boleslawc Posted May 18, 2022 Share Posted May 18, 2022 Czy może ktoś doradziś jakie czujniki kupić do rocznika 2017 na alufelgi. Ceny jaki oferuję serwis są kosmiczne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dominikd Posted May 19, 2022 Share Posted May 19, 2022 Ja przypasowałem komplet Schredera. Ważne żeby częstotliwość pasowała. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karas Posted May 19, 2022 Share Posted May 19, 2022 Kup klony. Jedziesz do wulkanizatora jegomosc zczytuje id kazdego czujnika przykladajac czytnik do kazdego z kol , na alledrogo lub u wulkanizatora zamawiasz czujniki z id kazdego z kol i tyle. 2 lata temu za klona z programowaniem tzn z wgraniem id seryjnego czujnika placilem cos kolo 220 pln bo seryjny czujnik w jednym z kol przestal dzialac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spawalniczy Posted May 19, 2022 Share Posted May 19, 2022 Ja też ćwiczyłem klony w OBK w zimowym zestawie i działały bardzo dobrze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kingston70 Posted May 19, 2022 Share Posted May 19, 2022 11 godzin temu, boleslawc napisał: Czy może ktoś doradziś jakie czujniki kupić do rocznika 2017 na alufelgi. Ceny jaki oferuję serwis są kosmiczne. A może całe koła z czujnikami? Wszystkie w oryginale. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karas Posted May 19, 2022 Share Posted May 19, 2022 9 godzin temu, kingston70 napisał: A może całe koła z czujnikami? Wszystkie w oryginale. nie szedłbym tą drogą. Oem czujniki mają swoje własne nie usuwalne ID. Po każdorazowej wymianie kół czeka Cie wizyta w ASO/ zakładzie wulkanizacyjnym żeby wpisali ID w kompa pokładowego. -a to zapewne kosztuje Tylko klony lub wizyta u specjalisty który wyłączy system TMPS w twoim aucie ( w rocznikach 2014 było to możliwe nie wiem jak w późniejszych ) pozwolą na użytkownie auta tzn bez zbędnych wydatków Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted May 19, 2022 Share Posted May 19, 2022 U mnie padł lewy przedni czujnik, raczej bateryjka... ale nic takiego nie zgłaszał, za to cyklicznie, szczególnie jak było zimno walił błędami TPMS i blokował odczyt z innych kół (SSM nie był w stanie się nawet połączyć z TPMS by błędy odczytać). Namierzyłem go jak było cieplej, wtedy jako tako działał, ale dane o ciśnieniu odświeżał bardzo wolno. Wymiana na jakiś inny (nie oryginalny) rozwiązała problem i wszystko działa jak należy. W sumie to nawet nie wiem czy czujnik miał klonowany numer czy w TPMS został dopisany nowy). Nie chciałem wyłączać TPMS bo potrafi na bieżąco pokazywać ciśnienie w każdym kole. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now