Jump to content

Wyprogramowanie błędu P0420 z ECU


Seba X
 Share

Recommended Posts

Po zamontowaniu lpg co jakiś czas wyskakuje mi błąd P0420, poleci ktoś kogoś z Trójmiasta lub okolice kto byłby w stanie wyprogramować (w rozsądnej cenie) z ECU pojawianie się tego błędu?
Próbowałeś wsadzić druga sondę w tulejkę? Druga sprawa nie da się go dodać do kasowania w instalacji LPG? Nie które współczesne mają taką opcję.
Link to comment
Share on other sites

22 godziny temu, artaa napisał:

Motorsport ok 600 zł za coś takiego, natomiast turboelita nie podejmie się tematu.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

NA czy Turbo?

 

Bo jeśli masz NA, które podobno "muszą" kosztować wg niektórych krocie przy przeprogramowaniu ECU, to... :D

 

To chyba wiem gdzie o pompę powietrza wtórnego się popytać. Zaślepki już kupione.

Edited by artaa
Link to comment
Share on other sites

Czyli bez TURBO, wiesz jaki masz sterownik ECU (producent)?

Widzę że muszę z nimi pogadać w spawie pompy, zobaczymy...

Edited by artaa
Link to comment
Share on other sites

Podobno w wersjach bez Turbo, z racji badziew ECU (najczęściej Hitachi), do których nie da się dobrać gniazdem ODB2, musi to kosztować dużo kasy, ale..

 

Uzupełnij profil o auto, rok i silnik będzie prościej... :)

 

Kolega z Kielc rozpoznaje temat, u siebie, a może i w 3M coś się da zrobić .

 

Tu masz jeden z wątków o tym;

 

Edited by artaa
Link to comment
Share on other sites

Ja to trochę widzę tak, że skoro błąd pojawił się po instalacji LPG to niech gazownik, który zakładał męczy się z tym błędem albo zapłaci za jego usunięcie... bo domyślam się, że to nie tylko świecąca kontrolka ale też wpadanie auta w tryb awaryjny, więc uciążliwa sprawa.  

Link to comment
Share on other sites

Raczej katalizator powoli umiera, na pewno sygnał z sondy faluje a powinien stać nieruchomo.

Nie myślałeś aby założyć prosty dławik na kabel sygnałowy składający się rezystora i kondensatora.

Wolałbym wydać 6stów na hamulce niż płacić za układzik wart 3zł.

Link to comment
Share on other sites

 

14 godzin temu, Orear napisał:

Ja to trochę widzę tak, że skoro błąd pojawił się po instalacji LPG to niech gazownik, który zakładał męczy się z tym błędem albo zapłaci za jego usunięcie... bo domyślam się, że to nie tylko świecąca kontrolka ale też wpadanie auta w tryb awaryjny, więc uciążliwa sprawa.  

Co do usuwania błędu przez firmę zakładającą gaz to słaby temat...parametry gazu są zgodne z zaleceniami więc skoro wyskakuje błąd kata to nijak się ma LPG do tego, tak ja to widzę jakbym był po drugiej stronie, nie chce mi się kopać z koniem i szkoda czasu.....auto nie przechodzi w tryb awaryjny.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

53 minuty temu, Gustaf napisał:

Raczej katalizator powoli umiera, na pewno sygnał z sondy faluje a powinien stać nieruchomo.

Nie myślałeś aby założyć prosty dławik na kabel sygnałowy składający się rezystora i kondensatora.

Wolałbym wydać 6stów na hamulce niż płacić za układzik wart 3zł.

Opcji z rezystorem i kondensatorem nie brałem pod uwagę bo pierwszy raz słyszę taki patent.

Mógłbyś bardziej rozwinąć temat?

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, Seba X napisał:

Przerabiałem temat w innych autach i nie zawsze się sprawdza

może źle dobrałeś rozmiar, ale chyba warto popróbować z tulejką za 10zł niż wydać 600zł. 

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, lutek34 napisał:

może źle dobrałeś rozmiar, ale chyba warto popróbować z tulejką za 10zł niż wydać 600zł. 

Opcja żebym sam robił odpada z braku miejsca i ewentualne zerwanie gwintu, więc zlecenie warsztatowi robi już nie 10 tylko w granicach 200

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...