Dawid Żołędzki Posted September 14, 2020 Share Posted September 14, 2020 Witam , pacjent to Impreza WRX GH SEDAN 2013 rok. Chciałbym przedstawić mój problem do którego już nie mam sił i planu działania co jest grane być może jestem przewrażliwiony lecz już znam trochę swój samochód i wiem jak prowadził i zachowywał sie wczesniej zaobserwowałem drobne zmiany i mam do was kilka pytań. Zauważyłem że samochód zaczął mi tak jakby myszkować podczas delikatnych nierówności kierownica ucieka muszę podczas jazdy prosto nią delikatnie kontrować , po drugie wcześniej potrafiłem dany zakręt obrać z prędkością 150km/h bez mniejszego problemu i spuszczania się a w tej chwili to jest 140 i czuję się nie pewnie . Z głębszych diagnoz podczas ruszania i hamowania (na wyprostowanych kołach) do postoju słyszę z prawej strony takich kilka tyknięć ( z dwa czasem trzy). Podczas pełnego skrętu i ruszania zero jakichkolwiek stuków czy tykań. A także gdy jadę z prędkością nawet od 50 km/h wzwyż i gwałtownie ruszam kierownicą lewo-prawo to mruga kontrolka kontroli trakcji .Czy jest to normalne że gubi trakcje w taki sposób ? Troche nie wydaje mi się Uprzedzając podstawowe pytania to : - wiskoza zregenerowana i zmodyfikowana do 10 kg - stabilizatory grubsze z firmy WHITELINE - geometria była robiona wszystko jest dobrze ustawione - brak jakichkolwiek luzów (sprawdzane recznie na kanale jak i podnosniku brechą) na szarpakach jeszcze nie byłem. - ciśnienie w oponach jak i same opony w dobrej kondycji - jezdżone było z komputerem zero jakich kolwiek błedów i złych pomiarów Pozdrawiam Serdecznie i prosze o odpowiedzi gdzie szukać i co dalej działać Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThatSubiBoy Posted September 16, 2020 Share Posted September 16, 2020 Sprawdz czujniki abs wszystkie 4 lub ich polaczenia kable itp moze cos przy gwaltownych ruchach nie styka ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dawid Żołędzki Posted September 16, 2020 Author Share Posted September 16, 2020 Ale uszkodzony czujnik ABS powodował by śmieszne myszkowanie i problemy z wchodzenie w łuki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThatSubiBoy Posted September 16, 2020 Share Posted September 16, 2020 Czujniki abs odpowiadja rowniez za esp wiec moze przy gwaltownych ruchach jeden jakis nie laczy. A czy sprawdzales przednie polosie moze maja delikatny luz i powoduje ten klik a przy wiekszych predkosciach dzialaja tam duzo wieksze sily i auto moze zachowywac sie nie pewnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dawid Żołędzki Posted September 16, 2020 Author Share Posted September 16, 2020 Sprawdzałem ostatnio, to był delikatny wyciek ale luzu nie było, oddałem do mechanika na ten wyciek to wyciągnął ja okazało się że wszystko jest dobrze wyczyscil i założył spowrotem zobaczymy z czasem czy znów będzie się moczyc Link to comment Share on other sites More sharing options...
fphwaldi Posted September 26, 2020 Share Posted September 26, 2020 To wersja amerykańska czy europejska ? Ja miałem podobne objawy wersja amerykańska następca GJ sedan, miększe zawieszenie po zakupie przedniej rozpórki wszystko ustąpiło kierownica sztywna nie myszkuje. Koszt u producenta 200 zł. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kambol Posted September 26, 2020 Share Posted September 26, 2020 (edited) Może być pęknięty pierścień ABS. Zwykle to jest nawet niewidoczne gołym okiem, ale minimalnie większy odstęp między ząbkami i już czujnik wykrywa i masz "wibrowanie" pedału hamulca nawet przy delikatnym hamowaniu, ESP też z tego korzysta więc objawy, które opisujesz także pasują. Edited September 26, 2020 by Kambol Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dawid Żołędzki Posted February 6, 2021 Author Share Posted February 6, 2021 W dniu 26.09.2020 o 16:00, fphwaldi napisał: To wersja amerykańska czy europejska ? Ja miałem podobne objawy wersja amerykańska następca GJ sedan, miększe zawieszenie po zakupie przedniej rozpórki wszystko ustąpiło kierownica sztywna nie myszkuje. Koszt u producenta 200 zł. Pozdrawiam Wersja Amerykańska. Ale na początku też prowadził Ci się pewnie i z czasem zaczął myszkowac? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now