Jump to content

Miedzygaz automat LEGACY GT


BeQuiet
 Share

Recommended Posts

Witam, mam pytanie czy można dodawać gazu przy redukcji w automacie( na manualnym trybie)

Bo on tak chamsko zrzuca te biegi na wysokich obrotach a jak dodam mu w odpowiednim czasie gazu to fajnie to wychodzi prawie jak w manualu ale czasami jak się nie uda to szarpie autem i nie wiem na ile to jest bezpieczne dla skrzyni. Ktoś coś wie w temacie ? Auto legacy GT 5eat

Link to comment
Share on other sites

Nie lepiej było kupić manuala niz robić takie cuda i niszczyć skrzynie?

 

Ja przez coś takiego zniszczyłem skrzynie automatyczna w BMW przy 130 tys km przebiegu realnego, gdzie skrzynie ZF w benzyniakach uchodza za pancerne.

 

Nauczyłem się od tego że:  auto do funu i przyjemnosci z jazdy = manual    a auto do spokojnej jazdy, zamulania w korkach  = automat.   

 

 

Oczywiscie moze nie dotyczy to super drogich aut z najnowszymi super szybkimi skrzyniami, no ale rozmawiamy tu o autach z 2005 roku.

 

 

Link to comment
Share on other sites

19 godzin temu, BeQuiet napisał:

Witam, mam pytanie czy można dodawać gazu przy redukcji w automacie( na manualnym trybie)

Bo on tak chamsko zrzuca te biegi na wysokich obrotach a jak dodam mu w odpowiednim czasie gazu to fajnie to wychodzi prawie jak w manualu ale czasami jak się nie uda to szarpie autem i nie wiem na ile to jest bezpieczne dla skrzyni. Ktoś coś wie w temacie ? Auto legacy GT 5eat

Nie do końca rozumiem, może mi ktoś zaraz wyjaśni. A może coś źle robię. ;) 
Ale, ja mam u siebie w wolnymssaku 4eat i w trybie manualnym nic nie muszę z gazem robić podczas redukcji biegów. Jadę sobie z nogą opartą o pedał, chcę zredukować to po prostu zrzucam ręcznie bieg niżej, auto redukuje, podnosi obroty i dociskam sobie gaz żeby przyspieszyć, albo nie bo obroty już się przecież podniosły. Nic nie szarpie, nic nie stuka, wszystko odbywa się płynnie i z prędkością odpowiednią dla skrzyni z 2008 roku. ;) 

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Orear napisał:

Nie do końca rozumiem, może mi ktoś zaraz wyjaśni. A może coś źle robię. ;) 
Ale, ja mam u siebie w wolnymssaku 4eat i w trybie manualnym nic nie muszę z gazem robić podczas redukcji biegów. Jadę sobie z nogą opartą o pedał, chcę zredukować to po prostu zrzucam ręcznie bieg niżej, auto redukuje, podnosi obroty i dociskam sobie gaz żeby przyspieszyć, albo nie bo obroty już się przecież podniosły. Nic nie szarpie, nic nie stuka, wszystko odbywa się płynnie i z prędkością odpowiednią dla skrzyni z 2008 roku. ;) 

Zastosuj technikę miedzygazu w manualu przy redukcji to zobaczysz różnice i bedizesz widział co mam na myśli. Przy użyciu miedzygazu możesz zredukować np. Na 2 mając 4 tys obrotów na 3 i nic nie szarpnie autem. Tu w automacie działa to tak że skrzynią nie synchronizuje obrotów przy użyciu gazu tylko tak jakby całą pracę wykonuje skrzynia j to czuć bo auto przyhamowuje gwałtownie przy wyższych obrotach. 

Edited by BeQuiet
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...