Dawid Żołędzki Opublikowano 14 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2020 Witam , pacjent to Impreza WRX GH SEDAN 2013 rok. Chciałbym przedstawić mój problem do którego już nie mam sił i planu działania co jest grane być może jestem przewrażliwiony lecz już znam trochę swój samochód i wiem jak prowadził i zachowywał sie wczesniej zaobserwowałem drobne zmiany i mam do was kilka pytań. Zauważyłem że samochód zaczął mi tak jakby myszkować podczas delikatnych nierówności kierownica ucieka muszę podczas jazdy prosto nią delikatnie kontrować , po drugie wcześniej potrafiłem dany zakręt obrać z prędkością 150km/h bez mniejszego problemu i spuszczania się a w tej chwili to jest 140 i czuję się nie pewnie . Z głębszych diagnoz podczas ruszania i hamowania (na wyprostowanych kołach) do postoju słyszę z prawej strony takich kilka tyknięć ( z dwa czasem trzy). Podczas pełnego skrętu i ruszania zero jakichkolwiek stuków czy tykań. A także gdy jadę z prędkością nawet od 50 km/h wzwyż i gwałtownie ruszam kierownicą lewo-prawo to mruga kontrolka kontroli trakcji .Czy jest to normalne że gubi trakcje w taki sposób ? Troche nie wydaje mi się Uprzedzając podstawowe pytania to : - wiskoza zregenerowana i zmodyfikowana do 10 kg - stabilizatory grubsze z firmy WHITELINE - geometria była robiona wszystko jest dobrze ustawione - brak jakichkolwiek luzów (sprawdzane recznie na kanale jak i podnosniku brechą) na szarpakach jeszcze nie byłem. - ciśnienie w oponach jak i same opony w dobrej kondycji - jezdżone było z komputerem zero jakich kolwiek błedów i złych pomiarów Pozdrawiam Serdecznie i prosze o odpowiedzi gdzie szukać i co dalej działać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ThatSubiBoy Opublikowano 16 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2020 Sprawdz czujniki abs wszystkie 4 lub ich polaczenia kable itp moze cos przy gwaltownych ruchach nie styka ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid Żołędzki Opublikowano 16 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2020 Ale uszkodzony czujnik ABS powodował by śmieszne myszkowanie i problemy z wchodzenie w łuki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ThatSubiBoy Opublikowano 16 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2020 Czujniki abs odpowiadja rowniez za esp wiec moze przy gwaltownych ruchach jeden jakis nie laczy. A czy sprawdzales przednie polosie moze maja delikatny luz i powoduje ten klik a przy wiekszych predkosciach dzialaja tam duzo wieksze sily i auto moze zachowywac sie nie pewnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid Żołędzki Opublikowano 16 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2020 Sprawdzałem ostatnio, to był delikatny wyciek ale luzu nie było, oddałem do mechanika na ten wyciek to wyciągnął ja okazało się że wszystko jest dobrze wyczyscil i założył spowrotem zobaczymy z czasem czy znów będzie się moczyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fphwaldi Opublikowano 26 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2020 To wersja amerykańska czy europejska ? Ja miałem podobne objawy wersja amerykańska następca GJ sedan, miększe zawieszenie po zakupie przedniej rozpórki wszystko ustąpiło kierownica sztywna nie myszkuje. Koszt u producenta 200 zł. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 26 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2020 (edytowane) Może być pęknięty pierścień ABS. Zwykle to jest nawet niewidoczne gołym okiem, ale minimalnie większy odstęp między ząbkami i już czujnik wykrywa i masz "wibrowanie" pedału hamulca nawet przy delikatnym hamowaniu, ESP też z tego korzysta więc objawy, które opisujesz także pasują. Edytowane 26 Września 2020 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid Żołędzki Opublikowano 6 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2021 W dniu 26.09.2020 o 16:00, fphwaldi napisał: To wersja amerykańska czy europejska ? Ja miałem podobne objawy wersja amerykańska następca GJ sedan, miększe zawieszenie po zakupie przedniej rozpórki wszystko ustąpiło kierownica sztywna nie myszkuje. Koszt u producenta 200 zł. Pozdrawiam Wersja Amerykańska. Ale na początku też prowadził Ci się pewnie i z czasem zaczął myszkowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się