mlodyX Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 Witam wybrałem się z ciekawości na hamownie wyszło 207km oraz 254NM (silnik gt) mocowo nie wyszło źle ale trochę brakuje do katalogowego 290NM. Mam wskaźnik doładowania ale to straszny badziew i nie wiem czy jest wiarygodny. W peaku pokazuje niepełne 0.8b . Sprawdzalem szczelność dolotu jest ok,wydech przed turbo jest szczelny. Wyczyscilem solenoid od turbo oraz zmienilem IC na WRXowy,po tych zabiegach dupo hamownia twierdzi ze jest lepiej ale na wskaźniki nadal 0.8b w peaku. Czy ktoś ma jakieś pomysły? Załączam wykres z hamowni. Ponadto podczas pomiaru widać bylo że co jakis czas z rury leca chmurki czarnego dymu( pojedyncze strzały) więc widać jakby wóz byl przelany Wydech 3" przelot brat katow DP na szerokim kołnierzu uppipe przelot, turbo td04l . Pozdrawiam Nagranie z pomiaru. Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra80 Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 A mapę masz pod jaki boost? Bo jeśli nic nie jest zepsute to nie będzie dmuchał więcej niż zaprogramowane. Podepnij się pod kompa i patrz jaki masz AFR, korekty itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyX Opublikowano 22 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 Komp,restryktor itp wszytko z GT MY99 sam wyciągalem ten silnik z GTka. Spróbuje sie podpiąć pod kompa free ssmemWysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 20190410_162523(1).mp4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 (edytowane) Mi tak strzelal czarnym dymem i byl mega przelany jak mialem uszkodzony regulator cisnienia paliwa. (Zalatwilem go sprawdzajac szczelosc dolotu sprężarką) Wyglada to bardzo podobnie jak u Ciebie Edytowane 22 Stycznia 2021 przez klev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyX Opublikowano 22 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 Mi tak strzelal czarnym dymem i byl mega przeladowany jak mialem uszkodzony regulator cisnienia paliwa. (Zalatwilem go sprawdzajac szczelosc dolotu sprężarką)Szczelnośc sprawdzalem w ten sam sposób. Nic złego nie znalazłem lub przeoczylem. Ale wali na czarno 1:1 jak Twój. Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 No to szybka podmianka regulatora z kolegą z identycznym silnikiem i wiesz czy to to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyX Opublikowano 22 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 No to szybka podmianka regulatora z kolegą z identycznym silnikiem i wiesz czy to to.Z seryjnego s-turbo podpasi? Jak tak to nie będzie problemu Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 Otwórz maske i porownaj ksztalt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 27 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2021 a uszczelka pod głowicą seryjna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 10 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 W dniu 27.01.2021 o 01:50, AdaSch napisał: a uszczelka pod głowicą seryjna? To by musiał mieć uszczelke od EJ20K chyba żeby aż tak obniżyć stopień sprężania, a nawet to jest mało. Z wykresu widać jak doładowanie faluje i nawet nie dobija do 0.9, wszak TD04 tak "płaskiego" wykresu nie wygeneruje, bo zdycha ta turbina już w serii gdzieś od 6k. Bawić się solenoidem albo na żywca wstawić MBC i sprawdzić co się wydarzy. Można sprawdzić WG ciśnieniowo i go wyregulować od nowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 10 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 A IAM jest na 1?Wysłane z mojego HTC EXODUS 1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyX Opublikowano 10 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 A IAM jest na 1?Wysłane z mojego HTC EXODUS 1 przy użyciu TapatalkaIAM? Chodzi Ci o zapłon ? Na ten moment mam nogę w gispie więc przy aucie za wiele nie zdziałam.@AdaSch rozjasnij proszę IAM. Silnik nie otwierany. Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 10 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 w zależności od CPU 16 lub 32 bit ba być 16 lub 1 http://www.romraider.com/forum/topic1840.html to kluczowy parametr, jeżeli nie jest 1 ecu zmienia parametry na bezpieczinejsze aby nie uszkodzic silnika oczywiście kosztem mocy Słabe paliwo - IAM w dół stara, brudna przepływka - IAM w dół (przeplywka mocno zezuje po ok 130kkm) Regulator ciśnienia paliwa nie stabilny - zmora naszych aut - IAM w dół i pewnie jeszcze kilka innych jak drobna nieszcezlnosć itp polecam prosty soft Learning View - pokazuje banki, korekty, pozwala na reset ECU (potem chwile trzeba pojeździć aby ECU odblokowało pełną moc, Po resecie ecu zawsze jest ustawiona na 0,5) itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 10 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 EDIT: zobaczyłem że to starszy forek, wiec nie wiem jak wersję ECU masz ale na pewno 16 BIT. Być może te parametry tak samo zadziałają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 10 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 EDIT2: chyba go przelewa (dym przed odcięciem) Trzeba poczytać odczyt AFR na pierwszej sondzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyX Opublikowano 19 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2021 EDIT: zobaczyłem że to starszy forek, wiec nie wiem jak wersję ECU masz ale na pewno 16 BIT. Być może te parametry tak samo zadziałają.Witam po dłuższej przerwie. Rzeczy które udało się sprawdzić Regulator ciśnienia paliwa wydaje się być sprawny. Ciśnienie paliwa jest w książkowych wartościach. Realnym boost to 0.8b czyli ciutke mniej niż seria. @AdaSch niestety mam zbyt stary ECU i Learning View nie łączy się z moim ECU więc nie mam jak sprawdzić IAM. Dolot jest szczelny jak balon. Na ten moment przychodzi mi do głowy aby przełożyć gruszke od starej td04l do obecnej i zobaczyć czy boost się zmieni. Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się