Skocz do zawartości

Miedzygaz automat LEGACY GT


BeQuiet

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie czy można dodawać gazu przy redukcji w automacie( na manualnym trybie)

Bo on tak chamsko zrzuca te biegi na wysokich obrotach a jak dodam mu w odpowiednim czasie gazu to fajnie to wychodzi prawie jak w manualu ale czasami jak się nie uda to szarpie autem i nie wiem na ile to jest bezpieczne dla skrzyni. Ktoś coś wie w temacie ? Auto legacy GT 5eat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie lepiej było kupić manuala niz robić takie cuda i niszczyć skrzynie?

 

Ja przez coś takiego zniszczyłem skrzynie automatyczna w BMW przy 130 tys km przebiegu realnego, gdzie skrzynie ZF w benzyniakach uchodza za pancerne.

 

Nauczyłem się od tego że:  auto do funu i przyjemnosci z jazdy = manual    a auto do spokojnej jazdy, zamulania w korkach  = automat.   

 

 

Oczywiscie moze nie dotyczy to super drogich aut z najnowszymi super szybkimi skrzyniami, no ale rozmawiamy tu o autach z 2005 roku.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, BeQuiet napisał:

Witam, mam pytanie czy można dodawać gazu przy redukcji w automacie( na manualnym trybie)

Bo on tak chamsko zrzuca te biegi na wysokich obrotach a jak dodam mu w odpowiednim czasie gazu to fajnie to wychodzi prawie jak w manualu ale czasami jak się nie uda to szarpie autem i nie wiem na ile to jest bezpieczne dla skrzyni. Ktoś coś wie w temacie ? Auto legacy GT 5eat

Nie do końca rozumiem, może mi ktoś zaraz wyjaśni. A może coś źle robię. ;) 
Ale, ja mam u siebie w wolnymssaku 4eat i w trybie manualnym nic nie muszę z gazem robić podczas redukcji biegów. Jadę sobie z nogą opartą o pedał, chcę zredukować to po prostu zrzucam ręcznie bieg niżej, auto redukuje, podnosi obroty i dociskam sobie gaz żeby przyspieszyć, albo nie bo obroty już się przecież podniosły. Nic nie szarpie, nic nie stuka, wszystko odbywa się płynnie i z prędkością odpowiednią dla skrzyni z 2008 roku. ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Orear napisał:

Nie do końca rozumiem, może mi ktoś zaraz wyjaśni. A może coś źle robię. ;) 
Ale, ja mam u siebie w wolnymssaku 4eat i w trybie manualnym nic nie muszę z gazem robić podczas redukcji biegów. Jadę sobie z nogą opartą o pedał, chcę zredukować to po prostu zrzucam ręcznie bieg niżej, auto redukuje, podnosi obroty i dociskam sobie gaz żeby przyspieszyć, albo nie bo obroty już się przecież podniosły. Nic nie szarpie, nic nie stuka, wszystko odbywa się płynnie i z prędkością odpowiednią dla skrzyni z 2008 roku. ;) 

Zastosuj technikę miedzygazu w manualu przy redukcji to zobaczysz różnice i bedizesz widział co mam na myśli. Przy użyciu miedzygazu możesz zredukować np. Na 2 mając 4 tys obrotów na 3 i nic nie szarpnie autem. Tu w automacie działa to tak że skrzynią nie synchronizuje obrotów przy użyciu gazu tylko tak jakby całą pracę wykonuje skrzynia j to czuć bo auto przyhamowuje gwałtownie przy wyższych obrotach. 

Edytowane przez BeQuiet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...