Skocz do zawartości

Swap impreza gd 1.5


Wilku89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

 

Pisze do was bo mam mały dylemat odnośnie swapa mialem kiedyś 1.5 w swojej imprezie gd 2007 i silnik umarł brał olej litr na 300km wiec postanowiłem pójść najtańszym kosztem i wsadziłem 2.0 122km i sie udało scalić wiązki wszystko działa i śmiga (jak ktos by chiał wsadzić pancerne 2.0 z pierwszego forka to pomogę i powiem co i jak) ale zaczyn mi mocy brakować i tak mysle ze chial bym miec bezpieczne 300km

 

Pytanie brzmi co lepiej wsadzić 2.0t czy 2.0s turbo co bedzie łatwiej zrobic zeby osiągnąć te bezpieczne 300 i bedzie mniej awaryjne a nie ukrywam ze bardziej zależy mi na tej bezawaryjności 

Edytowane przez Wilku89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Wilku89 napisał(a):

Witam 

 

Pisze do was bo mam mały dylemat odnośnie swapa mialem kiedyś 1.5 w swojej imprezie gd 2007 i silnik umarł brał olej litr na 300km wiec postanowiłem pójść najtańszym kosztem i wsadziłem 2.0 122km i sie udało scalić wiązki wszystko działa i śmiga (jak ktos by chiał wsadzić pancerne 2.0 z pierwszego forka to pomogę i powiem co i jak) ale zaczyn mi mocy brakować i tak mysle ze chial bym miec bezpieczne 300km

 

Pytanie brzmi co lepiej wsadzić 2.0t czy 2.0s turbo co bedzie łatwiej zrobic zeby osiągnąć te bezpieczne 300 i bedzie mniej awaryjne a bardziej zależy mi na tej bezawaryjności nie ukrywam 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 Turbo 300 koni, żeby było łatwo i bezawaryjnie to raczej się nie uda. 

 

Jeśli masz za dużo pieniędzy i nie wiesz na co je wydać to ok, ale tak poważnie to zostaw to w spokoju.

 

Chcesz turbo kup WRXa bądź STI, będziesz miał łatwiej.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, ManoLEE napisał(a):

2.0 Turbo 300 koni, żeby było łatwo i bezawaryjnie to raczej się nie uda. 

 

Jeśli masz za dużo pieniędzy i nie wiesz na co je wydać to ok, ale tak poważnie to zostaw to w spokoju.

 

Chcesz turbo kup WRXa bądź STI, będziesz miał łatwiej.  

 
Nie musi byc łatwo najbardziej zależy mi na bezawaryjności i który silnik zniesie lepiej modyfikacje i bardziej wytrzyma taka moc bo z tego co mi sie wydaje to chyba sturbo jest wytrzymalsze 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...