spawalniczy Opublikowano 21 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2022 W dniu 19.01.2022 o 22:52, leto napisał: Prawdziwy sztos jeżeli chodzi o materiały o SBD, raz na zawsze rozwiewa większość wątpliwości [polskie napisy]. Wydźwięk jest ogólnie zaskakująco pozytywny, dla właścicieli silników skonstruowanych po kwietniu-maju 2010 roku. Podsumowując, wzmocniony blok 8 zamiast 4 tulei prowadzących (nie wiem co to właściwie jest) i wzmocniony wał korbowy. Skoro tak, to ciekawe jak ten człowiek wytłumaczy awarie diesli w dużo młodszych rocznikach? Nowy OBK wszedł w 2015r. Serwisowałem go regularnie przez 3 lata w ASO i praktycznie przy każdej wizycie spotykałem jakiś egzemplarz tego modelu z dieslem stojący pod płotem z wyjętym silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 21 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2022 Ale to materiał na YT, nie wiesz kto mu co zapłacił/obiecał... Rzeczywistość jest jasna, stoją pod płotem ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leto Opublikowano 21 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2022 (edytowane) Wydaje mi się że gość jest dość wiarygodny oglądałem jeszcze jeden jego opis silnika subaru H6, i mówi bez ogródek. Polecam obejrzeć materiał, na pewno więcej informacji, i bardziej konkretnych niż w filmie polskiego Profesora. 2 godziny temu, spawalniczy napisał: lata w ASO i praktycznie przy każdej wizycie spotykałem jakiś egzemplarz Tak od nowości zaraz nie padały.. może chodziło o problemy z dpf'em? [wiem że do tego silnika się nie wyjmuje..] Edytowane 21 Stycznia 2022 przez leto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 21 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2022 2 godziny temu, leto napisał: Tak od nowości zaraz nie padały.. Z tego, co pamiętam rekordzista na forum nie dojechał do pierwszych 10 kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ManoLEE Opublikowano 21 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2022 Te silniki padają nawet z 2016, zapewne większe przebiegi wytrzymują, ale widziałem przypadek z tego właśnie roku przy 160 tys. zdechł. Więc mamy jasność prędzej czy później każdy padnie, nowy short block to jedyny sensowny sposób na naprawę i również pytanie na jak długo starczy. Znajomy ma rocznik 2008 Forestera wytrzymał 280tys. Zdecydował się na nowy short block. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się