_riddler Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 (edytowane) Czesc wszystkim, Czy ktos zetknal sie z podobnym wyciem, dobywajacym sie spod maski, jak w zalaczonym nagraniu ? Zaczyna sie od 10sek. Problem w tym, ze pojawia sie losowo, na zimnym silniku i tylko podczas jazdy (niskie przelozenie, obroty < 2500 ), nasila sie przy wciskaniu pedalu gazu. Przy rozgrzanym silniku i wyzszym biegu problem znika. Silnik to wolnossacy EJ253, automat 4-biegowy (2007 rok), przebieg 91tys mil Mikropaski (wielorowkowe) od alternatora i klimy + rolki sprawdzone. Rozrzad robiony 12tys mil (~20tys km) temu. Nastepne w kolejce do sprawdzenia jest łożysko na pompie płynu i lozyska zdawcze w skrzyni. Z gory dzieki za wszelkie pomysly gdzie jeszcze sprawdzac! ps. wydaje mi sie ze podobny case mogl byc tutaj - https://forum.subaru.pl/topic/46576-wycie-w-przeniesieniu-napędu Silnik.mp3 Edytowane 31 Grudnia 2019 przez _riddler Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoosyn Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Miałem podobny dźwięk (bardziej bym go nazwał miauczeniem). Pojawił się po zmianie rozrządu, najbardziej było go słychać około 2500rpm. Zniknął po ponad 100kkm przy następniej zmianie rozrządu. Okazało się że pasek wydawał takie dźwięki. Zdaje się że był to continental albo contitech. W internecie znalazłem podobne relacje użytkowików Brzmiało to podobnie, ale nie zmieniało się wraz z temperaturą więc to pewnie fałszywy trop. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 A nie jest to jakiś przydźwięk z alternatora słyszany w głośnikach? Jechałeś z wyłączonym radiem? Czy tylko ściszonym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_riddler Opublikowano 31 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 (edytowane) Radio wylaczone. Jak mocniej docisne gaz to robi sie dosc glosne i ... strasznie irytujace Edytowane 31 Grudnia 2019 przez _riddler Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Nie wiem czy w SG też jest. Ale zlokalizuj bezpiecznik FWD. Wepnij go, powinna się pojawić na liczniku lampka FWD. Bezpiecznik u mnie jest przy bezpiecznikach w komorze silnika. Pewnie u Ciebie też tam będzie. Operacje wykonaj na wyłączonym zapłonie. To wszystko spowoduje odepiecie tyłu. Jeśli to łożyska to będą nie obciążone wtedy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_riddler Opublikowano 10 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2020 problem sie rozwiazal - pompa wspomagania siadla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas Opublikowano 11 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2020 12 godzin temu, _riddler napisał: problem sie rozwiazal - pompa wspomagania siadla Jezeli jestes pewien ze to pompa wspomagania to sprawdz najpierw szczelnosc wezyka od zbiornika do pompy. W 95% pomaga uszczelnienie albo wymiana wezyka. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się