rekosiek Opublikowano 18 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 (edytowane) Cześć wszystkim. Podczas parkowania i przełączania biegu z D na R w automacie słyszę głośne stuknięcie tak jak by ktoś młotkiem walnął w mechanizm. Nie zawsze i nie za każdym razem tak się dzieje ale dość często taki niepokojący odgłos się wydobywa. Czasem nawet pasażerowie odwracają się do tyłu bo myślą, że w coś walnąłem:). Dodam tylko, że poza tym nie ma żadnych problemów. Piszę tylko bo wydaje się to dość agresywna hmm anomalia i trochę się niepokoję czy powoli nie zmierza to ku jakiejś zagładzie. Tak jakby mechanizm się zazębiał ale w dość hardkorowy sposób. Wiecie może co to może być i czy to coś złego? Forek SG XTurbo. Pozdrawiam! Edytowane 29 Września 2020 przez rekosiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 18 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 Sprawdź poduszki dyfra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ThatSubiBoy Opublikowano 19 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2020 Za duza moc w potworze drzemie i cos sie urwalo LOL i tak jak kolega wyzej napisal sprawdzi poduszki dyfra i skrzyni biegow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rekosiek Opublikowano 29 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 Dziękuję koledzy za radę. Sprawdzę to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 Masz pierwszą generację czy drugą? Napisałeś, że SG Sturbo. Z tymże SG to druga generacja (uturbione nazywały się XT), a Sturbo to uturbiona pierwsza generacja (SF). Chyba że było jakieś zamieszanie z oznaczeniami na innych rynkach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rekosiek Opublikowano 29 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 (edytowane) Oczywiście, że XT. Nie wiem dlaczego tak wpisałem? Dzięki za korektę. Edytowane 29 Września 2020 przez rekosiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dommarc Opublikowano 4 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2020 Zakładam że zmieniasz biegi z D na R na zatrzymanym aucie Zmieniasz jednym ruchem z D na R ? Jeżeli tak to spróbuj w ten sposób : zatrzymaj auto do zera, hamulec w podłogę, zmień z D na N , poczekaj 2-3 sekundy i dopiero zmień na R. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 4 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2020 w przypadku skrzyni AT poduszki silnika idzie sprawdzić w ten sposób. Wbijamy D a potem R jeśli silnik ma spore wychylenie to jest to sygnał niepokojący... czasem jednak w niektórych samochodach na sprawnych poduchach silnik ma ogromne wychylenie. Jeśli silnik po wbiciu biegu przeskakuje a nie wykonuje płynnego ruchu to poduszki są zerwane. najczęściej uszkodzeniu ulegają poduszki reakcyjne czyli tył i przód. poduszka jeśli się "trochę oberwała" to ciężko jest to zbadać bez demontażu poduszki i oględzinach na stole...(chyba że mamy punkt referencyjny drugi taki sam samochód ze sprawnymi poduchami) Piszę o tym dlatego że już nieraz łyżką do opon czy innymi narzędziami wydałem złą diagnozę. mocowania dyfra tylnego sprawdzić oraz podporę wału napędowego luz na wale napędowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się