Jump to content

blackphoenix1212

Nowy
  • Content Count

    78
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

41 Dobry

About blackphoenix1212

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    Impreza EJ20F Lanos AT, Outback 2.5 FB CVT

Recent Profile Visitors

534 profile views
  1. OK, gdyby mi się nie udało w WLKP to chyba wybiorę się w Twoje strony z prośbą o pomoc. Proszę, by wtedy nie ryglować bramy, nie szczuć psami i nie wyrzucać "wędrowca w poszukiwaniu bulgotu"
  2. Popytam jeszcze na miejscu, choć wycieczka autostradą też nie jest przecież zła. Albo też karkołomna opcja wysłania Tobie kolektora i przymierzenia do niego na Imprezie GH jakiegoś kolanka pasującego wymiarami mi chodzi po głowie. Co Ty na to? Czy na PW Tobie pisać w razie czego?
  3. A skończy się pewnie wycieczką do Cieszyna, choć to kawałem drogi Ile taka robota trwa u Ciebie 3-4 h ?
  4. O to to to właśnie chciałem widzieć jak zostało rozwiązane, dziękuję. Przedłużacz wykonałem na bazie okablowania od starej sondy z (trzymajcie się) z BMW e46 również czteroprzewodowej (2 białe + szary + czarny), złącza superseal. Widzę, że masz nieco inne numery kolektora, może jest po prostu ciut krótszy
  5. Załamka , opowiem po kolei: 1) mam w świetnym stanie kolektor od 2.0 turbo (dokładnie STI 2005) nr 14010-AA081; 2) nowiutki okrągły katalizator Magnaflow Euro 4; 3) wykonany przedłużacz metrowy do sondy diagnostycznej (2 sonda, za katem docelowo); 4) osłony termiczne (maty 0,5 x 1m) z amelinium i opaski do ich mocowania do owinięcia kolektora. i tak wyposażony pojechałem dziś na umówioną wcześniej wizytę do tłumikarzy, doświadczonych i ogarniętych, którzy po pierwszych przymiarkach powiedzieli, że da się i zrobią właśnie dziś. Poprzymierzali i diagn
  6. Dopiszę jeszcze - na bazie doświadczeń własnych: Koniecznie sprawdzić ( i to kilkukrotnie!), czy dobrze wsadzili pompę paliwa z powrotem i nie podwinął im się (tak przypadkiem )żaden oring. Jeśli zrobili to źle, to trzeba będzie kręcić nawet i paręnaście razy rozrusznikiem, co by właściwy poziom ciśnienia paliwa uzyskać i odpalić auto. Jak przyjedziesz na sprawdzenie co nie tak z autem, sugerując wprost że to problemy z pompą i ciśnieniem paliwa, które zaczęły się po ich robocie to: 1) podepną auto pod kompa za grubą kasę 2) orzekną, że silnik do remontu 3) którego koszt oszacuj
  7. A poza wszystkim warto pamiętać, że to tylko auto (choć Subaru) i fizyki nie oszukasz... a alfabet też ma skończoną liczbę liter Poza tym jest jeszcze taśma materiałowa na krawędzie plastików trące o siebie, no i przeroczysty silikon
  8. Nie byłem zbyt precyzycyjny - pisząc o "tylnych nadkolach" miałem na myśli powierzchnie blachy dostępne od strony bagażnika Tu dużo dało raczej wyklejenie plastików pianką kauczukową 9 mm. Generalna uwaga jest taka, że jeśli coś wyciszysz w jednym miejscu, to zaczynasz słyszeć dźwięki z innych, niewyciszonych dotąd miejsc. Jest to więc "droga bez powrotu" w pewnym sensie. Granica to limity konstrukcyjne auta (przestrzeń na dodatkowe materiały), zdolności manualne i dostępny budżet
  9. "Nawet najdalsza podróż zaczyna się od pierwszego kroku” U mnie też najpierw poszły - bez wielkiej wiary - przednie drzwi. Następnie (jak poczułem, że warto) drzwi tylne i klapa, a po 5 latach - przy okazji innych robót - bagażnik, pod kanapą, tylne nadkola + boczki bagażnika. Efekty: cisza na tyle na ile się dało (bo LS to to nie będzie nigdy), piękny dźwięk zamykanych drzwi i istotna różnica w dźwięku jak się zastuka w blachę z zewnątrz. Podrapane i pocięte o krawędzię blach ręce w gratisie Jeśli chodzi o te maty w drzwiach, to zakładałem je w 2016 r. Po 5 latach nic nie odpad
  10. Mnie też się podobają - 100x5? jakie ET i szerokość felgi?
  11. A z kolegą @Andrzej Szczepanek jak się można skontaktować? Bo forum mówi, że nie mogę mu wysłać wiadomości Może skrzynkę zawaliliście koledze?
  12. Ajajaj, faktycznie skopałem, nie do odwrócenia już Na wytłumaczenie wskażę, że z dzieckiem jechałem takim 20 miesięcznym więc jak z jajkiem. Ale będę pamiętał żeby przy 444 444 km zrobić na 4, więcej biegów nie mam
  13. W tak pięknych okolicznościach przyrody stuknęło 333 333 km
  14. Dzięki, zacznę od przodu bo i tak miałem wyciszać to sobie obejrzę czy gra warta świeczki z wylepianiem nadkola Jak pozyskam jakieś nowe fotki i wiadomości odnośnie odwodnienia progu to pozwolę sobie wrzucić tutaj dla potomnych.
×
×
  • Create New...