie muszę być od razu ekspertem, żeby móc wyrobić sobie opinię Wystarczy, że znam się trochę na mechanice i wytrzymałości i wiem jak dobiera się materiały i przekroje różnych elementów... Nie wiem tylko (co istotne), co pisze producent i czy zastrzega sobie sposób użytkowania swoich produktów. Powinno być to jasno określone. Wiadomo, że nikt nie będzie skakał z mostu czy innego dźwigu na gumce od majtek, jeśli wiecie, o co mi chodzi? :roll: To prawda nie musisz się znać na czymkolwiek żeby mieć opinię, tylko że wtedy twoja opinia jest niewiele warta. Myśle że producent tego zawieszenia ma jednak troche większe pojęcie niż ty. I na pewno nie projektował go do jazdy po poligonie czołgowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 MIKKI, napisze bardzo wyraźnie. zawieszenia na takie wyrypy nazywają się Ohlins, Proflex, Tein - Group.N.... Wszystko inne jak wytrzyma to masz farta, albo zawias jest lepszy niż w założeniach producenta. zapomniales dodac agx, bilstein b6 i wiele seryjnych amorow, ktore to przezyly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 MIKKI, napisze bardzo wyraźnie. zawieszenia na takie wyrypy nazywają się Ohlins, Proflex, Tein - Group.N.... Wszystko inne jak wytrzyma to masz farta, albo zawias jest lepszy niż w założeniach producenta. Az, pewnie już wiesz, że co najmnie jeden komplet poleciał na nie "takich wyrapach". Oj Mati miszczu... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Oj Mati miszczu... :roll: No co.. :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 MIKKI, ja nikogo nie chcę i nie zamierzam przekonywać że D2 jest świetne, bo nie jest i szczerze mówiąc nigdy za te pieniądze nie wierzyłem specjalnie że będzie, ale ten wątek jest dość śmieszny szczególnie w kontekście załączonego filmiku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Azrael, masz racje. Ale nie jest też tragicznie, ja byłem bardzo sceptycznie nastawiony do D2, ale przekonałem się że jeśli jest dobrze ustawione i wyregulowne spisuje się całkiem nieźle. A ten wątek jest po prostu bez sensu, typowe bicie piany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 bilstein b6 i wiele seryjnych amorow, ktore to przezyly Pomijając już fakt, że przeciętnym B6 można się podpierać w zbójnictwie zamiast maczugi, to Az pewnie rzekłby parę słów na temat B6 (choć pewnie nie do końca była to tylko wina samego B6). r. PS. Mam B6 (?) i sobie mimo to chwalę. Ale moim B6 naprawdę można zabić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 PS. Mam B6 (?) i sobie mimo to chwalę. Ale moim B6 naprawdę można zabić. Ja tez mam i sobie chwale :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się