boleslawc Opublikowano 18 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2022 Czy może ktoś doradziś jakie czujniki kupić do rocznika 2017 na alufelgi. Ceny jaki oferuję serwis są kosmiczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominikd Opublikowano 19 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2022 Ja przypasowałem komplet Schredera. Ważne żeby częstotliwość pasowała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 19 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2022 Kup klony. Jedziesz do wulkanizatora jegomosc zczytuje id kazdego czujnika przykladajac czytnik do kazdego z kol , na alledrogo lub u wulkanizatora zamawiasz czujniki z id kazdego z kol i tyle. 2 lata temu za klona z programowaniem tzn z wgraniem id seryjnego czujnika placilem cos kolo 220 pln bo seryjny czujnik w jednym z kol przestal dzialac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 19 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2022 Ja też ćwiczyłem klony w OBK w zimowym zestawie i działały bardzo dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingston70 Opublikowano 19 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2022 11 godzin temu, boleslawc napisał: Czy może ktoś doradziś jakie czujniki kupić do rocznika 2017 na alufelgi. Ceny jaki oferuję serwis są kosmiczne. A może całe koła z czujnikami? Wszystkie w oryginale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 19 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2022 9 godzin temu, kingston70 napisał: A może całe koła z czujnikami? Wszystkie w oryginale. nie szedłbym tą drogą. Oem czujniki mają swoje własne nie usuwalne ID. Po każdorazowej wymianie kół czeka Cie wizyta w ASO/ zakładzie wulkanizacyjnym żeby wpisali ID w kompa pokładowego. -a to zapewne kosztuje Tylko klony lub wizyta u specjalisty który wyłączy system TMPS w twoim aucie ( w rocznikach 2014 było to możliwe nie wiem jak w późniejszych ) pozwolą na użytkownie auta tzn bez zbędnych wydatków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 19 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2022 U mnie padł lewy przedni czujnik, raczej bateryjka... ale nic takiego nie zgłaszał, za to cyklicznie, szczególnie jak było zimno walił błędami TPMS i blokował odczyt z innych kół (SSM nie był w stanie się nawet połączyć z TPMS by błędy odczytać). Namierzyłem go jak było cieplej, wtedy jako tako działał, ale dane o ciśnieniu odświeżał bardzo wolno. Wymiana na jakiś inny (nie oryginalny) rozwiązała problem i wszystko działa jak należy. W sumie to nawet nie wiem czy czujnik miał klonowany numer czy w TPMS został dopisany nowy). Nie chciałem wyłączać TPMS bo potrafi na bieżąco pokazywać ciśnienie w każdym kole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się