Skocz do zawartości

Bizuma

Nowy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    kujawsko-pomorskie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bizuma

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Dziękuję za odpowiedź, idealnie z czasem bo szykują się zakupy, trzymajcie kciuki:3
  2. Witam, chciałbym się dowiedzieć jak wygląda tak ogólnie swap silnika z legacy/imprezy/forestera z lat 90-00 z automatem do legacy/imprezy/forestera z manualem. Chodzi mi tu konkretnie o sytuację, w której kupuje silnik z komputerem. Czy będą jakieś problemy pomiędzy skrzynią manualną i komputerem z manuala? Pytam ponieważ znam przypadek takiego swapa w przypadku BMW gdzie komputer nie pozwalał wystartować ponieważ nie wykrywał odpowiedniego biegu(chociaż mogłem coś tu pomieszać).
  3. Problem rozwiązany. Dzięki wszystkim, którym chciało się tutaj zajrzeć. Problem faktycznie leżał w czujniku położenia wału, chociaż podczas sprawdzania go multimetrem i podgrzewaniu opalarką ten zachowywał wszystkie parametry poprawne. Tak czy inaczej wymiana na nowy wszystko załatwiła.
  4. No więc przepływomierz jest. Zrobiliśmy tą sekwencję z łączeniem przewodów pod kolumna kierownicy i żadnych błędów też nie wyświetla. Komputer też zresetował się poprawnie. Brak dalszych pomysłów:c
  5. @133699 Mógłbyś wyjaśnić o co chodzi z tym triggerem? To moja pierwsza impreza, jak i auto w ogóle i chyba nie jestem wystarczająco w temacie.
  6. @133699 ok, to już coś. Będzie sprawdzane pod wieczór i dam znać. Jeżeli to taki banał to będę jednocześnie szczęśliwy i dosyć poddenerwowany
  7. Witam, posiadam imprezę z 1996 roku, sedan. Silnik 1.6. Problem polega na tym, że samochód działał świetnie, potem niestety musiałem go odstawić na jakieś ~8 miesięcy. Mniej więcej po takim czasie odpaliliśmy ją i zaprowadziliśmy żeby zrobić z niej awd. Niestety jeszcze zanim się za to zabraliśmy pojawił się problem z obrotami, którego wcześniej nie było. Teraz tak próbujemy znaleźć rozwiązanie tego problemu ale nawet nie wiemy gdzie szukać. Co istotne, na zimnym i zanim osiągnie pełnią temperaturę roboczą wszystko działa poprawnie. Tutaj wstawiam link do filmiku na którym nagrałem co się dzieje: Problem Będę wdzięczny za jakiekolwiek sensowne sugestie.
  8. @Dzixd dzięki za szybką odpowiedź, teraz przynajmniej zasnę spokojniejszy
  9. Witam, pewnie powinienem zadać to pytanie zanim się za to zabraliśmy ale stało się. Moim pierwszym autem była impreza I 1.6 z 1996 roku. Taki budżet . Oczywiście duchowe przywiązanie do swojego pierwszego autka, jak i faktu, że to mimo wszystko jest to subaru zrobiło swoje więc zakupiłem subaru gl 1.6 (również rok 1996) i przeniosłem napęd z kombi (awd) do swojego sedana (fwd). Tak oto jestem właścicielem imprezy w sedanie z reduktorem. Dodam, co chyba istotne, że absolutnie wszystko pasowało (nawet zegary z sedana wyświetlają informacje o reduktorze), żadnych cięć, żadnych wierceń, żadnych spawów. Tylko masa czyszczenia i piaskowania. Jedyna przeróbka to lekkie zmiany w układzie wydechowym bo się nie mieścił. Teraz pojawia się pytanie, czy będzie to powodowało jakieś problemy z przeglądem? Mogę, i czy powinienem zgłosić to gdzieś do urzędu? Jak w takiej sytuacji wygląda to od strony prawnej?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...