sali1206 Opublikowano 28 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2020 Mam problem z maglownica, dałem ją do regeneracji po założeniu jej do auta przy skręcie w prawo lub przy cofaniu drży kierowca. Co może być przyczyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STRAZAK Opublikowano 29 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2020 Zbieżność, słabej jakości regeneracja, zapowietrzony częściowo układ, stary olej w układzie, pompa wspomagania - masz do wyboru i koloru. Napisz coś więcej o tej regeneracji to może trochę zawęzimy obszar poszukiwań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sali1206 Opublikowano 29 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2020 Pierwsza regeneracja nie udana po przejechaniu 1km uszczelniacze się posypały. Po reklamacji auto przejechało jakieś 1200 km po czym na kierownicę zaczęły przenosić się stuki, i w końcu przy małych prędkościach, to znaczy przy zawracaniu cofaniu przenoszą się drgania jak by coś przeskakiwało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STRAZAK Opublikowano 29 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2020 Drążki kierownicze skręcone na max ? sworznie kuliste zapewne nowe ? i na koniec ta nieszczęsna zbieżność - rozumiem że sprawdzona ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sali1206 Opublikowano 1 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2020 Zbieżność ustawiłem w piątek, a co do reszty sprawdzę w poniedziałek i wtedy się odezwę. Podziękował bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 1 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2020 13 godzin temu, sali1206 napisał: Pierwsza regeneracja nie udana po przejechaniu 1km uszczelniacze się posypały. Po reklamacji auto przejechało jakieś 1200 km po czym na kierownicę zaczęły przenosić się stuki, i w końcu przy małych prędkościach, to znaczy przy zawracaniu cofaniu przenoszą się drgania jak by coś przeskakiwało. A brałeś pod uwagę uszkodzenie wiskozy? Skoro przy skręconych kołach na maksa coś "przeskakuję", to może być wiskoza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Chudzik Opublikowano 1 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2020 6 godzin temu, lojszczyk napisał: A brałeś pod uwagę uszkodzenie wiskozy? Skoro przy skręconych kołach na maksa coś "przeskakuję", to może być wiskoza Dokładnie, to moze buc objaw padniętego wisko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 1 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2020 W takim razie jaka skrzynia tam siedzi, automat czy manual? Ale strzela przy cofaniu też na skręconych kołach czy na prostych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sali1206 Opublikowano 1 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2020 Skrzynia biegów automat 4 ,i są to bardziej wibracje niż strzelanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sali1206 Opublikowano 1 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2020 Jak koła są prosto to też wibruje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 1 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2020 Jak na prostych kołach to wykluczamy napęd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 1 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2020 Opony takie same? felgi o tych samych parametrach? pamiętam, jak założyłem dojazdówke z VAGa, to ciągnęło niesamowicie na lewo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sali1206 Opublikowano 1 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2020 Opony takie same felgi oryginalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 1 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2020 Ten dźwięk jest jakby cykliczny czy jednorazowy? Czy np co obrót koła?A nie grzeje Ci się koło od hamulcy. Skrajny przypadek ale może masz źle poprowadzony wężyk do zacisku. Był tylko magiel robiony? Czasem od starego płynu przewody elastyczne korodują wewnątrz. Robi się wtedy coś w rodzaju zwężki. Do zacisku płyn dochodzi gdy wciskasz hamulec ale nie spada gdy go puszczasz. Można zdjąć zaciski i zobaczyć czy tłoczki wracają gdy puścisz hamulec. Piszę bo miałem taką sytuację, że grzało mi się koło w innym samochodzie i wymiana wężyka rozwiązała problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sali1206 Opublikowano 1 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2020 Przy skręcie kół zwłaszcza w prawo ,wibracja jest cykliczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się