Skocz do zawartości

Problem z centralnym zamkiem w tylnych drzwiach


matios16

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, 

 

Czy ktoś może przerabiał coś podobnego. 

Subaru Legacy H6 2004 kombi. 

 

Przy zamykaniu drzwi pilotem, w większości przypadków tylne drzwi za kierowcą się nie zamykają. 

Czasem pomaga ponowne naciśnięcie przycisku zamknięcia, ale czasem muszę to robić nawet 5 razy przy okazji męcząc pozostałe zamki. 

 

Czytałem, że może być problem z silniczkiem w zamku. 

Czy może być jeszcze jakąś przyczyna? 

Co do silniczka znalazłem taki na aliexpres:

https://m.pl.aliexpress.com/item/32970115353.html?pid=808_0016_0131&spm=a2g0n.search-amp.list.32970115353&aff_trace_key=&aff_platform=msite&m_page_id=4588amp-EvZIdeZoDfcsRKSvuCc9lw1587760588740&browser_id=532559e2c83149e0b433011a7854eb07&is_c=Y

 

 

Czy ktoś ma jakiś trop od czego zacząć? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno silniczek z Accorda pasuje, znalazłem taką informację na forum. 

Orientujcie się ile może kosztować taka wymiana? 

 

Gdyby zabrać się za to samemu to trzeba coś lutować gdyby nowy silniczek z Accorda okazał się działać w zła stronę i zamiast zamykać otwierał? 

Edytowane przez matios16
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wymieniałem silniczki we wszystkich drzwiach i ani razu nic nie ciąłem, ale też nie pamiętam dokładnie jak to się wyjmowało. Pytasz jak skleić te dwie połówki modułu w którym siedzi silniczek, czy ten fragment, który naciąłeś?

Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kleiłem kropelką, jak rozpołowisz ten mechanizm podwarzajac w jednym miejscu, to ta fabryczne spoina tak ładnie pęka, że wystarczy cienka warstwa kropelki, złożyć, owinąć taśmą na czas schnięcia i wsio.

Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Opcja zamiany silniczka z siłownika NTY EZC-HD-004 (26zł) wydaje się być najtańszą opcją. Najwięcej zabawy jest żeby wyjąć i włożyć cały zamek na swoje miejsce w przednich drzwiach. Ja dwie połówki podkleiłem klejem do plastiku plus przewierciłem i skręciłem śrubką 4mm

 

112597005_304767564097905_5556422138104297664_n.thumb.jpg.d767e4f7427a1acfbabf93b34343c890.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
23 godziny temu, matios16 napisał:

Mój trzymał się reszty w kilku miejscach oznaczyłem je tutaj numerkami. 

z tego co pamiętam, to po drugiej stronie jest plastikowa osłona, trzeba ją ściągnąć i wtedy odkręcić wkręt trzymający siłownik z reszta zamka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Ja w moim mechanizmie musiałem wymienić sam sczotkotrzymacz silniczka ponieważ zakupiony silniczek miał inny kształt walka wirnika. Ale nie było większego problemu z wymianą. Warto zaznaczyć, że drzwi lewe i prawe są na jednym obwodzie i jak jest np problem (zwarcie) w silniczku na lewym tyle to prawy tył też nie będzie chodził. 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...