Skocz do zawartości

Sonda lambda za katalizatorem dla SUBARU FORESTER II 2.0 X 125KM 92KW


TsBubu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich użytkowników tych wspaniałych pojazdów.

 

Zwracam się do Was z ogromną prośbą. Mam problem z zakupem sondy lambda za katalizatorem do mojego Dzikusa (błąd 0038) Zależy mi na oryginalnej części (tj Denso). Byłem już gotowy zakupić Denso DOX 0357, jednak zgodnie z katalogiem nie pasuje. Moje pytanie brzmi czy ktoś z Was montował w tym silniku (EJ201) oryginał sondy. Jeśli tak prosiłbym o namiar na dedykowany model.

Na tą chwilę mam zamontowaną sonde Bosch'a (22690AA310) która wytrzymała może 2 tygodnie.

 

Będę wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam Michal 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, TsBubu napisał:

Na tą chwilę mam zamontowaną sonde Bosch'a (22690AA310) która wytrzymała może 2 tygodnie.

I co się z nią stało?

 

Sonda za katalizatorem służy do niczego przydatnego ;-)

i się ją naprawia takim sposobem:

https://allegro.pl/oferta/362-emulator-drugiej-sondy-lambda-mosiadz-katowy-7232213160

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, artaa napisał:

I co się z nią stało?

Wg błędu spaliła się druga grzałka;)

15 minut temu, artaa napisał:

Sonda za katalizatorem służy do niczego przydatnego ;-)

Tak też sądziłem do momentu aż Forkowi nie strzeliła palma i nie stracił mocy. Co ciekawe po skasowaniu błędu i rozłączeniu wtyczki i ponownym połączeniu problem znika na jakiś czas by pojawić się w najmniej oczekiwanym momencie. Chociaż przy przebiegu niemal 600 tys to już wszystko jest możliwie. Uwielbiam to auto i chce żeby zrobiło jeszcze raz tyle. A co do emulatora to zamówiony:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba prześwietlić wiązkę między sondą a CPU. Może być gdzieś przerwa na kabelkach.

W innych autach spotkałem się ze spalonym bezpiecznikiem w obwodzie grzania sondy ale jak sięgam pamięcią nie spotkałem się z taką sytuacją w Subaru. Kojarzy ktoś czy ten obwód jest w ogóle zabezpieczany bezpiecznikiem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
W dniu 30.10.2022 o 21:00, TsBubu napisał(a):

Wg błędu spaliła się druga grzałka;)

Tak też sądziłem do momentu aż Forkowi nie strzeliła palma i nie stracił mocy. Co ciekawe po skasowaniu błędu i rozłączeniu wtyczki i ponownym połączeniu problem znika na jakiś czas by pojawić się w najmniej oczekiwanym momencie. Chociaż przy przebiegu niemal 600 tys to już wszystko jest możliwie. Uwielbiam to auto i chce żeby zrobiło jeszcze raz tyle. A co do emulatora to zamówiony:)

Zamontowałeś emulator? Pomogło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba prześwietlić wiązkę między sondą a CPU. Może być gdzieś przerwa na kabelkach.

W innych autach spotkałem się ze spalonym bezpiecznikiem w obwodzie grzania sondy ale jak sięgam pamięcią nie spotkałem się z taką sytuacją w Subaru. Kojarzy ktoś czy ten obwód jest w ogóle zabezpieczany bezpiecznikiem? 

moze byc przepalony przekaznik, ktory chyba znajduje sie w okolicach schowka przed nogami pasazera


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Kiwi 4ester napisał(a):

Zamontowałeś emulator? Pomogło?

Zamontowałem i nie miało to wpływu na ten akurat błąd więc zdemontowałem.

 

2 godziny temu, dominikd napisał(a):

moze byc przepalony przekaznik, ktory chyba znajduje sie w okolicach schowka przed nogami pasazera

Po świętach usiądę do tego i dam znać czy tam leżał problem. Dzięki za podpowiedź 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...