Vercy Opublikowano 17 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2019 Witam, Jakie amory wstawiać do tyłu w Forku SF? KYB Gflex? Coś innego? Jeżdżę głównie na asfalcie, szutrach i okazjonalnie po lesie. Zakładam, że muszę kupić amory i sprężyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 18 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 (edytowane) Kupiłem zwykłe KYB. A dlaczego musisz sprężyny zmieniać? Nie masz SLS przecież. Edytowane 18 Października 2019 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 18 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 5 godzin temu, ewemarkam napisał: Kupiłem zwykłe KYB. A dlaczego musisz sprężyny zmieniać? Nie masz SLS przecież. SLS znaczy samoregulacji? Jeśli tak to mam. Generalnie wygląda jakby prawa była bardziej wybita niż lewa ale to może być ze względu na amory. Swoją drogą to myślałem, że sprężyny z oryginału nie pasują do zamienników. Ps co masz na myśli "zwykłe" KYB, myślałem że Gflex jest zwykłymi do nas, producent nie podaje że klassic pasuje. Do tego z przodu mam 5cm dystans; do tyłu też muszę kupić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 18 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 (edytowane) Zwykłe KYB mam na myśli dobrane w/g katalogu, zamawiał mi mechanik, prosiłem o zwykłe. Szczerze to nie wiem jaki typ mam włożony. Masz SLS? Jesteś pewny że masz na nich jakaś ekstra puszkę ? Pokaż zdjęcie. Edytowane 18 Października 2019 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 18 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 s-turbo miało SLS - u mnie poprzednik wymienił amory na zwykłe i zostawił stare sprężyny od SLS (te cieńsze) - efekt taki że miałem "duposiad". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 18 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 opcją jest tez kupno amorów ze sprezynami of forka SG - pasuja plug and play a forek dostanie dodatkowe 3 cm przeswitu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gacu Gac Opublikowano 18 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 4 minuty temu, klev napisał: s-turbo miało SLS - u mnie poprzednik wymienił amory na zwykłe i zostawił stare sprężyny od SLS (te cieńsze) - efekt taki że miałem "duposiad". A czy poliftowe sturbo wychodziło może też w wersji bez sls? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 18 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 W takim razie w SG jest pokrętło regulacji wysokości świecenia lamp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 18 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 15 minut temu, ewemarkam napisał: W takim razie w SG jest pokrętło regulacji wysokości świecenia lamp? To akurat chyba w każdym aucie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 18 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 nie miałem SG to nie wiem, wiem że w moim SF po lifcie były SLS i wiem, że wstawiając amory ze sprężynami z SG zyskuje się 3cm w górę. Tyle wiem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 18 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 46 minut temu, Vercy napisał: To akurat chyba w każdym aucie jest Nie w każdym, jeśli samochód ma samoregulujące zawieszenie to nie jest to konieczne. Dlatego pytam. Ale znalazłem już zdjęcia przed liftem są a w polifcie SG nie ma pokrętła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 18 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 7 minut temu, ewemarkam napisał: Nie w każdym, jeśli samochód ma samoregulujące zawieszenie to nie jest to konieczne. Dlatego pytam. Ale znalazłem już zdjęcia przed liftem są a w polifcie SG nie ma pokrętła. Ok, to masz na myśli śruby zerujące ustawienie lamp. Bo normalnie robi się to za pomocą regulatora w kabinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 18 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 Nie w każdym, jeśli samochód ma samoregulujące zawieszenie to nie jest to konieczne. Dlatego pytam. Ale znalazłem już zdjęcia przed liftem są a w polifcie SG nie ma pokrętła. W polifcie nie pokrętła nie ze względu na SLS tylko na ksenony, które wymagają automatycznego poziomowania lamp. I takie jest w poliftach z ksenonem. Polifty ze zwykłymi lampami mają pokrętło. A co do zawieszenia to najprostszym modelem amortyzatorów do forga jest Excel-G, do tego ptzy SLS trzeba wymienić sprężyny, robi je m.in KYB, Pedders czy Ironman, tylko te ostatnie dodatkowo podnoszą zawieszenie. Można też wstawić sprężyny OEM z wolnossaka, bo w nich nie było SLS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 18 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 2 minuty temu, skwaro napisał: W polifcie nie pokrętła nie ze względu na SLS tylko na ksenony, które wymagają automatycznego poziomowania lamp. I takie jest w poliftach z ksenonem. Polifty ze zwykłymi lampami mają pokrętło. A co do zawieszenia to najprostszym modelem amortyzatorów do forga jest Excel-G, do tego ptzy SLS trzeba wymienić sprężyny, robi je m.in KYB, Pedders czy Ironman, tylko te ostatnie dodatkowo podnoszą zawieszenie. Można też wstawić sprężyny OEM z wolnossaka, bo w nich nie było SLS. Dzięki; To odpowiada na jedno pytanie. Pytanie, czy jakieś inne firmy budżetowe jest sens rozważać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 18 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 Dzięki; To odpowiada na jedno pytanie. Pytanie, czy jakieś inne firmy budżetowe jest sens rozważać? Żadnych budżetowych amortyzatorów bym nie kupował, tania chińszczyzna z allegro wystarcza na 30-40kkm i się rozlatuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 18 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 (edytowane) Kiedyś w innym samochodzie przyoszczędziłem, kupiłem jakieś Daichi do mazdy. Pojeździły niecałe 2 lata i się oba wylały. Jak masz dużo innych wydatków to kup jak wyżej napisali kolumny całe z SG. Choćby używane. Będzie to na pewno lepsze niż nowe tanie amorki. Edytowane 18 Października 2019 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 18 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 25 minut temu, ewemarkam napisał: Kiedyś w innym samochodzie przyoszczędziłem, kupiłem jakieś Daichi do mazdy. Pojeździły niecałe 2 lata i się oba wylały. Jak masz dużo innych wydatków to kup jak wyżej napisali kolumny całe z SG. Choćby używane. Będzie to na pewno lepsze niż nowe tanie amorki. Myślałem raczej o Monroe, ale cóż. Trudno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edmund Opublikowano 24 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2019 opcją jest tez kupno amorów ze sprezynami of forka SG - pasuja plug and play a forek dostanie dodatkowe 3 cm przeswitu Skąd ta różnica? A może mi ktoś napisać jaka jest odległość np. między kielichem A dołem amortyzatora bo mam coś wymienione i nie wiem czy to jest amor od SF czy może od SG ?Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel.wro Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Co myślicie o podniesieniu przodu na sprezynach ironman + bilstein b4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 W dniu 24.10.2019 o 20:16, Edmund napisał: opcją jest tez kupno amorów ze sprezynami of forka SG - pasuja plug and play a forek dostanie dodatkowe 3 cm przeswitu Skąd ta różnica? A może mi ktoś napisać jaka jest odległość np. między kielichem A dołem amortyzatora bo mam coś wymienione i nie wiem czy to jest amor od SF czy może od SG ? Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka No właśnie tu jest różnica. Kielich w SG jest wyżej niż w SF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edmund Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 Czyli mam już wymienione na takie od SG Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 1 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2019 W dniu 29.10.2019 o 10:31, Pawel.wro napisał: Co myślicie o podniesieniu przodu na sprezynach ironman + bilstein b4 Jeśli już to amory+sprężyny+dystanse (ja tak mam) Ale generalnie i tak nie wsadzisz kół większych niż 70/R15 bo w skręcie się nie mieszczą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel.wro Opublikowano 3 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2019 (edytowane) Wiesz, chciałbym zachować balans pomiędzy tyłem na Dobinsonach i jak wjedzie na przód obiecane +35mm na Ironmenach to bede super zadowolony. Latem śmigam na profilu 60 zimą 65 . Więcej nie chcę Edytowane 3 Listopada 2019 przez Pawel.wro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 3 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2019 9 godzin temu, Pawel.wro napisał: Wiesz, chciałbym zachować balans pomiędzy tyłem na Dobinsonach i jak wjedzie na przód obiecane +35mm na Ironmenach to bede super zadowolony. Latem śmigam na profilu 60 zimą 65 . Więcej nie chcę To powinno styknąć, ale co ci pasuje z rozmiarem do planowanego to musisz się zapytać kogoś innego bo ja nie wiem jaki tutaj dokładny rozmiar potrzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się