Cześć,
Od miesiąca mechanik walczy z moim Subaru i coś nie może trafić. Obecnie samochód pójdzie do elektryka, ale może ktoś z Was poradzi co jeszcze można sprawdzić.
Objawy: przy dojeździe do skrzyżowania + 20sek obroty spadają dość nisko, samochód szarpie i gaśnie (tylko w trybie Drive, na P czy N lub przy dodaniu gazu > 1500 obr. jest ok).
Na komputerze:
P0340 [0x0340]
Camshaft position (CMP) sensor A, bank 1 - circuit malfunction
Status: Confirmed
----------------------------
P0301 [0x0301]
Cylinder 1 - misfire detected
Status: Confirmed
----------------------------
P0302 [0x0302]
Cylinder 2 - misfire detected
Status: Confirmed
----------------------------
P0303 [0x0303]
Cylinder 3 - misfire detected
Status: Confirmed
----------------------------
P0304 [0x0304]
Cylinder 4 - misfire detected
Status: Confirmed
----------------------------
P0420 [0x0420]
Catalytic converter system, bank 1 - efficiency below threshold
Status: Pending
Katalizator - zmieniony 6mies. temu, wyrzucona tuleja kątowa.
Przy obecnej usterce zaczął od nowych świec, regulacji zaworów. Później gdy walnął P0340 - zmiana czujnika wału rozrządu. Następnie adaptacja i czyszczenie przepustnicy. Ostatnio wymieniliśmy przepustnicę, samochód przejechał 50km z pełną mocą. Następnego dnia po 5km trasie - to samo: P0340 i komplet wypadania zapłonu.
Obecnie auto poleci do elektryka. Mechanik twierdzi, że przepustnica i dolot ok. Coś jeszcze mógłby sprawdzić ? Dzięki z góry za rady.