Jump to content

weiser

Nowy
  • Content Count

    51
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

weiser last won the day on January 13

weiser had the most liked content!

Community Reputation

114 Wspaniały

1 Follower

About weiser

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Białystok
  • Auto
    Subaru Forester SG 2.0 MT, Subaru Legacy IV 2.5 AT

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tez korzystam tylko z szekli syntetycznych i polecam ,- nie dość że bezpieczne to bardzo wytrzymałe (zrywalnosc 10, 12 ton)
  2. @Panzerpferd @koziolek Jeśli dobrze widzę to te fabryczne mocowania nie są na podłużnicach, tylko na przednich sankach. A sanki są elementem wymienialnym w razie czego. Ja takie rozwiązanie jak Panzer kombinuje widziałem i uważam że jest nieglupie bo w miare równomiernie rozprowadzi energię. Ale poszukałbym dla wszystkiego jakiegos magika od spawarki, konstrukcji stalowych czy coś zeby zrobił jakąś prostą rozpórkę (plyta pod silnik juz dziala trochę jak rozporka, ale przydałoby się coś jeszcze).
  3. @pi. Najbardziej negatywnie wplywa blokada na tyl, poniewaz potrzebuje przyczepności zeby "przeskakiwać" przy skrętach. A gdy jej nie ma za dużo, np. na śliskim to potrafi pociągnąć tyl bokiem. Po prostu trzeba trochę zmienić przyzwyczajenia i bardziej uważać. Coś za coś.
  4. @koziolek To głównie płytki spinają, choć olej tez.
  5. Uwierz mi, to miażdży w terenie (taki spawlock bez jego wad). Miałem wcześniej wzmocniony VLSD, ale nie ma porównania imo (choć 30kg może być ciekawe )
  6. Tył - to pełna blokada mechaniczna TorQ Locker z USA, wytrzyma wszystko a już na pewno Forka https://www.torqmasters.com/torq_locker_tl_r1605b_subaru_r160_five_bolt. Zresztą próbowałem pomóc im znaleźć rozwiązanie dla głośnej pracy blokady, za pomocą customowych podkładek - teraz chyba wysyłają je w pakiecie. Środek - na ten moment ręczna blokada jest do zrobienia tylko w skrzyniach automatycznych z VDC oraz manualach z DCCD, są jakieś próby zrobienia tego na bazie zwykłego centralnego dyfra ale jak na razie bez efektu. Ja zrobiłem wzmocniony najpierw do 10kg, teraz do 20kg cen
  7. Widzę że @koziolek mnie wspomnial to się podłączę. Jesli mówicie o SF jak w temacie to nie wiem czy ktoś robi osłony profesjonalnie. [Edit] https://www.skid-plate.com/steel-skid-plate-for-subaru-forester-1-1997-2002 https://www.offroadmanni.eu/Skid-plate-for-Subaru-Forester-SF-2-mm-steel-engine Miałem z obu firm do SG - przyszły szybko i były dobrze wykonane, tu jest co prawda 2mm blachy, u mnie były 3mm ale auto katowane i trzymało się wszystko jak trzeba. Odradzam "rękodzieło" chyba że będzie robił to ktoś kto ma pojęcie o akcesoriach do offroadu - panuje u nas przekonan
  8. Autem bez ramy i sztywnych mostów - głupota. Błoto takie bardziej wciąga
  9. Też mi się podobają - fajne na wyprawówkę, duże, pakowne, z dobrymi silnikami, i niedrogie w sumie. Na Wschodzie (Rosja, Ukraina itp) jeździ mnóstwo Pajero z którym dzieli wiele elementów, Sporty też jeżdżą oczywiście - więc w razie draki da się naprawić, a nie wieźć na lawecie do Polski jak powiedzmy takiego Jeep'a w automacie Ale Forki są takie fajne i tyle jeszcze zabawy w modyfikacje, że nie wiem czy się kiedyś zdecyduję. Bo jak się skończy zabawa z SG to można się zabrać za SH lub XV Powiedz mu, że jak kupi Pajero to ja żone kupię Lagunę - wtedy będą dwie
  10. Brak blokad mostów - a ile aut fabrycznie ma blokady mostów,? Na palcach jednej ręki można policzyć. A cała reszta to są rzeczy dodane do aut - blokady ARB i ich klony, blokady lunchbox locker, spoole itp. Subaru od większości aut terenowych różni się tym, że jest to AWD z centralnym dyferencjałem w przeciwieństwie do 4WD z dołączanym ręcznie napędem na przód (choć jest i Land Rover z AWD, Jeep w kilku wariantach, Pajero z Super Select itp.). W Foresterach I, II i częściowo III generacji opcje podkręcenia napędu są na ten moment (bo pojawia się coraz więcej rzeczy) następujące: Prze
  11. Żeby nie było że ta słynna górka to jest problem tylko dla naszych Subaru, zerknijcie jak w podobnych warunkach radzą sobie (i nie radzą) bardziej rasowe terenówki: Od razu się przypominają sceny z Suwalszczyzny sprzed 2 tygodni
  12. Aha, najtańsza i najprostsza opcja na felgi to stalówki 15 cali ET29 od Audi A1, już od 250 zł za komplet Link https://allegro.pl/kategoria/do-samochodow-stalowe-257712?srednica-felgi=15"&rozstaw-srub=5x100&odsadzenie-et=29&stan=używane
  13. Felgi bodajże od Seata, 15 cali 5x100 ET25 plus dystanse 20mm. Opona General Grabber AT3 215/75r15 Dystanse dlatego że docelowo będzie 4,5/5 cali liftu i opona MT 29 cali, więc się już przygotowuję. Lift się robi, opony czekają w garażu, auto oddałem do zaprojektowania stalowych progów i zderzaków. Będzie grubo
×
×
  • Create New...