Jump to content

krótka maglownica do SF-a


dragon666666

Recommended Posts

S-turbo ma prawie 3,5 obrotu z dużym przełożeniem, każda inna maglownica będzie lepsza (oprócz obk pierwszej generacji, bo ma taką samą), to jedna z największych wad tego auta w serii. W jednym z forków mam włożoną z legacy/imprezy, lock to lock jest niewiele mniej bo 3,2 ale ma mniejsze przełożenie i lepszy skręt, tam gdzie w egzemplarzu z fabrycznym maglem muszę przekładać ręce, to w tym zmienionym ten sam manewr robię bez odrywania rąk.

Ogólnie magiel z GC czy BD powinien być p&p do SF, nowsze mają inny wieloklin ale to też jest do obejścia.

Z kolei bardzo krótki magiel bez zmiany zawieszenia to też nie jest dobry pomysł.

Link to comment
Share on other sites

19 godzin temu, mirasek napisał:

S-turbo ma prawie 3,5 obrotu z dużym przełożeniem, każda inna maglownica będzie lepsza (oprócz obk pierwszej generacji, bo ma taką samą), to jedna z największych wad tego auta w serii. W jednym z forków mam włożoną z legacy/imprezy, lock to lock jest niewiele mniej bo 3,2 ale ma mniejsze przełożenie i lepszy skręt, tam gdzie w egzemplarzu z fabrycznym maglem muszę przekładać ręce, to w tym zmienionym ten sam manewr robię bez odrywania rąk.

Ogólnie magiel z GC czy BD powinien być p&p do SF, nowsze mają inny wieloklin ale to też jest do obejścia.

Z kolei bardzo krótki magiel bez zmiany zawieszenia to też nie jest dobry pomysł.

A co ma "krótszy" magiel do zawieszenia? 

Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, mirasek napisał:

Seryjnie SF jest raczej miękkim i bujającym samochodem, słabo sobie wyobrażam jazdę z maglem 2,6 , chyba że to kwestia przyzwyczajenia? 

W e60 miałem 1.5 obrotu (tak jest seryjnie) i jeździło się świetnie, a to jest komfortowy dupowóz, a nie sportowy, więc raczej zawieszenie nie ma tu nic do rzeczy :)

Link to comment
Share on other sites

41 minut temu, mly96 napisał:

W e60 miałem 1.5 obrotu (tak jest seryjnie) i jeździło się świetnie, a to jest komfortowy dupowóz, a nie sportowy, więc raczej zawieszenie nie ma tu nic do rzeczy :)

No tak, ale E60 niema magla ze zmienną siłą wspomagania? 


2.6 to by było tak akurat w SF. W Imprezie tak mam i na ulice jest tak akurat. Forkiem to nawet nie szaleje bo by mi rąk zabrakło. Tej zimy to i tak jak się przekładałem to już samą siłą wspomagania i geometrii bo to niema opcji za tym nadążyć :biglol:

Link to comment
Share on other sites

9 godzin temu, 133699 napisał:

No tak, ale E60 niema magla ze zmienną siłą wspomagania? 


2.6 to by było tak akurat w SF. W Imprezie tak mam i na ulice jest tak akurat. Forkiem to nawet nie szaleje bo by mi rąk zabrakło. Tej zimy to i tak jak się przekładałem to już samą siłą wspomagania i geometrii bo to niema opcji za tym nadążyć :biglol:

Active steering podobno zmienia przełożenie, ale szczerze mówiąc nie odczułem tego zbytnio. 2.6 na pewno będzie tańszą opcją i optymalną, magiel 2.2 kosztuje znacznie więcej, może być problem z pompą, do tego kręci się ciężko :) Można jeszcze szukać magla z hawka wrx 2.7 obrotu, powinien być tańszy niż ten z sti. 

Link to comment
Share on other sites

Właśnie z 2.2 jest ten problem, że poza maglem dochodzi zaraz inna pompa wspomagania + chłodniczka wspomy. Dlatego Imprezę pozostawiam RHD. Nawet mi mignął ostatnio magiel ze spec C 2.2 obrotu za 400 czy 500zł :biglol: tak można się bawić

Edited by 133699
Link to comment
Share on other sites

22 minuty temu, 133699 napisał:

Właśnie z 2.2 jest ten problem, że poza maglem dochodzi zaraz inna pompa wspomagania + chłodniczka wspomy. Dlatego Imprezę pozostawiam RHD. Nawet mi mignął ostatnio magiel ze spec C 2.2 obrotu za 400 czy 500zł :biglol: tak można się bawić

po przekladce, zewsze to wiecej wciac 500 niz ze zlomu ;)

Link to comment
Share on other sites

W dniu 22.04.2021 o 21:25, mirasek napisał:

S-turbo ma prawie 3,5 obrotu z dużym przełożeniem, każda inna maglownica będzie lepsza (oprócz obk pierwszej generacji, bo ma taką samą), to jedna z największych wad tego auta w serii. W jednym z forków mam włożoną z legacy/imprezy, lock to lock jest niewiele mniej bo 3,2 ale ma mniejsze przełożenie i lepszy skręt, tam gdzie w egzemplarzu z fabrycznym maglem muszę przekładać ręce, to w tym zmienionym ten sam manewr robię bez odrywania rąk.

Ogólnie magiel z GC czy BD powinien być p&p do SF, nowsze mają inny wieloklin ale to też jest do obejścia.

Z kolei bardzo krótki magiel bez zmiany zawieszenia to też nie jest dobry pomysł.

hej, Dzieki za odpowiedz. Mam zmodyfikowane, obniżone zawieszenie , przymierzam sie do odnowienia calosci gum w zawieszeniu i od razu pomyślałem o modyfikacji układu kierowniczego. Reasumując idealnym rozwiązaniem P&P powinno byc przeszczepienie magla z imprezy GD. Chyba ze w tej cenie jest cos lepszego ?? 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...