blackphoenix1212 Opublikowano 26 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2019 Ponieważ nieuchronnie zbliża się czas wymiany tarcz i klocków przednich w Outbacku (IV, rocznik 2013, silnik 2.5 173 KM, CVT, tarcze fabryczne 277 mm) uknułem następujący plan: 1. wymiana zacisków przednich na WRX-owe (WRX-PRO) 2. wymiana tarczy na rozmiar 294 mm + odpowiednie klocki. Czy PT forumowicze byliby uprzejmi odpowiedzieć na n/w pytania: - zacisk będzie pasował p&p? - czy felga Subaru 17x7.5, ET 48 pomieści taki zestaw? - czy jest się sens w to bawić i co ew. zyskam na ww. zmianach? - jakieś propozycje w miarę cywilnego kompletu tarcze + klocki? Pomysły, przemyślenia, uwagi - wskazane. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klonek78 Opublikowano 2 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2019 a nie podejdą hamulce od 3,6? zacisk co prawda "tylko" dwutłoczkowy ale tarcza 316mm i mam to na feldze 17" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackphoenix1212 Opublikowano 14 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 klonek78 - dziękuję za zainteresowanie i odpowiedź, przepraszam że tak późno.Zostawiłem fabrykę - przód był w oryginale 294 mm, tył 286 mm. Wymieniłem tarcze i klocki przód i tył (całość z ATE) + wymiana płynu hamulcowego. Stwierdziłem że nie będę modził auta ale dążył do jego utrzymania w stanie jak najlepszym w oryginalnych parametrach. Temat można zamknąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klonek78 Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 ja u siebie założyłem na przód tarcze ZIMMERMANN SPORT COATZ + klocki BLACK DIAMOND FAST ROAD. ja jakoś nie umiem jeździć na seryjnych tarczach i wszystkie się gną - wiercone wytrzymują do końca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mironig Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 a nie podejdą hamulce od 3,6? zacisk co prawda "tylko" dwutłoczkowy ale tarcza 316mm i mam to na feldze 17" Podejdą zrobiłem taka modyfikacje u siebie. Mam do oddania zaciski 294 po piaskowaniu i regeneracji i tarcze Mikoda i klocki TRW po 15 tys (trasa) w idealnym stanie. Zaciski i tarcze do oddania widoczne na filmie Po zamontowaniu tarcz 316 jest znaczna różnica na +. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackphoenix1212 Opublikowano 16 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 mironig czy przy takiej modyfikacji zacisk od większej tarczy (316 mm) pasuje do zwrotnicy standardowej p&p czy trzeba jakieś adaptery kombinować? Tak na przyszłość pytam, czyli przy rodzinnym stylu jazdy za jakieś 4 lata pewnie najwcześniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mironig Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 mironig czy przy takiej modyfikacji zacisk od większej tarczy (316 mm) pasuje do zwrotnicy standardowej p&p czy trzeba jakieś adaptery kombinować? Tak na przyszłość pytam, czyli przy rodzinnym stylu jazdy za jakieś 4 lata pewnie najwcześniej Pasuje bez żadnych adapterów. Blacha osłaniająca tarcze od wewnątrz też moze zostać, jej średnica jest prawie identyczna z tarczą ( Żeby ją wymienić trzeba demontować łożysko) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackphoenix1212 Opublikowano 16 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 2 godziny temu, mironig napisał: Pasuje bez żadnych adapterów. Blacha osłaniająca tarcze od wewnątrz też moze zostać, jej średnica jest prawie identyczna z tarczą ( Żeby ją wymienić trzeba demontować łożysko) Podziękował, przyda się dla potomnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cherusek1 Opublikowano 18 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2019 Witajcie ,podepnę się tutaj z pytaniem o przednie hamulce do Outbacka 2000r pogrzebałem trochę na naszym forum jestem pewny ze gdzieś to jest ale nie znalazłem , czy orientujecie się jaka jest oryginalnie -fabrycznie ,średnica tarcz przednich do Outbacka 2000r? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klonek78 Opublikowano 18 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2019 5 godzin temu, Cherusek1 napisał: Witajcie ,podepnę się tutaj z pytaniem o przednie hamulce do Outbacka 2000r pogrzebałem trochę na naszym forum jestem pewny ze gdzieś to jest ale nie znalazłem , czy orientujecie się jaka jest oryginalnie -fabrycznie ,średnica tarcz przednich do Outbacka 2000r? w 2,5 MY00 mam 293mm jak jest w h6 nie wiem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BazaN Opublikowano 20 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 Ogrzebie z prośbą o pomoc. Mam OBK 2010 3,6 od kupna zrobiłem z 80kkm i już 3 raz muszę wymienić tarcze bo się krzywią ( nie katuję i lubię hamować silnikiem, klocki praktycznie wytrzymują tyle co tarcze ). Co założyć by mieć spokój? A może coś tam jest nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 20 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 7 minut temu, BazaN napisał: Ogrzebie z prośbą o pomoc. Mam OBK 2010 3,6 od kupna zrobiłem z 80kkm i już 3 raz muszę wymienić tarcze bo się krzywią ( nie katuję i lubię hamować silnikiem, klocki praktycznie wytrzymują tyle co tarcze ). Co założyć by mieć spokój? A może coś tam jest nie tak? Może coś nie tak przy montażu...może coś z piastą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BazaN Opublikowano 20 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 Tylko po wymianie jest dobrze. Tak po 20-30 kkm znowu trzęsie przy hamowaniu z wyższych prędkości. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 20 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 Godzinę temu, BazaN napisał: Tylko po wymianie jest dobrze. Tak po 20-30 kkm znowu trzęsie przy hamowaniu z wyższych prędkości. Spróbowałbym wymienić te tarcze w innym warsztacie. Tak jak wspomniałem powyżej, może to być błąd w sztuce lub coś z piastą jest nie tak i ona powoduje nierówne zużycie a w efekcie bicie tarcz po pewnym czasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mironig Opublikowano 23 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2021 piata może mieć max 1 setkę bicia bocznego. Jeżeli ma więcej lepiej wymienić bo problem będzie powracał nawet przy idealnym ustawieniu tarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się