Skocz do zawartości

WRX by Pvluch


Pvluch

Rekomendowane odpowiedzi

No to wracamy. Zacznę od tego, że przed remontem auto wypluło 250km/320nm (wykres to góry i doliny). Okazało się, że pęknięte są głowice obie przy świecach, gniazda zaworowe zużyte. Panewki zużyte, ale nie obróciło. Tłoki były poprzycierane i owalizacja nie mieściła się w normie więc zdecydowałem się na pełen remont silnika. Głowice zostały wysłane do renowacji. Blok został wysłany do Block Motorsport, gdzie został zamknięty i wleciały tłoki HBR, Wał Spec C, korby z STI. Subi dostało wkład miski (separator oleju), nowy kolor kolektora ssącego, nowe opony Bridgestone Potenza Sport, center Blitz Nur Spec R, przelotowy downpipe i upipe firmy Mg Motorsport. Samochód pod koniec zawitał w Katowicach w firmie nie-ASO, gdzie została zrobiona mapa na 280km/428nm. Przez cały czas remontu wiele prac wykonała również firma Moto Świat Wrocław gdzie serwisuje swojego Świniaka od dawna, którzy złożyli cały motor oraz wydech i zajęli się resztą rzeczy, aby auto mogło cieszyć. Myślę że na bardzo długi czas z silnikiem będzie spokój, a w przyszłości może wpadnie inna skrzynia i więcej mocy :D 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.png

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

  • Super! 10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Pvluch napisał:

No to wracamy. Zacznę od tego, że przed remontem auto wypluło 250km/320nm (wykres to góry i doliny). Okazało się, że pęknięte są głowice obie przy świecach, gniazda zaworowe zużyte. Panewki zużyte, ale nie obróciło. Tłoki były poprzycierane i owalizacja nie mieściła się w normie więc zdecydowałem się na pełen remont silnika. Głowice zostały wysłane do renowacji. Blok został wysłany do Block Motorsport, gdzie został zamknięty i wleciały tłoki HBR, Wał Spec C, korby z STI. Subi dostało wkład miski (separator oleju), nowy kolor kolektora ssącego, nowe opony Bridgestone Potenza Sport, center Blitz Nur Spec R, przelotowy downpipe i upipe firmy Mg Motorsport. Samochód pod koniec zawitał w Katowicach w firmie nie-ASO, gdzie została zrobiona mapa na 280km/428nm. Przez cały czas remontu wiele prac wykonała również firma Moto Świat Wrocław gdzie serwisuje swojego Świniaka od dawna, którzy złożyli cały motor oraz wydech i zajęli się resztą rzeczy, aby auto mogło cieszyć. Myślę że na bardzo długi czas z silnikiem będzie spokój, a w przyszłości może wpadnie inna skrzynia i więcej mocy :D 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.png

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

piękna maszyna, zamiana? :D

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Pvluch napisał:

Forek chyba więcej wart :D, ale na przejażdżkę jedną można się chętnie zamienić :)

dopłata może być w ratach ;) ja choruję na bloba, tylko nie chcę stocka tylko już trochę porobionego ze smakiem. budowanie forka wyczerpało u mnie limit chęci dłubania w furach na jakiś dłuższy, bliżej nieokreślony czas.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Infra napisał:

dopłata może być w ratach ;) ja choruję na bloba, tylko nie chcę stocka tylko już trochę porobionego ze smakiem. budowanie forka wyczerpało u mnie limit chęci dłubania w furach na jakiś dłuższy, bliżej nieokreślony czas.

U mnie plany są bardzo przyszłościowe. Na pewno korci na więcej mocy więc skrzynia z Legacy spec B raczej wleci. Do większej mocy też i heble lepsze będę szukać. Na koniec inne turbo, wtryski i ic i zobaczmy co tam wypluje wtedy ;). Niestety najszybciej za rok, może nawet dwa :(

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Bardzo fajna maszyna, ale jestem bardzo ciekawy wytrzymałości tych HBRów w zestawieniu z tym na co je przygotowujesz. Ja zrezygnowałem z HBRów właśnie dlatego, że opinie były przemawiające raczej za graniczna liczbą 300 koni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, Panbenonium napisał:

Cześć. Bardzo fajna maszyna, ale jestem bardzo ciekawy wytrzymałości tych HBRów w zestawieniu z tym na co je przygotowujesz. Ja zrezygnowałem z HBRów właśnie dlatego, że opinie były przemawiające raczej za graniczna liczbą 300 koni.

Dam znać na pewno jak to będzie wyglądać jak wleci więcej mocy w przyszłości ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...

Zacznę od pierdołek które zmieniły się we wnętrzu. Stare dywaniki były zajechane i moim zdaniem "nudne" więc wleciały nowe w czarno niebieską kratkę. Owinąłem Nabe również niebieską bandaną. Do auta zawitał również komplet sprężyn Eibach pro kit i nowe mocowania górne przednich amortyzatorów. Teraz z innej beczki.. Po zrobieniu mapy wrxowe heble nie dawały takiej satysfakcji z jazdy jak uważałem że powinny dawać przez to że miały już tarcze i klocki nadające się jedynie na śmietnik. Stwierdziłem że warto polecieć jeden poziom wyżej i zamiast wymieniać klocki i tarcze wymieniłem zaciski na większe przód Pug, tył Sti. Do zacisków nowe tarcze nacinane DBA i klocek CR5+. Dodatkowo nowe przewody hamulcowe od Pizza Brakes.  Oczywiście stare 17stki nie były w stanie pomieścić nowych hebli więc wleciała nowa Felga Oz Ultraleggera 18", a wraz z felgami opony Yokohama Advan Neova AD08 RS (semi slick). Z najmniej ważnych rzeczy na aucie zmieniły się również blachy.

1.1.jpg

1.jpg

2.1.jpg

2.3.jpg

2.4.jpg

2.5.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

  • Super! 9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.12.2020 o 17:35, NightRunner napisał:

czyli buchniesz ogniem pare razy i masz piękny stop plastiku na rurze :D

Sory że tak późno, ale zapomniałem totalnie o tym komentarzu. Fura strzela z rury i nie ma problemu z tą dokładeczką od długiego czasu ;)

Załączam krótki filmik (jeszcze na wcześniejszych blachach)

 

  • Super! 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 4 miesiące temu...
  • 3 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...