Skocz do zawartości

Jak sprawić by BULGOTAŁ


MARIO-123

Rekomendowane odpowiedzi

Oczywiście,chodzi tylko o rozprężenie spalin,ale jak puszka będzie za mała i podciśnienie za niskie,lub puszka za duża i fala zwrotna się spóźni to też osiągi padają więc pojemność puszki rozprężnej musi być podobna do oryginalnego katalizatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 76
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Kruk, i tak właśnie jest :) Tłumk z paska jest malutki jak pierwszy kat, a drugi z boxera jest taki jak połączone puszki drugiego kata i małego seryjnego rozprężnego. Pogorszenia osiągów nie zauważyłem, może nawet minimalnie lepiej z dołu idzie - ale może to autosugestia była :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

A więc tak jak w zamyśle co zrobić .........itd.

Wymieniłem tłumik końcowy na tłumik WRS sport ( jakiś tutejszy wynalazek) jest poprawa względem bulgotania :mrgreen: ale myslę że jeszcze coś można zrobić :idea: w polsce wymienię środkowy tłumik na przelotowy i ocenię czy warto :?:

Nie chodzi mi o głośność :!: ( w końcu mam do polski 1950km) tylko tak jak pisłem o ten charakterystyczny dzięk boxera Subaru.

liczę na dalszą dyskusję :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze sie spotkamy NA trasie uk-pl :PPP kiedy bedziesz to zmienial ??? ja mam zamiar za 2 tyg czy jak bys zrobil to wczesniej to pliss daj jakis opis wrazen zanim ja zaczne mieszac:PP aha bo nie mialem okazji jeszcze lezec pod autem (czeka w domku na mnie:))) w 2.0 imprezie 98rok sa 2 katy czy jeden i moje pytanie jak sa 2 to oba zostawic czy jeden usunac??? czy tylko bawic sie z koncowymi wydechami za katalizatorami?? a moze ma ktos jakis wydeszek urzywany supesprinata do wolnossaka do opchniecia:)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a i takie moje pytanko tu koledzy maja do sprzedania wydech gt/wrx czy oplaca sie w gl taki szczep calego wydechu i moze sie wypowiedziec osoba co to robila co mnie przy tym moze spotkac za niespodzianka (kontowka spawarka w razie co to nie problem :PPP)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są 2 katy, można ja wywaliłem tego bez sondy (bliżej tyłu). wydech z GT/WRX nie podejdzie cały, końcowy można bez problemu wymienić, środek chyba też, ale nie wiem czym się w ogóle różni końcowa puszka np z GT98 i GL98 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ma ktos do pokazania jakas rysunek pogladowy wydechu z GT(wrx) i z GL ???czyli co idzie dopasowac ??? koncowa puszka i wszystko do katalizatorow kompatybilne bez wiekszych przerobek , ewentualnie co trzeba zrobic?? bo tu kolega na forum ma do sprzedania wydeszek i nie wiem czy brac (500zl jest w dziala kupie sprzedam) czy lepiej tak jak pisalem wydech przelotowy od katow i jakis ciekawy sportowy ostatni tlumik??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Końcowy od WRX podchodzi do GL z niewielką rzeźbą. Musisz przespawać pierwszy wieszak na drugą stronę i z tego, co pamiętam flansze nie do końca się ze sobą dogadują. Obcina się tą z WRXa i dospawuje oryginalną pozostałą ze starego tłumika. Całość to 15min roboty dla wprawnego majstra. Oczywiście między flansze dajesz nową uszczelkę.

 

pzdr

Seb@

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawac filmik :))) ja chce wlasnie przygarnac wydech od wrx wiec bede bardzo zainteresowany :))))) moge zucic potem efekt koncowy i male fotostory na jakie problemy przy montarzu i przerobki trzeba bylo zrobic:)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SebastianZ1, słyszałem że u Ciebie wydech od WRXa fajnie strzela!? prawda to? i gdzies widziałem filmik z Twoim autkiem i bulgotanie jest dosyć wyraźne prawie jak Gt?!

Nie nie. To nie jest tak kolorowo. Dźwięk w porównaniu do serii nie zmienił się bardzo (mam też wyrzucony drugi katalizator). Jedynie te "mini strzały", to bardzo fajny efekt uboczny tego tłumika. Najprzyjemniejsze przy redukcji na niskich prędkościach obrotowych ca. 2krpm. Ot i tyle. Także cypis na dźwięki a'la GT niestety nie masz co liczyć przy tym wydechu.

BTW ja jestem z niego zadowolony.

 

pzdr

Seb@

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wróciłem z tropików (Mazury) i ..tak... Po wywaleniu środkowego tłumika i założeniu końcowego firmy HMS sport( jakiś anglojęzyczny wynalazek..chyba?) było GŁOŚNO ale wcale nie bulgocząco a poza tym znacznie spadło to czego moje auto niema czyli przspieszenie :mrgreen::evil: Tak więc powróciłem do wszystkich tłumików + ten nowy końcowy , i jest lepiej jakoś tam robi bul bul , i zbieram kasę na kompletny wydech

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja po wakacjach w polsce tez kilka modow zrobilem:)))

Wiec efekt mam w 80% idealnych i koszt 300zl, a mianowicie jakiś przelotowy tlumik z allegro z kwasowki za 280zl i 20zl na flaszke dla znajomego :)))

Efekt koncowy jest bardzo ok ladnie bulka, przy puszczeniu gazu szczela sobie (piekny efekt w tunelach) a 20% minusu za to ze cicho jest do 50km/h i powyzej 150km wszystko co miedzy tym to dramat za glosno!!!!

Ciesze sie ze z reszta wydechu nic nie robilem bo spadku mocy nie czuje(przyrostu zreszta tez:PP) a bez katów czy srodkowego to boje sie myslec jak glosno by bylo !!!

 

ps filmik zrobie jak zdobede aparat z dzwiekiem bo mi mikrofon pad:((

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W swoim mam zmieniony tylko tłumik końcowy. Juz taki był jak kupiłem sam.

Jestem naprawde zadowolony bo dzwięk jest naprawdę ładny a przy tym nie jest głośno.

 

Tłumik jest firmy Laser - w chwili obecnej chyba tylko produkują do motocykli- model K0013 (mam też nr kat.)

Dzwięk jest naprawde ładny, głośność na przyzwoitym poziomie.

Ostatnio zrobiłem 1300 km i naprawdę dało się wytrzymac :)

 

Miałem możliwośc zmierzenia głośnośći i na wolnych obrotach jest 75 dB a maX 105

jeśli byłby w ofercie taki tłumik to polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja badalem mojego tez z ciekawosci jak przed wyjazdem robilem przeglad.

Przy 4000tys na luzie 98db .....teoretycznie nie powinien przejsc przegladu bo wg prawa jest 93 przy 4000 ale ze sam prosilem i ze autka robie tam od lat......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem możliwośc zmierzenia głośnośći i na wolnych obrotach jest 75 dB a maX 105

Gdzie mierzyłeś?

Mierzyłem jak byłem na zlocie FSO AK - kumple mieli miernik

 

Przypomniałem sobie że przy 3000 obr miałem 92 dB

 

Badanie tech przechodzi bez problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...