turdziGT Opublikowano 18 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 18 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca Ups Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 18 Czerwca Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca Bardzo dobrze że na testach.Raczej kosmetyka, bo z tych rurowych aut przy byle obcierce wszystkie panele odpadają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 19 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca Ale idzie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 20 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca To ze Msport ktory jest na budzecie testuje w Estonii na 3 nadchodzące rajdy tzn Polski , Estonię i Finke to zrozumie ale ciężko zrozumieć że Hyundai nie testuje na Mazurach. W Estonii jest przecież kompletnie inna nawierznia a więc i przyczyepnosc i degradacja odcinka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAPAof4 Opublikowano 21 Czerwca Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca Panowie (i Panie), miałbym do Was pytanie odnośnie oglądania Rajdu Polski, na który przylatuję z Anglii z dwoma synami (11 i 8 lat). Na rajdach jako młody chłopak bywałem często, gdyż jestem spod Świdnicy, więc wiem jak się poruszać jeśli chodzi o RSMP, ale moje doświadczenie z Mistrzostwami Świata jest minimalne - byłem tylko raz i było to dawno - był to rok 2002 w Finlandii. Pamiętam, że strefy kibica były ustawione w miejscach baaardzo odległych od drogi i nie koniecznie dawały frajdę z oglądania. Dlatego na własną rękę szukaliśmy miejsc znacznie ciekawszych, ale też w miarę bezpiecznych (dużo tam lasów, więc zawsze się coś znalazło). I nikt nam nie robił problemu, że nie były to strefy oficjalne. Jak to wygląda obecnie w Polsce? Warto oglądać rajd ze strefy kibica? Nie za daleko? Widać coś będąc w tłumie (szczególnie z perspektywy dziecka)? Czy lepiej poszukać innej, ciekawej i bezpiecznej miejscówki na własną rękę (nikt nie będzie się czepiał?)? Z góry dzięki za wszelka pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 21 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca Proszę nawet taka lita potrafi promowac obiecujacych zawodników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przymar Opublikowano 21 Czerwca Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 10 godzin temu, PAPAof4 napisał(a): Panowie (i Panie), miałbym do Was pytanie odnośnie oglądania Rajdu Polski, na który przylatuję z Anglii z dwoma synami (11 i 8 lat). Na rajdach jako młody chłopak bywałem często, gdyż jestem spod Świdnicy, więc wiem jak się poruszać jeśli chodzi o RSMP, ale moje doświadczenie z Mistrzostwami Świata jest minimalne - byłem tylko raz i było to dawno - był to rok 2002 w Finlandii. Pamiętam, że strefy kibica były ustawione w miejscach baaardzo odległych od drogi i nie koniecznie dawały frajdę z oglądania. Dlatego na własną rękę szukaliśmy miejsc znacznie ciekawszych, ale też w miarę bezpiecznych (dużo tam lasów, więc zawsze się coś znalazło). I nikt nam nie robił problemu, że nie były to strefy oficjalne. Jak to wygląda obecnie w Polsce? Warto oglądać rajd ze strefy kibica? Nie za daleko? Widać coś będąc w tłumie (szczególnie z perspektywy dziecka)? Czy lepiej poszukać innej, ciekawej i bezpiecznej miejscówki na własną rękę (nikt nie będzie się czepiał?)? Z góry dzięki za wszelka pomoc. To zależy. Jak wbijasz się na odcinek na cały dzień to szukałbym poza strefą. Z lataniem po odcinkach raczej strefy i ich okolice, bo z dojazdem może być krucho. Na YouTube jakiś gość wrzucił onboardy z odcinków, więc można przeanalizować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 21 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca Tak BTW teraz bylem na ERC w Szwecji. Musielismy kupic day pass na caly dzien za 250 zl zeby wejsc na jeden odcinek na którym byliśmy caly dzien. Kogos chyba powalilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 22 Czerwca Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca Podobno w tym roku mają mocno pilnować Polski. FIA nie była zadowolona z zabezpieczenia i samowolki kibiców w poprzednich latach. Teraz poza samochodami funkcyjnymi i helikopterem, w którym będzie latać sama Michelle, nie należąca do łagodnych w tych kwestiach, będą również analizy na żywo z kamer w rajdówkach. Chcą w ten sposób wyeliminować czynnik, tzw. powrotu w niebezpieczne miejsce, po przejeździe sędziów. Michelle i FIA zapowiedzieli, że będą wstrzymywać odcinek jeśli na żywo z kamery pokładowej pierwszych załóg, zobaczą kibiców w nieoznaczonych miejscach. To wiele zmienia. My dostawaliśmy się na odcinki zazwyczaj w dwa sposoby. Albo do oficjalnej strefy, a później szliśmy w górę, lub w dół odcinka, tak długo, aż znaleźliśmy perfekcyjne miejsce. Albo od razu znajdowaliśmy na mapach obiecującą przecinkę i (terenowymi autami...nie suvami ) jechaliśmy na spotkanie z odcinkiem. Czasami był to niezły hardcore, ale było warto W tym roku może być inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 22 Czerwca Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca Polski jest o tyle fajny, że dużo idzie w otwartym terenie, więc dużo widać. Tak 10x więcej niż w gęstych lasach Finlandii Ja bym jednak sugerował strefy kibica, powinny być dość fajne.Podobało mi się ostatnio jak np. wycięto krzaki obok tej największej hopy Rosochackie i wszyscy wszystko widzieli z rozsądnej odległości.Dzisiejsze WRC jest dużo bardziej restrykcyjne dla kibiców niż 20 lat temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 22 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 5 godzin temu, Adi napisał(a): Podobno w tym roku mają mocno pilnować Polski. FIA nie była zadowolona z zabezpieczenia i samowolki kibiców w poprzednich latach. Teraz poza samochodami funkcyjnymi i helikopterem, w którym będzie latać sama Michelle, nie należąca do łagodnych w tych kwestiach, będą również analizy na żywo z kamer w rajdówkach. Chcą w ten sposób wyeliminować czynnik, tzw. powrotu w niebezpieczne miejsce, po przejeździe sędziów. Michelle i FIA zapowiedzieli, że będą wstrzymywać odcinek jeśli na żywo z kamery pokładowej pierwszych załóg, zobaczą kibiców w nieoznaczonych miejscach. To wiele zmienia. My dostawaliśmy się na odcinki zazwyczaj w dwa sposoby. Albo do oficjalnej strefy, a później szliśmy w górę, lub w dół odcinka, tak długo, aż znaleźliśmy perfekcyjne miejsce. Albo od razu znajdowaliśmy na mapach obiecującą przecinkę i (terenowymi autami...nie suvami ) jechaliśmy na spotkanie z odcinkiem. Czasami był to niezły hardcore, ale było warto W tym roku może być inaczej. Ja polecam rally maps a potem rekonesans na google street view. Sprawdza sie doskonale i oszczedza sie kupé czasu. https://www.rally-maps.com/home Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 23 Czerwca Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca Rajd Warmiński, załoga ok: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 23 Czerwca Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 23 Czerwca Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca Kamera nie drgnęła, więc statyw bez czynnika ludzkiego 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 23 Czerwca Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca (edytowane) Tymczasem Gryazin pokazuje Marczykowi jakim tempem będzie trzeba jechać za tydzień w Polskim ,aby liczyć się w wynikach. 1. Gryazin 2. Miko (+0,66s/km) i potem cała reszta z Matulką na czele (+1,63s/km). Edit: Warto odnotowac ze Matulka jedzie Rally3 i jest przed kiloma autami Rally2. Edytowane 23 Czerwca przez Jumpman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 23 Czerwca Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca Miko na 3pętli niemal równo z Gryazinem. Mozna? Można. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAPAof4 Opublikowano 23 Czerwca Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca On 6/22/2024 at 9:50 AM, Bosman said: Polski jest o tyle fajny, że dużo idzie w otwartym terenie, więc dużo widać. Tak 10x więcej niż w gęstych lasach Finlandii Ja bym jednak sugerował strefy kibica, powinny być dość fajne. Podobało mi się ostatnio jak np. wycięto krzaki obok tej największej hopy Rosochackie i wszyscy wszystko widzieli z rozsądnej odległości. Dzisiejsze WRC jest dużo bardziej restrykcyjne dla kibiców niż 20 lat temu. Dzięki Bosman i inni za podpowiedzi. Myślę, że zaczniemy od oglądania w strefach kibiców i zobaczymy czy ma to ręce i nogi. Tego, że poza strefami kibica w ogóle nie wolno przebywać, to o tym nie słyszałem. Mam nadzieję, że się wszyscy zmieszczą i będą w stanie komfortowo oglądać, nawet ci, którzy nie mają 1,80m, tylko sporo mniej jak moi synowie Stref kibica jest sporo, a każda w dość ciekawym miejscu, więc liczę, że dla każdego się skrawek miejsca znajdzie. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przymar Opublikowano 23 Czerwca Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 59 minut temu, PAPAof4 napisał(a): Mam nadzieję, że się wszyscy zmieszczą i będą w stanie komfortowo oglądać, nawet ci, którzy nie mają 1,80m, tylko sporo mniej jak moi synowie Stosuję od lat i polecam. Nawet tym wysokim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 5 godzin temu, Jumpman napisał(a): Miko na 3pętli niemal równo z Gryazinem. Mozna? Można. Trzeba przyznać ze Gryazin zaczal blyszczec w tym Citroenie. Nie to ze byl wolny ale na prawdę solidnie kladzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca Krzysiu trzyma reke na pulsie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 23 Czerwca Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca Sesks przewiòzł Hołka na tym filmie: IMG_0631.mov Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 24 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca Ciekaw jestem co z tym Seesksem sie wykluje. Czyzby M-sport widzal by go w swoim skladze na 2025 ? Myse ze potencjal jest na pewno wieksxy niz u Munstera. Z drugiej strony wolna jest taka petarda jak Solberg tylko w jego sytuacji chyba Monster stoi na przeszkodzie. Szkoda bo to moze sie skonczyc jak z Paddonem ktorego lojalnosc do sponsora kosztowala karriere w WRC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 24 Czerwca Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 16 minut temu, turdziGT napisał(a): Szkoda bo to moze sie skonczyc jak z Paddonem ktorego lojalnosc do sponsora kosztowala karriere w WRC Bliżej nas też był podobny konflikt interesów. Total z Lotosem. I tak Robert trafił do prywatnej Fiesty, zamiast do fabrycznego Citroena. A Sesks, fajnie by było, żeby już w tym roku zastąpił najwolniejszego w stawce Munstera. Ale tam chyba spore, greckie pieniądze już zostały położone, więc będziemy musieli oglądać ten spektakl z wolną Pumą, do końca roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 25 Czerwca Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca (edytowane) Ośmiokrotny rajdowy mistrz świata miał wypadek - Olsztyn (onet.pl) Ogier zderzył się na zapoznaniu czołowo z osobówką, zostal przewieziony do szpitala. EDIT: " Warmińsko-mazurska policja potwierdziła, że w wyniku zdarzenia cztery osoby zostały ranne. W akcji ratunkowej uczestniczyły dwa helikoptery lotniczego pogotowia ratunkowego. Zarówno Ogier, jak i prowadząca samochód osobowy trafiły do szpitala drogą lotniczą, a pozostałych uczestników wypadku odwieziono karetkami. Według początkowych informacji, „u wszystkich podejrzewa się urazy kręgosłupa oraz klatki piersiowej”. Toyota potwierdziła sam fakt wypadku. W krótkim oświadczeniu opublikowanym w mediach społecznościowych możemy przeczytać: „Seb i Vincent uczestniczyli w wypadku drogowym na zapoznaniu przed Rajdem Polski i zostali przetransportowani na badania”." Edytowane 25 Czerwca przez Jumpman 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się