Vercy Posted October 17, 2019 Share Posted October 17, 2019 Witam, Jakie amory wstawiać do tyłu w Forku SF? KYB Gflex? Coś innego? Jeżdżę głównie na asfalcie, szutrach i okazjonalnie po lesie. Zakładam, że muszę kupić amory i sprężyny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted October 18, 2019 Share Posted October 18, 2019 (edited) Kupiłem zwykłe KYB. A dlaczego musisz sprężyny zmieniać? Nie masz SLS przecież. Edited October 18, 2019 by ewemarkam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vercy Posted October 18, 2019 Author Share Posted October 18, 2019 5 godzin temu, ewemarkam napisał: Kupiłem zwykłe KYB. A dlaczego musisz sprężyny zmieniać? Nie masz SLS przecież. SLS znaczy samoregulacji? Jeśli tak to mam. Generalnie wygląda jakby prawa była bardziej wybita niż lewa ale to może być ze względu na amory. Swoją drogą to myślałem, że sprężyny z oryginału nie pasują do zamienników. Ps co masz na myśli "zwykłe" KYB, myślałem że Gflex jest zwykłymi do nas, producent nie podaje że klassic pasuje. Do tego z przodu mam 5cm dystans; do tyłu też muszę kupić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted October 18, 2019 Share Posted October 18, 2019 (edited) Zwykłe KYB mam na myśli dobrane w/g katalogu, zamawiał mi mechanik, prosiłem o zwykłe. Szczerze to nie wiem jaki typ mam włożony. Masz SLS? Jesteś pewny że masz na nich jakaś ekstra puszkę ? Pokaż zdjęcie. Edited October 18, 2019 by ewemarkam Link to comment Share on other sites More sharing options...
klev Posted October 18, 2019 Share Posted October 18, 2019 s-turbo miało SLS - u mnie poprzednik wymienił amory na zwykłe i zostawił stare sprężyny od SLS (te cieńsze) - efekt taki że miałem "duposiad". Link to comment Share on other sites More sharing options...
klev Posted October 18, 2019 Share Posted October 18, 2019 opcją jest tez kupno amorów ze sprezynami of forka SG - pasuja plug and play a forek dostanie dodatkowe 3 cm przeswitu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gacu Gac Posted October 18, 2019 Share Posted October 18, 2019 4 minuty temu, klev napisał: s-turbo miało SLS - u mnie poprzednik wymienił amory na zwykłe i zostawił stare sprężyny od SLS (te cieńsze) - efekt taki że miałem "duposiad". A czy poliftowe sturbo wychodziło może też w wersji bez sls? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted October 18, 2019 Share Posted October 18, 2019 W takim razie w SG jest pokrętło regulacji wysokości świecenia lamp? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vercy Posted October 18, 2019 Author Share Posted October 18, 2019 15 minut temu, ewemarkam napisał: W takim razie w SG jest pokrętło regulacji wysokości świecenia lamp? To akurat chyba w każdym aucie jest Link to comment Share on other sites More sharing options...
klev Posted October 18, 2019 Share Posted October 18, 2019 nie miałem SG to nie wiem, wiem że w moim SF po lifcie były SLS i wiem, że wstawiając amory ze sprężynami z SG zyskuje się 3cm w górę. Tyle wiem. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted October 18, 2019 Share Posted October 18, 2019 46 minut temu, Vercy napisał: To akurat chyba w każdym aucie jest Nie w każdym, jeśli samochód ma samoregulujące zawieszenie to nie jest to konieczne. Dlatego pytam. Ale znalazłem już zdjęcia przed liftem są a w polifcie SG nie ma pokrętła. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vercy Posted October 18, 2019 Author Share Posted October 18, 2019 7 minut temu, ewemarkam napisał: Nie w każdym, jeśli samochód ma samoregulujące zawieszenie to nie jest to konieczne. Dlatego pytam. Ale znalazłem już zdjęcia przed liftem są a w polifcie SG nie ma pokrętła. Ok, to masz na myśli śruby zerujące ustawienie lamp. Bo normalnie robi się to za pomocą regulatora w kabinie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skwaro Posted October 18, 2019 Share Posted October 18, 2019 Nie w każdym, jeśli samochód ma samoregulujące zawieszenie to nie jest to konieczne. Dlatego pytam. Ale znalazłem już zdjęcia przed liftem są a w polifcie SG nie ma pokrętła. W polifcie nie pokrętła nie ze względu na SLS tylko na ksenony, które wymagają automatycznego poziomowania lamp. I takie jest w poliftach z ksenonem. Polifty ze zwykłymi lampami mają pokrętło. A co do zawieszenia to najprostszym modelem amortyzatorów do forga jest Excel-G, do tego ptzy SLS trzeba wymienić sprężyny, robi je m.in KYB, Pedders czy Ironman, tylko te ostatnie dodatkowo podnoszą zawieszenie. Można też wstawić sprężyny OEM z wolnossaka, bo w nich nie było SLS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vercy Posted October 18, 2019 Author Share Posted October 18, 2019 2 minuty temu, skwaro napisał: W polifcie nie pokrętła nie ze względu na SLS tylko na ksenony, które wymagają automatycznego poziomowania lamp. I takie jest w poliftach z ksenonem. Polifty ze zwykłymi lampami mają pokrętło. A co do zawieszenia to najprostszym modelem amortyzatorów do forga jest Excel-G, do tego ptzy SLS trzeba wymienić sprężyny, robi je m.in KYB, Pedders czy Ironman, tylko te ostatnie dodatkowo podnoszą zawieszenie. Można też wstawić sprężyny OEM z wolnossaka, bo w nich nie było SLS. Dzięki; To odpowiada na jedno pytanie. Pytanie, czy jakieś inne firmy budżetowe jest sens rozważać? Link to comment Share on other sites More sharing options...
skwaro Posted October 18, 2019 Share Posted October 18, 2019 Dzięki; To odpowiada na jedno pytanie. Pytanie, czy jakieś inne firmy budżetowe jest sens rozważać? Żadnych budżetowych amortyzatorów bym nie kupował, tania chińszczyzna z allegro wystarcza na 30-40kkm i się rozlatuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted October 18, 2019 Share Posted October 18, 2019 (edited) Kiedyś w innym samochodzie przyoszczędziłem, kupiłem jakieś Daichi do mazdy. Pojeździły niecałe 2 lata i się oba wylały. Jak masz dużo innych wydatków to kup jak wyżej napisali kolumny całe z SG. Choćby używane. Będzie to na pewno lepsze niż nowe tanie amorki. Edited October 18, 2019 by ewemarkam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vercy Posted October 18, 2019 Author Share Posted October 18, 2019 25 minut temu, ewemarkam napisał: Kiedyś w innym samochodzie przyoszczędziłem, kupiłem jakieś Daichi do mazdy. Pojeździły niecałe 2 lata i się oba wylały. Jak masz dużo innych wydatków to kup jak wyżej napisali kolumny całe z SG. Choćby używane. Będzie to na pewno lepsze niż nowe tanie amorki. Myślałem raczej o Monroe, ale cóż. Trudno. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edmund Posted October 24, 2019 Share Posted October 24, 2019 opcją jest tez kupno amorów ze sprezynami of forka SG - pasuja plug and play a forek dostanie dodatkowe 3 cm przeswitu Skąd ta różnica? A może mi ktoś napisać jaka jest odległość np. między kielichem A dołem amortyzatora bo mam coś wymienione i nie wiem czy to jest amor od SF czy może od SG ?Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawel.wro Posted October 29, 2019 Share Posted October 29, 2019 Co myślicie o podniesieniu przodu na sprezynach ironman + bilstein b4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan Dziedzic Posted October 30, 2019 Share Posted October 30, 2019 W dniu 24.10.2019 o 20:16, Edmund napisał: opcją jest tez kupno amorów ze sprezynami of forka SG - pasuja plug and play a forek dostanie dodatkowe 3 cm przeswitu Skąd ta różnica? A może mi ktoś napisać jaka jest odległość np. między kielichem A dołem amortyzatora bo mam coś wymienione i nie wiem czy to jest amor od SF czy może od SG ? Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka No właśnie tu jest różnica. Kielich w SG jest wyżej niż w SF. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edmund Posted October 30, 2019 Share Posted October 30, 2019 Czyli mam już wymienione na takie od SG Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vercy Posted November 1, 2019 Author Share Posted November 1, 2019 W dniu 29.10.2019 o 10:31, Pawel.wro napisał: Co myślicie o podniesieniu przodu na sprezynach ironman + bilstein b4 Jeśli już to amory+sprężyny+dystanse (ja tak mam) Ale generalnie i tak nie wsadzisz kół większych niż 70/R15 bo w skręcie się nie mieszczą Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawel.wro Posted November 3, 2019 Share Posted November 3, 2019 (edited) Wiesz, chciałbym zachować balans pomiędzy tyłem na Dobinsonach i jak wjedzie na przód obiecane +35mm na Ironmenach to bede super zadowolony. Latem śmigam na profilu 60 zimą 65 . Więcej nie chcę Edited November 3, 2019 by Pawel.wro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vercy Posted November 3, 2019 Author Share Posted November 3, 2019 9 godzin temu, Pawel.wro napisał: Wiesz, chciałbym zachować balans pomiędzy tyłem na Dobinsonach i jak wjedzie na przód obiecane +35mm na Ironmenach to bede super zadowolony. Latem śmigam na profilu 60 zimą 65 . Więcej nie chcę To powinno styknąć, ale co ci pasuje z rozmiarem do planowanego to musisz się zapytać kogoś innego bo ja nie wiem jaki tutaj dokładny rozmiar potrzeba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now