Skocz do zawartości

układ chłodniczy lanos ej204


KocembaX

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dnia 09.02 po zjechaniu z autostrady spod maski zaczęło się dymić,  po czym wyskoczył błąd check enigne i czerwona kontrolka wody, więc od razu zjechałem na pobocze. Po otwarciu maski większa powierzchnia była mokra z powodu pary, najgorzej było między chłodnicą a silnikiem, dużo nie byłem w stanie zobaczyć z racji, że było już ciemno. Na pierwszy rzut oka wokół obydwu głowic było sucho, co ciekawe poziom wody był w odpowiednim poziomie. Dzisiaj muszę udać się z powrotem aby go przyholować. Jest jakaś dobra dusza, która miała podobny problem lub po prostu wie co mogło być przyczyna awarii?? Pozdrawiam.

P.S rozrząd wymieniony 10k temu w Carfit Nowy Sącz, przy czym ponoć pompa wody była sprawna więc nie została wymieniona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skończyło się na szczęście na górnym wężu, co ciekawe został on przetarty przez wiatrak chłodnicy. Planuje przy okazji zmienić całkiem płyn chłodniczy, stąd więc pytanie czy wlać coś lepszego (i co) oraz ile wchodzi go do tego auta? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jak wiatrak chłodnicy przetarł górny wąż ??? Ostatni taki przypadek miałem w 1972 roku. Ściągałem starą skodę z Siedlec do Warszawy. Po oględzinach wyciągnąłem kawałek drutu z chłodnicy. Okazało się, że jego końcówka trzymała chłodnicę w pionie. Wentylator zawinął skrzydła (metalowy) i wyrżnął okrągłą dziurę w chłodnicy.

Sprawdź, jak to się stało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wiatrak chłodnicy przetarł górny wąż ??? Ostatni taki przypadek miałem w 1972 roku. Ściągałem starą skodę z Siedlec do Warszawy. Po oględzinach wyciągnąłem kawałek drutu z chłodnicy. Okazało się, że jego końcówka trzymała chłodnicę w pionie. Wentylator zawinął skrzydła (metalowy) i wyrżnął okrągłą dziurę w chłodnicy.
Sprawdź, jak to się stało.

50 lat temu i pamietasz takie szczegoly?
nic, tylko pogratulowac pamieci! :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
W dniu 21.03.2022 o 18:46, mz56 napisał:

Jak wiatrak chłodnicy przetarł górny wąż ??? Ostatni taki przypadek miałem w 1972 roku. Ściągałem starą skodę z Siedlec do Warszawy. Po oględzinach wyciągnąłem kawałek drutu z chłodnicy. Okazało się, że jego końcówka trzymała chłodnicę w pionie. Wentylator zawinął skrzydła (metalowy) i wyrżnął okrągłą dziurę w chłodnicy.

Sprawdź, jak to się stało.

Według mnie wąż był za długi lekko,(być może nie oryginalny), i był u góry na tyle za dużo wygięty, że wiatrak powoli go wycierał, bo nawet ślady na nim były.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...