Wojtek Wilk Posted November 28, 2019 Share Posted November 28, 2019 Po podniesieniu Forka sprężyny lekko ocierają o nadkole. Myślę o przedłużeniu wahaczy o 5-10 mm. Waham się ;0 czy suwak (wielowypust) na przegubie nie będzie za bardzo wysunięty, co go osłabi. Może ktoś przerabiał ten temat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirasek Posted November 28, 2019 Share Posted November 28, 2019 Obniż tylne sanki/wózek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojtek Wilk Posted November 28, 2019 Author Share Posted November 28, 2019 Wolał bym zachować prześwit do mostu. Wiem że angole w USA i Australii stosują regulowane wahacze nie tylko w forkach, ale nie znam wpływu lekkiego wysunięcia półosi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
koziolek Posted November 28, 2019 Share Posted November 28, 2019 Na pewno wszystko zostało złożone jak trzeba, sprężyna siedzi na swoim miejscu? Sporo ludzi liftuje forki i chyba nikomu nie ocierało. Tył podniosłeś 3 cale? Podkładki, czy lift spawany? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojtek Wilk Posted November 28, 2019 Author Share Posted November 28, 2019 (edited) 2", ale oryginalnie stał już dość wysoko, sprężyny i amory ori Subaru, gr sprężyny 13,5mm, wszystko perfetto. Mam zdjęty drążek reakcyjny dla większego wykrzyżu, pewnie to też jakoś wpływa Edited November 28, 2019 by Wojtek Wilk Link to comment Share on other sites More sharing options...
koziolek Posted November 28, 2019 Share Posted November 28, 2019 Właśnie sprawdziłem w moim SG i faktycznie kielich amortyzatora jest blisko budy, a mam tylko wyższe sprężyny ironman. Kolega @weiser chyba testuje takie wahacze z wstawioną śrubą regulacyjną. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan Dziedzic Posted November 28, 2019 Share Posted November 28, 2019 Przez drewienko potraktuj pan blachę i bedziesz pan zadowolony Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan Dziedzic Posted November 28, 2019 Share Posted November 28, 2019 Zresztą widze na zdjęciu ze nie dałeś podkładki pod przednie mocowanie tylnego wahacza. Tu też może być problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
weiser Posted December 2, 2019 Share Posted December 2, 2019 @Wojtek Wilk Nie potrzebujesz żadnych kombinacji tylko: 1. problem z kołem przesuniętym do przodu - montujesz dystans wahacza wzdłużnego takiej wysokości jakiej masz lift z tyłu - zwykle są w zestawach z podkładkami pod amory ale jak pogadasz to kupisz oddzielnie, dowolnej wysokości 2. sprężyny ocierają o nadkole? chyba nie. koło prawdopodobnie trze o amor - wystarczy odsunąć koło od amorka dystansem (np 20 mm) lub kupić felgi o mniejszym ET (30 lub mniej) - najtańsza opcja to felgi stalowe od Audi A1 w cenie ok 200 zł za komplet Mam u siebie wahacz regulowany GodSpeed i nie wiem czy to polecać. Do ciężkiego offroadu jaki zdarza mi się uprawiać polecam bo są pancerne, ale to jest konstrukcja typu uniball, więc są głośne i w normalnym użytkowaniu auta przeszkadzają. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan Dziedzic Posted December 2, 2019 Share Posted December 2, 2019 Jaki rozmiar opony ? Bo jeśli więcej niż 205 na tej feldze to będzie tarło o amor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafaelo Posted December 10, 2019 Share Posted December 10, 2019 Oprócz montażu podkładki pod wahacz wzdłużny to sprawdź czy nie masz wygiętych amortyzatorów. Miałem już taki przypadek ze się wygięły i opona tarła o amortyzator a sprężyna dotykała do Karoserii Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
koziolek Posted December 14, 2019 Share Posted December 14, 2019 Sprawdziłem przy okazji jak jest u mnie na zimowych felgach, 215/55/17 ET50 opona ociera frędzlami (takie cycki odstające po produkcji) o amortyzator, jestem w szoku.Jest z dwa milimetry zapasu, felgi forka mają ET 48 więc dodatkowe dwa mm.Taptane Tapatalkiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now