Witam , pacjent to Impreza WRX GH SEDAN 2013 rok.
Chciałbym przedstawić mój problem do którego już nie mam sił i planu działania co jest grane być może jestem przewrażliwiony lecz już znam trochę swój samochód i wiem jak prowadził i zachowywał sie wczesniej zaobserwowałem drobne zmiany i mam do was kilka pytań.
Zauważyłem że samochód zaczął mi tak jakby myszkować podczas delikatnych nierówności kierownica ucieka muszę podczas jazdy prosto nią delikatnie kontrować , po drugie wcześniej potrafiłem dany zakręt obrać z prędkością 150km/h bez mniejszego problemu i spuszczania się a w tej chwili to jest 140 i czuję się nie pewnie .
Z głębszych diagnoz podczas ruszania i hamowania (na wyprostowanych kołach) do postoju słyszę z prawej strony takich kilka tyknięć ( z dwa czasem trzy). Podczas pełnego skrętu i ruszania zero jakichkolwiek stuków czy tykań.
A także gdy jadę z prędkością nawet od 50 km/h wzwyż i gwałtownie ruszam kierownicą lewo-prawo to mruga kontrolka kontroli trakcji .Czy jest to normalne że gubi trakcje w taki sposób ? Troche nie wydaje mi się
Uprzedzając podstawowe pytania to :
- wiskoza zregenerowana i zmodyfikowana do 10 kg
- stabilizatory grubsze z firmy WHITELINE
- geometria była robiona wszystko jest dobrze ustawione
- brak jakichkolwiek luzów (sprawdzane recznie na kanale jak i podnosniku brechą) na szarpakach jeszcze nie byłem.
- ciśnienie w oponach jak i same opony w dobrej kondycji
- jezdżone było z komputerem zero jakich kolwiek błedów i złych pomiarów
Pozdrawiam Serdecznie i prosze o odpowiedzi gdzie szukać i co dalej działać