FrenzE Opublikowano 28 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2020 (edytowane) Witam w końcu pora pochwalić się moim pierwszym Forkiem w błękitnym kolorze 64Z. Jestem jego trzecim a w Polsce drugim właścicielem. Fotek to jak widać SG z motorem 2.0 DOHC i automatyczną skrzynią biegów. Edytowane 28 Marca 2020 przez FrenzE 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrenzE Opublikowano 28 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2020 Za autko powoli się zabrałem i w pierwszej kolejności poszło sprawdzenie progów oraz i konserwacja. Dużym zaskoczeniem był stan tyłu samochodu tylko kilka małych ognisk rdzy bez dziur. Albo auto jest w tak dobrym stanie lub było dobrze zrobione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrenzE Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2020 IZnalazło się trochę wolnego czasu i zrobiona płyta pod silnik z blachy ocynkowanej dx51 2mm, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norweski_Pacjent Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Witam w końcu pora pochwalić się moim pierwszym Forkiem w błękitnym kolorze 64Z. Lubię go w tej wersji. Mój niestety 5F2 - Evergreen Metallic(55M) & Steel Gray Metallic(26D), czyli zielony brzydal Ale i tak go lubię. U mnie ten sezon także upłynie pod znakiem walki z rudą, ale chyba nie będzie tak kolorowo jak u Ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KPR Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Gratuluję nabytku. Pochwal się jak to ogarniesz:) wrzuć jakieś foto także z terenu, tam gdzie mieszkasz jest gdzie się wybrać:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrenzE Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 18 godzin temu, Norweski_Pacjent napisał: Lubię go w tej wersji. Mój niestety 5F2 - Evergreen Metallic(55M) & Steel Gray Metallic(26D), czyli zielony brzydal Ale i tak go lubię. U mnie ten sezon także upłynie pod znakiem walki z rudą, ale chyba nie będzie tak kolorowo jak u Ciebie Z racji wolnego czasu zaczęła się akcja " konserwacja i trochę innych pierdół do ogarnięcia. Z braku kompresora doraźnie bitunit w sprayu a docelowo u ojca chcę poprawić Novol Cobra. Przy okazji ogarnąłem cięgno od regulacji xenonów z tyłu. 17 godzin temu, KPR napisał: Gratuluję nabytku. Pochwal się jak to ogarniesz:) wrzuć jakieś foto także z terenu, tam gdzie mieszkasz jest gdzie się wybrać:) Koło mnie coś się znajdzie ale lepsze są w moich stronach rodzinnych. W sumie to tam zachorowałem za Subaru i długo ta choroba kiełkowała. Miałem okazję widzieć chyba drugi ogólnopolski zlot Subaru w Wysowej Zdrój. Tyle gwiazd w jednym miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrenzE Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2020 (edytowane) W dniu 7.04.2020 o 14:33, Norweski_Pacjent napisał: W dniu 7.04.2020 o 15:26, KPR napisał: Edytowane 9 Maja 2020 przez FrenzE Dwa razy to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrenzE Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Skończone nadkola teraz pora na podłogę. A propos terenów to wyprowadziłem Forka na spacer 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrenzE Opublikowano 11 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2020 Znowu chwila na ręczne robótki. Tył wyszedł fajnie ale przód mi się nie podoba za bardzo. Zobaczymy kiedy mnie wkurzy i zmobilizuje na poprawki 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrenzE Opublikowano 9 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2020 (edytowane) Wszyscy się rozpisują o swoich fotkach to może zrobię sprostowanie odnośnie mojej błękitnej perły. Forek SG z 2007 roku w kolorze 64z. Silniczek ej20f, 2.0x DOHC 158km, Skrzynia automat z trzema trybami (Power/ A/T /Hołd) Wyposażenie: lampy Xenon, środek skóra jasny brąz (może beż), przeszklony dach, dołożony przez wcześniejszego właściciela zestaw głośnomówiący Subaru Sedeya6001. Ostatnio wyprowadziłem Forka na spacer w rodzinne strony Edytowane 29 Maja 2020 przez FrenzE Źle zapisałem oznaczenia silnika 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrenzE Opublikowano 28 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2020 Przyszła pora na trochę dłubania. Tak jak inni koledzy zabrałem się za fotel jeden potem drugi No ale mnie poniosło i w ruch poszła tylnia klapa. Niestety wyszło że forek był wiertkami kręcony - w robocie mam gwinty do nagniatanie. Trzeba się uśmiechnąć do majstra. A jaki syf się uzbierał pod blendą i gumami, chyba jeszcze z czasów młodzieńczych no i niestety rudy nalot zaczoł się pokazywać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2020 Ciężko ściągnąć tylną blendę? Mam identyko auto tyle że w manualu Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Zygmunt Opublikowano 5 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2020 może też bym tam zajrzał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrenzE Opublikowano 6 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2020 (edytowane) Kilka śrub od środka chyba 6 na kluczyk 10, tylko trzeba uważać żeby nie odkręcić mocowania od mechanizmu bo wyleci jego zawartość, jest kilka zatrzasków i schodzi topornie. Jak się bawić to się bawić. Czyszczenie i baranek pod blendę poszło kable od podświetlenia trochę przeszkadzają ale za to jest okazja aby je dobrze wymyć Edytowane 6 Czerwca 2020 przez FrenzE Dopisanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrenzE Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Przyszedł zaszczytny czas. Pęknięte 310k km i pierwsza poważna wymiana. Wymiana rozrządu komplet z pompą wody, płyn chłodniczy, olej silnikowy z filtrami, olej w dyfrach, olej ze wspomagania. Wymiana świec - kupione w zeszłym roku i wyszedł zonk z czterech dwie się rozsypały na porcelanie więc wymiana na raty i bez wyciągania silnika. Trochę zabawy ale da się (nie żeby moje pierwsze Subaru a w karierze dłubie przy drugim boxerze -był kiedyś ojca VW transporter 1.9 wbx). Do szczęścia jeszcze płyn hamulcowy i dobra konserwacja by się przydała ale komu dać to nie wiem a samemu to brak czasu i sprzętu. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 20 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2021 No i spoko powoli do przodu dziubać po trochu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrenzE Opublikowano 10 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2021 Niestety bardzo powoli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrenzE Opublikowano 3 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2022 Ostatnio sprawdzałem i da się zmierzyć luz zaworowy w silniku DOHC bez wyciągania silnika ale faktycznie bardzo ciasno. W sumie pytanie luz na wydechu w 7 miejscach mam 0.3 a jeden 0.25. serwis mówi że ma być 0.35, kto lepiej wie niech doradzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się