Bizuma Opublikowano 4 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2021 (edytowane) Witam, chciałbym się dowiedzieć jak wygląda tak ogólnie swap silnika z legacy/imprezy/forestera z lat 90-00 z automatem do legacy/imprezy/forestera z manualem. Chodzi mi tu konkretnie o sytuację, w której kupuje silnik z komputerem. Czy będą jakieś problemy pomiędzy skrzynią manualną i komputerem z manuala? Pytam ponieważ znam przypadek takiego swapa w przypadku BMW gdzie komputer nie pozwalał wystartować ponieważ nie wykrywał odpowiedniego biegu(chociaż mogłem coś tu pomieszać). Edytowane 4 Czerwca 2021 przez Bizuma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 4 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2021 Tutaj chyba tylko w przypadku gdzie był automat a będzie manual to chyba wystarczy tylko umożliwić rozruchu. Czyli zmostkowac N albo P. Przynajmniej taka informacja była gdzie na forum swego czasu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st981777 Opublikowano 4 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2021 Przy S-turbo w automacie niektóre sterowniki silnika sterowały też skrzynią i podobno biło jakimś błędem. Ale oprócz checka jeździć się dało... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 5 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2021 11 godzin temu, st981777 napisał: Przy S-turbo w automacie niektóre sterowniki silnika sterowały też skrzynią Skąd taka wiedza? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st981777 Opublikowano 5 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2021 Od dobrego znajomego, który przerabiał temat. Dotyczy Forestera S-turbo przedlifta ze sterownikiem o nr. 902 bodajże... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 5 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2021 Nie tyle co sam sterownik. Skrzynia jakieś tam sygnały podaje do sterownika. Choćby sygnal "torque control signal" ale tam ma być 5V. Trzeba by dobrze postudiować serwisówke. Ale żeby odpalić po wywaleniu automatu trzeba pamiętać o zmostkowaniu obwodu P albo N, tak jak wspomniałem wcześniej. Ktoś napisał że Subaru są jak klocki LEGO, wszystko do siebie pasuje. Oczywiście w granicach jakiś tam roczników. No nic działaj. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bizuma Opublikowano 5 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2021 Dziękuję za odpowiedź, idealnie z czasem bo szykują się zakupy, trzymajcie kciuki:3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 5 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2021 11 godzin temu, st981777 napisał: Od dobrego znajomego, który przerabiał temat. To chyba nie przerobił zbyt dokładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się