Jump to content

Wojtek Wilk

Nowy
  • Content Count

    48
  • Joined

  • Last visited

About Wojtek Wilk

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Bielsko Biała
  • Auto
    Subaru Forester Hubertus

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Chcę kupić most do Forka 2000. Potrzebuję taki z vlsd. Wiem że raczej jest to przełożenie 37/9 (4,111), że pasuje z Forka 2l turbo. Na allegro i olx jest tego bardzo dużo, ale opisy marne, może ktoś wie z czego ew jeszcze, z jakich roczników i jak rozpoznać właściwy. Szukam takiego za rozsądną kasę, więc te za 500 + nie bardzo mnie interesują. Dzięki za pomoc
  2. też o nich myslę, dla ogólnie pojętej estetyki. Masz może jakieś pojęcie o wzmocnieniu blokady visco w dyfrze?
  3. Ok, przechodzę powoli do następnego etapu, czyli blokad : centrali i dyfra. Centralke pewnie zrobię u chłopaków w Wawie, myślę tylko czy lepiej 10,czy 20scia. Teorię znam, muszę poszperac trochę w opiniach użytkowników. Na tył zastanawiam się czy włożyć grzechotnika czy wzmocnić visco w dyfrze od turbo. Tutaj mam spory dylemat, muszę również poczytać opinie, szczególnie te od visco. Jeśli ktoś ma doświadczenia w tym temacie, bardzo proszę o info. Dzięki
  4. Raczej nie, ale może ktoś wie więcej na ten temat?
  5. Viskoza będzie wzmacniana, dzięki
  6. Chcę zamontować w swoim forku dyfer z wiskozą. Pewnie ktoś wie jak szukać takiego. Dziękuję za pomoc
  7. 2", ale oryginalnie stał już dość wysoko, sprężyny i amory ori Subaru, gr sprężyny 13,5mm, wszystko perfetto. Mam zdjęty drążek reakcyjny dla większego wykrzyżu, pewnie to też jakoś wpływa
  8. Wolał bym zachować prześwit do mostu. Wiem że angole w USA i Australii stosują regulowane wahacze nie tylko w forkach, ale nie znam wpływu lekkiego wysunięcia półosi.
  9. Po podniesieniu Forka sprężyny lekko ocierają o nadkole. Myślę o przedłużeniu wahaczy o 5-10 mm. Waham się ;0 czy suwak (wielowypust) na przegubie nie będzie za bardzo wysunięty, co go osłabi. Może ktoś przerabiał ten temat?
  10. Też nie lubię grzebać w tym co jest dobre, to kwestia jedynie estetyki, a 2 podkładki zadowolily by moje trochę wybujale ego . Jeszcze bardziej nie lubię wydawać pieniędzy
  11. Mam z tyłu śruby mimosrodowe i z przodu dodatkowe również mimo. Koła stoją prosto, ale wahacze poprzeczne z tyłu zmieniają kąt przesuwając się do środka samochodu. W ten sposób koła nieco chowają sie w nadkolach. Przedłużenie tylnych wahaczy na śrubach rzymskich wyciąga półośki , czego chcę uniknąc. Właściwie w tej chwili chcę poprawić nieco wygląd Forka, natomiast na wyprawę flansze ściągnę. Interesuje mnie jedynie jak zachowuja się łożyska tylnych kół pod większym obciążeniem, jakim jest przesunięcie opon na zewnątrz. I nie interesuje mnie teoria. Tą znam
  12. Mam śruby mimo z tyłu i z przodu. Przy takim podwyższeniu koła stoją dołem do środka.
  13. Mam następny dylemat: podniosłem forka z przodu o 2" z tyłu o 3cm i tył stoi teraz wyżej niż przód, co jest ok, bo dojdzie jeszcze zabudowa i obciązenie wyprawowe. Ale o ile przód nie zmienił znacznie swojego położenia, o tyle tylne koła po zmianie kąta wahaczy poprzecznychzbliżyły się trochę do środka (geometria, trójkąty ). Zastanawiam się czy nie zastosować na czas użytkowania samochodu w Polsce dystansów 2cm, aby przywrócić mu naturalną formę. Mam załozone opony Yoko geolander 195/80/15, więc wygląda trochę dziwnie. Oczywiście na wyprawę zdejme poszerzenia, by nie obciążac łożysk. Mam pytanie - jak sprawują się tylne łozyska z takim obciązeniem? Moze ma ktoś doświadczenie w tek kwestii? i czy może ktoś z grupy dorabia takie dystanse (wiem, na rynku jest ich sporo) ale zależy mi na sprawdzonych. Dziekuje za informacje
×
×
  • Create New...