filester Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Mam problem z Forkiem S-Turbo. Przy zdecydowanym wciśnięciu pedału gazu zaczyna szarpać. Forumowi magicy, macie jakiś pomysł co do przyczyny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 A jak puszczasz sprzęgło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 13 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Źle chyba wyraziłem swój problem. Szarpanie nie występuje podczas ruszania, tylko już podczas jazdy gdy np mam 3 tys obrotów i docisnę ostrzej gaz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Mam czasami coś podobnego. Tylko u mnie to jakby brak paliwa albo coś. Szarpnięcie jest jedno i to czasem takie, że czoło prawie kierownicę dotyka Z tym, że nie zawsze szarpie. Ot tak raz w tygodniu lub rzadziej. W moim odczuciu to brak paliwa lub wypadnięcie zapłonu, ale na wszystkich cylindrach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 13 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 U mnie to "kangury" prawie się zaczynają. Od czego zacząć? Wymiana świec i przewodów czy może coś innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 A może od podpięcia SSM i przejażdżki? Powinien coś wyłapać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 jezdzisz na seryjnym doladowaniu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 mialem to samo w Legacu. Przy ostrym depnięciu odcinał wszystko i za chwile znow wracalo do normy. Po zrobieniu uszczelki pod glowicą a wlasciwie kompletu uszczelek (kolektory i wogole wszystkie jakie są w glowicy problem sie ponownie nie pojawił. Sam nie wiem do konca co to bylo. Dziwne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Szarpniecie jest jednorazowe ? Jezeli tak to moga byc np. silent bloki tylnego dyferencjalu, poduszki silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 gdyby to byly silentblocki/poduszki to by stukalo a nie szarpalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 U mnie bylo szarpniecie - luz. Stukniecia nie slyszalem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Przyczyn mogą być setki. szczur75 ma rację, podpiąć SSM i tyle. U mnie był podobny problem (mocne szarpnięcie albo przerywanie przy dodaniu gazu w przedziale 3-4k), woziłem się z tym przez 2 miesiące, aż okazało się, że był obluzowany pin od czujnika prędkości w skrzyni i komputer wariował. Co ciekawe, wyrzucało zupełnie inny błąd (MAP sensor). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 23 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Dawno mnie nie było. Dziś wróciłem i biorę się za usterkę. Szarpnięć jest więcej, nie jednorazowe, ciśnienie doładowania raczej seryjne (ale nie w 100% :wink: )... Wie ktoś gdzie zrobię dobrze diagnozę w Łodzi lub okolicach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Podobne rzeczy się dzieją jak masz walnięty aparat zapłonowy. W mojej starej Hondzie normalnie banglał do 3 tysięcy obrotów, jak dawałeś mu więcej gazu to zaczynał szarpać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Cz Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 filester, szczur75, Znaleźliście może przyczynę tych szarpnięć? Mam tak samo i trochę się boję jeździć. Szrpnięcie jest jednorazowe w okolicach 3200 rpm. Doładowanie wtedy jest niewielkie (0,2-0,5) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 filester, szczur75, Znaleźliście może przyczynę tych szarpnięć? Mam tak samo i trochę się boję jeździć. Szrpnięcie jest jednorazowe w okolicach 3200 rpm. Doładowanie wtedy jest niewielkie (0,2-0,5) U mnie jest wtedy 0.8-1.0 bara (zależy na którym biegu). Przyczyny dwie (chyba): -świece - za duża przerwa - wypalona świeca -za małe wyprzedzenie zapłonu przy zwiększonym doładowaniu. Dzisiaj przystąpiłem do wymiany świec - nie udało się wykręcić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Antyki mają chyba boost cut'a ustawiony na 1.0bara... ale przy 0.8 powinno być okej :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Antyki mają chyba boost cut'a ustawiony na 1.0bara... ale przy 0.8 powinno być okej :roll: 1.18 bara (chyba) 1.1 osiąga bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Cz Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Przyczyny dwie (chyba):-świece - za duża przerwa - wypalona świeca -za małe wyprzedzenie zapłonu przy zwiększonym doładowaniu. Wymiana świec nic nie dała. Co do zapłonu to nie wiem. Dzieje mi się to przy niewielkim doładowaniu. A czasem przy 0,9 idzie jak burza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GregorR Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Wymieniłem świece nic to nie zmieniło- dodatkowo nierówno pracuje na wolnych obrotach - z moich obserwacji wynika, że jest zależne np. od pogody raz jest mniej raz bardziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Cz Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 GregorR, Ale tobie szarpie cały czas? U mnie jest to jedno sporadyczne szarpnięcie. Walę głową w kierownicę i potem jest git. Dodam, że tak samo zachowuje się na gazie jak i na benzynie. Czyli np. wtryskiwacze odpadają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 GregorR, Ale tobie szarpie cały czas? U mnie jest to jedno sporadyczne szarpnięcie. Walę głową w kierownicę i potem jest git. Dodam, że tak samo zachowuje się na gazie jak i na benzynie. Czyli np. wtryskiwacze odpadają. Jakaś przypadłość Turbodziadków. Mam tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Cz Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Jakaś przypadłość Turbodziadków. Mam tak samo. Myślisz, że można z tym żyć, czy raczej silnik wybuchnie? Ja się trochę boję. PS. Znam turbodziadki, które tak nie mają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarso Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 PS. Znam turbodziadki, które tak nie mają. ta, ja też... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Złośliwcy! :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się