BeQuiet Posted September 21, 2020 Share Posted September 21, 2020 Witam, mam pytanie czy można dodawać gazu przy redukcji w automacie( na manualnym trybie) Bo on tak chamsko zrzuca te biegi na wysokich obrotach a jak dodam mu w odpowiednim czasie gazu to fajnie to wychodzi prawie jak w manualu ale czasami jak się nie uda to szarpie autem i nie wiem na ile to jest bezpieczne dla skrzyni. Ktoś coś wie w temacie ? Auto legacy GT 5eat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guliwer Posted September 21, 2020 Share Posted September 21, 2020 Ja tak robiłem w OBK III: udawałem że schodzę z obrotów, kopnięcie w gaz, redukcja i znowu w pedał. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BeQuiet Posted September 21, 2020 Author Share Posted September 21, 2020 Mi bardziej chodzi o hamowanie silnikiem, bo jak skrzynia zrównuje sama obroty to lecisz do przodu tak jak w manualu bez miedzygazu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maciek323 Posted September 22, 2020 Share Posted September 22, 2020 Nie lepiej było kupić manuala niz robić takie cuda i niszczyć skrzynie? Ja przez coś takiego zniszczyłem skrzynie automatyczna w BMW przy 130 tys km przebiegu realnego, gdzie skrzynie ZF w benzyniakach uchodza za pancerne. Nauczyłem się od tego że: auto do funu i przyjemnosci z jazdy = manual a auto do spokojnej jazdy, zamulania w korkach = automat. Oczywiscie moze nie dotyczy to super drogich aut z najnowszymi super szybkimi skrzyniami, no ale rozmawiamy tu o autach z 2005 roku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orear Posted September 22, 2020 Share Posted September 22, 2020 19 godzin temu, BeQuiet napisał: Witam, mam pytanie czy można dodawać gazu przy redukcji w automacie( na manualnym trybie) Bo on tak chamsko zrzuca te biegi na wysokich obrotach a jak dodam mu w odpowiednim czasie gazu to fajnie to wychodzi prawie jak w manualu ale czasami jak się nie uda to szarpie autem i nie wiem na ile to jest bezpieczne dla skrzyni. Ktoś coś wie w temacie ? Auto legacy GT 5eat Nie do końca rozumiem, może mi ktoś zaraz wyjaśni. A może coś źle robię. Ale, ja mam u siebie w wolnymssaku 4eat i w trybie manualnym nic nie muszę z gazem robić podczas redukcji biegów. Jadę sobie z nogą opartą o pedał, chcę zredukować to po prostu zrzucam ręcznie bieg niżej, auto redukuje, podnosi obroty i dociskam sobie gaz żeby przyspieszyć, albo nie bo obroty już się przecież podniosły. Nic nie szarpie, nic nie stuka, wszystko odbywa się płynnie i z prędkością odpowiednią dla skrzyni z 2008 roku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BeQuiet Posted September 22, 2020 Author Share Posted September 22, 2020 (edited) 1 godzinę temu, Orear napisał: Nie do końca rozumiem, może mi ktoś zaraz wyjaśni. A może coś źle robię. Ale, ja mam u siebie w wolnymssaku 4eat i w trybie manualnym nic nie muszę z gazem robić podczas redukcji biegów. Jadę sobie z nogą opartą o pedał, chcę zredukować to po prostu zrzucam ręcznie bieg niżej, auto redukuje, podnosi obroty i dociskam sobie gaz żeby przyspieszyć, albo nie bo obroty już się przecież podniosły. Nic nie szarpie, nic nie stuka, wszystko odbywa się płynnie i z prędkością odpowiednią dla skrzyni z 2008 roku. Zastosuj technikę miedzygazu w manualu przy redukcji to zobaczysz różnice i bedizesz widział co mam na myśli. Przy użyciu miedzygazu możesz zredukować np. Na 2 mając 4 tys obrotów na 3 i nic nie szarpnie autem. Tu w automacie działa to tak że skrzynią nie synchronizuje obrotów przy użyciu gazu tylko tak jakby całą pracę wykonuje skrzynia j to czuć bo auto przyhamowuje gwałtownie przy wyższych obrotach. Edited September 22, 2020 by BeQuiet Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomson0073 Posted September 23, 2020 Share Posted September 23, 2020 @BeQuiet pochwal się maszynką Link to comment Share on other sites More sharing options...
BeQuiet Posted September 23, 2020 Author Share Posted September 23, 2020 Wpadną niedługo foty Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now